Wandelen in Kijkduin.
-
Desi
Wandelen in Kijkduin.
Wij willlen komend weekend meedoen aan de strandwandeling in Kijkduin. Desi is gelukkig nog niet loops geworden. Gaan er daar nog meer naar toe?
De wandeling is weer voorbij. Het was echt strandwandelweer, flinke wind, geen zon, maar wel droog.
Flink druk ook, meer dan 20 smousjes en wat andere merken en heel veel mensen.
Ook de Stabijs hadden een wandeling georganiseerd, dus het strand was ook flink vol.
Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar mijn toestel heeft wat kuren, dus eerst maar eens zien of het wat geworden is. Maar ik hoop ook van anderen foto's te ontvangen!
Ook de Stabijs hadden een wandeling georganiseerd, dus het strand was ook flink vol.
Ik heb wel wat foto's gemaakt, maar mijn toestel heeft wat kuren, dus eerst maar eens zien of het wat geworden is. Maar ik hoop ook van anderen foto's te ontvangen!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Leuk hoor met zo'n flinke groep! (Jammer dat wij er niet bij waren.)loes schreef:De wandeling is weer voorbij. Het was echt strandwandelweer, flinke wind, geen zon, maar wel droog.
Ik hoop er nog wat foto's van te zien!
Het was echt herfstig hè; het regent hier blaadjes.

-
Desi
We zijn weer thuis. Lekker uitgewaaid, gelukkig was het droog en niet koud! Wat zijn die honden toch allemaal dol in de kop op het strand.
Ondanks dat het vrij durk was met wandelaars bleven de smousen toch allemaal bij elkaar! Een leuk gezicht. :D
Desi genoot met volle teugen. Bijna was ze een keer kopje onder geweest! Ook Janka kon het nog goed volhouden. Maar op de terugweg en nu thuis hebben we niet gemerkt dat we een hond (nou twee honden ) hebben.
Thuiisgekomen meteen de wasmachine aangezet, want die andere jonge hond van ons vond ook dat hij wel kon pootje baden!!
Met wandelschoenen en spijkerbroek aan!!!! 
Ondanks dat het vrij durk was met wandelaars bleven de smousen toch allemaal bij elkaar! Een leuk gezicht. :D
Desi genoot met volle teugen. Bijna was ze een keer kopje onder geweest! Ook Janka kon het nog goed volhouden. Maar op de terugweg en nu thuis hebben we niet gemerkt dat we een hond (nou twee honden ) hebben.
Thuiisgekomen meteen de wasmachine aangezet, want die andere jonge hond van ons vond ook dat hij wel kon pootje baden!!
-
Desi
-
Jajo
-
Jajo
-
Desi
De "bonte hond" is een Jack Russell, Sara, zij was met Cora mee. Cora is het bazinnetje van Siebe van Abtswoude en Sara wordt door haar opgeleid. Sara's eigen baasje is zeer slechtziend namelijk en kan niet zelf de cursussen lopen.
Het was inderdaad een lekkere wandeling. Ik heb wat foto's aan Loes gestuurd voor op de site. Zowel hond als jong baasje, lieten zich niet afschrikken door het koude zeewater, zoals je ziet. Op één van de foto's zie je Sara met Desi's en Fija's halfbroer, Clemens, een zg. "wildzwijn".
Het was inderdaad een lekkere wandeling. Ik heb wat foto's aan Loes gestuurd voor op de site. Zowel hond als jong baasje, lieten zich niet afschrikken door het koude zeewater, zoals je ziet. Op één van de foto's zie je Sara met Desi's en Fija's halfbroer, Clemens, een zg. "wildzwijn".
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
-
Desi
Toch een hele mooie foto. Ook een hele knappe meid. (Ja, Anja, die waar ze bij op schoot zit ook hoor
)
Maar Desi's vachtje was er net af en Guusjes duidelijk niet
Staat Desi ook niet op de foto bij een tafel??
Hoe is het met je zoektocht naar een leuke smouzenwandeling. Al iets op het oog???
Maar Desi's vachtje was er net af en Guusjes duidelijk niet
Staat Desi ook niet op de foto bij een tafel??
Hoe is het met je zoektocht naar een leuke smouzenwandeling. Al iets op het oog???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Desi