2e forum wandeling!
Re: 2e forum wandeling!
Ik zou best willen, maar dat vindt mijn baas niet goed... en snipperdagen doen we in het onderwijs niet aan.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Karin, het strand loopt niet weg hoor! Als je een keer gezellig wil komen uitwaaien, geef je maar een gil!
Deze wandeling is wel erg kort dag, dat besef ik best...
Deze wandeling is wel erg kort dag, dat besef ik best...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik moet ook werken die dag.
Dus gaat ie ook aan mijn neus voorbij.
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en lekker wandel/waai weer.
Dus gaat ie ook aan mijn neus voorbij.
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en lekker wandel/waai weer.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
gerrymoerkens
Leuk filmpje. Veel plezier de 26 sept. Helaas geen tijd door de week. Ben wel uitgenodigd voor de gedragstest de 29 ste door Fredie. Ben heel benieuwd hoe dit verloopt. Pebbles is in ieder geval de lieftse smous die je maar kunt bedenken. Veel plezier met de forumwandeling. Gerry.
Heel, heel jammer. Pim blijkt die dag een afspraak te hebben die hij niet kan verzetten, dat wist ik niet. We hebben één auto, ik kan dus niet komen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Nescia
Ik ben nu liever even gewoon in en om het huis met Lonka. Zit het weekend ervoor en erna in IJmuiden en de week erop moet ik ook weer die kant op en ik vind het geen fijne rit
. Erg filegevoelig en druk. 
In het weekend vaak wel; door de zwarte markt...Nescia schreef:Erg filegevoelig en druk.
Jullie boffen maar, daar in het oosten! Vanmorgen was er een file in Groningen; dit was kennelijk zo bijzonder dat de Telegraaf on-line hier een heel artikel aan wijdde...
De A-9 is druk, maar stroomt de laatste tijd wel een stuk beter door door de openstelling van de spitsstroken. De file staat nu 10 km verderop; daar houden die stroken op... Over een paar jaar is de nieuwe weg klaar en hoeven we niet meer door Badhoevedorp; pas dan zal het misschien een beetje beter gaan...
20 Jaar geleden werkte ik in Nederhorst ten Berg; daar zat ik in 30 minuten; gewoon met de auto. Nu zou ik daar minstens 1,5 uur over doen...
-
Nescia
Nou, Martine, ik zou Oud-Beijerland geen oosten willen noemen.Jullie boffen maar, daar in het oosten
Sterker nog, ik denk dat wij verder naar het westen liggen dan Velsen.
Maar het is een rotstuk. Als ik niet voor 2 uur, half drie wegrij, kan ik er zomaar 3 uur overdoen ipv 5 kwartier
Ik had het tegen het gemiddelde forumlid in het algemeen...Nescia schreef:Nou, Martine, ik zou Oud-Beijerland geen oosten willen noemen.Jullie boffen maar, daar in het oosten![]()
(
Vind het ook erg jammer, maar niets aan te doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hoelaat willen jullie wandelen?
Ik moet 's middags uiterlijk om 14.30 uur terug zijn voor mijn werk en het is voor mij 1,5 uur rijden.
Het ligt aan Kita want als zij nog niet in orde is dan kan ik zoiezo niet mee.
Wij dus even onder voorbehoud.
Ik moet 's middags uiterlijk om 14.30 uur terug zijn voor mijn werk en het is voor mij 1,5 uur rijden.
Het ligt aan Kita want als zij nog niet in orde is dan kan ik zoiezo niet mee.
Wij dus even onder voorbehoud.

Veel plezier allemaal ik werk op woensdag en Bert ook dus voor ons geen mogelijkheid om te komen.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Dan word ik 40... goed excuus op het huis uit te vluchten...
groetjes, Karin
-
sammydesmous
yvonne schreef:26 september zijn we erbij!
Zijn jullie nog geweest? Niets meer van gehoord.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
sammydesmous
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Een forumwandeling lijkt me een leuke gelegenheid om persoonlijk kennis te maken.
Maar als Stijnke echt pups gaat krijgen wordt het pas begin februari voor het spul een nieuwe bestemming heeft gekregen en de rust is weergekeerd......
Misschien zou 3 febr. wel haalbaar zijn. Moet ik wel opzoeken waar Buren ligt, want ik ben niet zo'n ster in topografie.
Maar als Stijnke echt pups gaat krijgen wordt het pas begin februari voor het spul een nieuwe bestemming heeft gekregen en de rust is weergekeerd......
Misschien zou 3 febr. wel haalbaar zijn. Moet ik wel opzoeken waar Buren ligt, want ik ben niet zo'n ster in topografie.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Nee, 3 febr. was een suggestie die ik ergens tegen kwam.........van iemand uit Buren......met een verjaardag............dat krijg je als je 's nachts nog zit te internetten terwijl je eigenlijk zou moeten slapen.
Maureen
Behalve een Forumwandeling zijn er natuurlijk genoeg andere wandelingen georganiseerd door HSC-leden, zoals die aan het eind van de maand in Austerlitz. Aangezien de meeste forumleden ook enthousiaste HSC-leden zijn is de kans groot dat die daar meewandelen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Sorry Eva. Ik wist dat ik die brokjes info was tegengekomen
maar mijn korte-termijn-geheugen laat me nog weleens in de steek. En dan moet ik opnieuw spitten tot ik alles in de juiste combinatie aan elkaar geplakt heb.
Het hoeft voor mij ook geen forumwandeling te zijn hoor. Maar de Smouzenwandeling in Austerlitz valt op dezelfde dag dat we met Kiep, Bobbie en Stijnkes nestbroers en zussen hebben afgesproken om nogeens samen te wandelen. Er komen vast gelegenheden te over om met deze en gene kennis te maken. Waarschijnlijk heb ik zelfs al sommigen ontmoet bij de Hondendag aan het Erkemederstrand. Daar was de HSC ook weer met een stand. Wij werden aangezien, althans onze miepies, voor heeeeeeel erg goede look-alikes.
Dat hebben we maar als compliment opgevat.
Ik kwam vandaag in het bos trouwens ook een look-alike tegen, maar die was al gespot door de club en hoef ik dus niet aan te melden.
Het hoeft voor mij ook geen forumwandeling te zijn hoor. Maar de Smouzenwandeling in Austerlitz valt op dezelfde dag dat we met Kiep, Bobbie en Stijnkes nestbroers en zussen hebben afgesproken om nogeens samen te wandelen. Er komen vast gelegenheden te over om met deze en gene kennis te maken. Waarschijnlijk heb ik zelfs al sommigen ontmoet bij de Hondendag aan het Erkemederstrand. Daar was de HSC ook weer met een stand. Wij werden aangezien, althans onze miepies, voor heeeeeeel erg goede look-alikes.
Ik kwam vandaag in het bos trouwens ook een look-alike tegen, maar die was al gespot door de club en hoef ik dus niet aan te melden.
Maureen
-
Rhodé
Hoi!
Volgens mij zat mijn moeder vroeger wel eens op dit forum,
ik ben Rhodé, dochter van Alma. Wij hebben een hond Boester (van Phoebe en Vrolijke Yeti)
Kennen jullie ons nog
Groetjesss!
Volgens mij zat mijn moeder vroeger wel eens op dit forum,
ik ben Rhodé, dochter van Alma. Wij hebben een hond Boester (van Phoebe en Vrolijke Yeti)
Kennen jullie ons nog
Groetjesss!