Hondvriendelijke wandelingen
-
ewhuitema
Re: Hondvriendelijke wandelingen
Lekker Martine! Bij ons blijft het er meestal bij. In de mei vakantie gaan we een midweek naar Julianadorp aan zee, heb er al zin in!
Strand....
Dat missen we wel hoor.
Heerlijk Martine.
Dat missen we wel hoor.
Heerlijk Martine.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Strand....heerlijk. Wij kwamen er regelmatig als we bij oma in Hoek van Holland waren. Het is nu alweer een halfjaar geleden. Sinds ze in Schiedam ligt, zijn we er niet meer geweest.
Ik ben ook in voor een forum wandeling.
Strand, heerlijk. Meivankantie weekje Texel.
Strand, heerlijk. Meivankantie weekje Texel.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Renate schreef:Strand....heerlijk. Wij kwamen er regelmatig als we bij oma in Hoek van Holland waren. Het is nu alweer een halfjaar geleden. Sinds ze in Schiedam ligt, zijn we er niet meer geweest.
Mijn oma woonde op Kijkduin, bij Fredie in de wijk.
Zo zagen wij ook vaker de zon in de zee zakken.
Oma is er al lang niet meer, zelfs haar kinderen zijn inmiddels gestorven, maar gelukkig hebben wij smousjes en mensen die daar regelmatig een wandeling organiseren
Martine....doen!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Oh, heerlijk de zaee. Lekker bij alle weersomstandigheden.... (ik ben wel een liefhebber van de "elementen")
Wordt de hoogste tijd om weer eens lekker te gaan. Baalde erg bij de laatste wandeling dat Suske loops was.
Wordt de hoogste tijd om weer eens lekker te gaan. Baalde erg bij de laatste wandeling dat Suske loops was.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Door-de-week of weekend voorkeur?
En al lekker snel in april of mei, of is dat wel heel spontaan...?
Jullie mogen het zeggen; hopelijk vinden we een datum waarop iedereen die meewil, kan!
En al lekker snel in april of mei, of is dat wel heel spontaan...?
Jullie mogen het zeggen; hopelijk vinden we een datum waarop iedereen die meewil, kan!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Oh, wij mogen een wensenlijstje voorleggen....
April / mei lijkt me leuk, in de vakantie maakt de dag niet zo uit. Daarbuiten lijkt me een dag in het weekend handiger.
April / mei lijkt me leuk, in de vakantie maakt de dag niet zo uit. Daarbuiten lijkt me een dag in het weekend handiger.
groetjes, Karin
Leuk, mijn voorkeur gaat uit naar.
za. 2 april - za 9 april - goede vrijdag 22 april - paaszaterdag 23 april - (8 mei is er een wandeling in Drenthe)
za. zo. 21 en 22 mei.
za. 2 april - za 9 april - goede vrijdag 22 april - paaszaterdag 23 april - (8 mei is er een wandeling in Drenthe)
za. zo. 21 en 22 mei.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Erna
Van jouw lijstje kan ik zelf alleen goede vrijdag 22 april, za 23 april en zondag 22 mei. Dan moet Thom maar alleen gaan honkballen zonder zijn luidruchtige fanclub (de hondjes en ik) aan de lijn...
.
(2 april viert Thom zijn verjaardag; 9 april mijn beste vriendin en 21 mei zijn mijn ouders 45 jaar getrouwd.)
(2 april viert Thom zijn verjaardag; 9 april mijn beste vriendin en 21 mei zijn mijn ouders 45 jaar getrouwd.)
Ik zag in de agenda dat die aardig vol raakt.
Door de week zou wat mij betreft ook kunnen, maar dan kunnen er veel andere forum leden niet.
Er vallen natuurlijk ook al wat zondagen af. Ledenvergadering en de wandeling van Jeanette. Dag daarvoor is dan geen optie.
Voor Lisa beginnen in mei de wedstrijden weer, ik heb 14 mei nog niets staan, maar de 15de een wedstrijd, lijkt me niet handig.
In de meivakantie zitten we op Texel.
Je moet maar kijken wanneer de meesten kunnen, zullen er altijd wel een paar afvallen.
En anders gaan we toch met zijn allen in Drenthe wandelen bij Jeanette en Lex.

