Wandelen in Kijkduin.

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
Desi

Wandelen in Kijkduin.

Bericht door Desi »

Wij willlen komend weekend meedoen aan de strandwandeling in Kijkduin. Desi is gelukkig nog niet loops geworden. Gaan er daar nog meer naar toe?

loes

Bericht door loes »

De wandeling is weer voorbij. Het was echt strandwandelweer, flinke wind, geen zon, maar wel droog.
Flink druk ook, meer dan 20 smousjes en wat andere merken en heel veel mensen.
Ook de Stabijs hadden een wandeling georganiseerd, dus het strand was ook flink vol.
Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar mijn toestel heeft wat kuren, dus eerst maar eens zien of het wat geworden is. Maar ik hoop ook van anderen foto's te ontvangen!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Ariënne

Bericht door Ariënne »

loes schreef:De wandeling is weer voorbij. Het was echt strandwandelweer, flinke wind, geen zon, maar wel droog.
Flink druk ook, meer dan 20 smousjes en wat andere merken en heel veel mensen.
Ook de Stabijs hadden een wandeling georganiseerd, dus het strand was ook flink vol.
Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar mijn toestel heeft wat kuren, dus eerst maar eens zien of het wat geworden is. Maar ik hoop ook van anderen foto's te ontvangen!
Leuk hoor met zo'n flinke groep! (Jammer dat wij er niet bij waren.)
Ik hoop er nog wat foto's van te zien!
Het was echt herfstig hè; het regent hier blaadjes.
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

We zijn weer thuis. Lekker uitgewaaid, gelukkig was het droog en niet koud! Wat zijn die honden toch allemaal dol in de kop op het strand.
Ondanks dat het vrij durk was met wandelaars bleven de smousen toch allemaal bij elkaar! Een leuk gezicht. :D
Desi genoot met volle teugen. Bijna was ze een keer kopje onder geweest! Ook Janka kon het nog goed volhouden. Maar op de terugweg en nu thuis hebben we niet gemerkt dat we een hond (nou twee honden ) hebben.
Thuiisgekomen meteen de wasmachine aangezet, want die andere jonge hond van ons vond ook dat hij wel kon pootje baden!! :roll: Met wandelschoenen en spijkerbroek aan!!!! :shock:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Lekker fris voor die andere jonge hond dat :sortof: pootje baden in zee!
Ligt zeker ook al lekker in z'n mandje uit te blazen?! :P Wel heel leuk dat hij meeging! :thumbsup:
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Wat denk je een heel weekend zonder PC! Die moest toch nog wel even aan! (net als bij mij):lol:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Nou ja, dan heb je er geen hond meer aan! Pardon: "kind"! :wink:
Maar toch mooi dat ie die PC wel een tijdje missen kan!
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Ik heb een paar foto's geplaatst hier in het album.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Dat ziet er erg leuk uit Anja, allemaal lekker uitgewaaid :?: :jeah:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Jajo

Bericht door Jajo »

Leuke foto's Anja. Die groepsfoto is helemaal geweldig.Je kan zien dat iedereen genoten heeft.
Zit er een verdwaalde Cavalier bij?

Groeten, Jozé

Erna

Bericht door Erna »

Leuke foto's, wat een grote groep, gezellig.
Op de site van de club heb ik ook al een aantal foto's zien staan.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Desi

Bericht door Desi »

Ja, Loes is altijd zeer snel met foto's te plaatsen op de site van de club :jeah: :thumbsup:

Desi

Bericht door Desi »

Jojo, welke hond bedoel je met een verdwaalde cavaljier?

Jajo

Bericht door Jajo »

Anja,

Op de groepsfoto van de Kijkduin wandeling staat een wit-oranje hondje op de rug gezien. Ik dacht dat het een cavalier king charles was, maar kan ook wel een kooiker zijn. Ik was alleen benieuwd, meer niet.

Groetjes, Jozé

Desi

Bericht door Desi »

Ik dacht dat een Jack Russell was! Maar zeker weten doe ik het niet. Ze is kortharig en was zeer geliefd bij de halfbroer van Desi! Helaas geen foto daarvan.

Maria
Contacteer:

Bericht door Maria »

De "bonte hond" is een Jack Russell, Sara, zij was met Cora mee. Cora is het bazinnetje van Siebe van Abtswoude en Sara wordt door haar opgeleid. Sara's eigen baasje is zeer slechtziend namelijk en kan niet zelf de cursussen lopen.
Het was inderdaad een lekkere wandeling. Ik heb wat foto's aan Loes gestuurd voor op de site. Zowel hond als jong baasje, lieten zich niet afschrikken door het koude zeewater, zoals je ziet. Op één van de foto's zie je Sara met Desi's en Fija's halfbroer, Clemens, een zg. "wildzwijn".
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Leuk die foto's op de HSC-site.
Anja is dat nou weer zo'n mooie foto van Jan Hein met Desi :?: :!:
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Als je bedoeld die Jongen met die hond op schoot: Jan Hein wel maar hij heeft Guusje van de fam Peeters op schoot! :lol: Jan Hein staat wel met de honden in de zee!

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Toch een hele mooie foto. Ook een hele knappe meid. (Ja, Anja, die waar ze bij op schoot zit ook hoor :crazy: )
Maar Desi's vachtje was er net af en Guusjes duidelijk niet :wink: :oops:
Staat Desi ook niet op de foto bij een tafel??
Hoe is het met je zoektocht naar een leuke smouzenwandeling. Al iets op het oog???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Desi

Bericht door Desi »

Jeanette,

We proberen toch Heerde, leuk losloop gebied, dicht bij snelwegen, maar nu nog adresje voor een kopje koffie.

Gesloten