Door de week zou wat mij betreft ook kunnen, maar dan kunnen er veel andere forum leden niet.
Er vallen natuurlijk ook al wat zondagen af. Ledenvergadering en de wandeling van Jeanette. Dag daarvoor is dan geen optie.
Voor Lisa beginnen in mei de wedstrijden weer, ik heb 14 mei nog niets staan, maar de 15de een wedstrijd, lijkt me niet handig.
In de meivakantie zitten we op Texel.
Je moet maar kijken wanneer de meesten kunnen, zullen er altijd wel een paar afvallen.
En anders gaan we toch met zijn allen in Drenthe wandelen bij Jeanette en Lex.
-
Desi
Volgens onze planning zitten we dan dat weekend weer eens in Zeewolde op het Erkmeerderstrand. Maar als we die zondagochtend vroeg weg kunnen redden we misschien Drenthe nog.
Trouwens die wandeling is een aanrader. We hebben daar vorig jaar augustus al gewandeld met Jeannette en Lex. Een fantastisch mooi gebied.
Trouwens die wandeling is een aanrader. We hebben daar vorig jaar augustus al gewandeld met Jeannette en Lex. Een fantastisch mooi gebied.
-
sammydesmous
Leuk Martine dat je de wandeling weer wil organiseren. We willen heel graag mee Maarre...ik weet niet of we mee kunnen als Sammy inderdaad drachtig is. Begin april tot 1/2 april zou denk ik nog wel kunnen. Daarna pas als de eventuele pups uitgevlogen zijn. Of na de vakanties, lekker in september.
Groetjes
Jose en likjes van Wieske - Sammy
Groetjes
Jose en likjes van Wieske - Sammy
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Helaas Anja..het gebied, bij Diever, waar we samen gelopen hebben, is niet zo mooi meer...er is heel erg gekapt en ze hebben er een bende van gemaakt.Desi schreef:Trouwens die wandeling is een aanrader. We hebben daar vorig jaar augustus al gewandeld met Jeannette en Lex. Een fantastisch mooi gebied.
Heel triest.
Maar i.v.m. de kantine en het echte losloopgebied, gaan we nu wandelen bij Havelte.
Ook mooi, veel meer open stukken, dat wel.
Kunnen de hondjes lekker rouzen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
sammydesmous
Uit Nieuwsbrief van de Dierenbescherming onderstaand bericht:
Op 19 en 26 juni houdt de Dierenbescherming de allereerste Vergeten Dieren Tocht. Tijdens deze tocht wandelen we zoveel mogelijk geld bij elkaar om vergeten dieren te helpen.
Waarom?
Omdat er honderden miljoenen vergeten dieren in Nederland zijn. Neem nu de ruim tweehonderd konijnen die afgelopen week in bewaring werden genomen door de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming. De konijnen zaten in kratten waarin ze amper konden bewegen. Sommige waren ziek of zelfs gewond. De Dierenbescherming helpt deze dieren. Uw steun is daarbij onmisbaar!
Kom in actie!
Wilt u ook helpen? Schrijf u dan nu in voor de Vergeten Dieren Tocht. Deelname is gratis. Als u zich voor 27 mei inschrijft maakt u bovendien kans op een Greenbag van Lush met heerlijke proefdiervrije producten voor in de badkamer.
Aanmelden via de site van de dierenbescherming http://www.dierenbescherming.nl
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Op 19 en 26 juni houdt de Dierenbescherming de allereerste Vergeten Dieren Tocht. Tijdens deze tocht wandelen we zoveel mogelijk geld bij elkaar om vergeten dieren te helpen.
Waarom?
Omdat er honderden miljoenen vergeten dieren in Nederland zijn. Neem nu de ruim tweehonderd konijnen die afgelopen week in bewaring werden genomen door de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming. De konijnen zaten in kratten waarin ze amper konden bewegen. Sommige waren ziek of zelfs gewond. De Dierenbescherming helpt deze dieren. Uw steun is daarbij onmisbaar!
Kom in actie!
Wilt u ook helpen? Schrijf u dan nu in voor de Vergeten Dieren Tocht. Deelname is gratis. Als u zich voor 27 mei inschrijft maakt u bovendien kans op een Greenbag van Lush met heerlijke proefdiervrije producten voor in de badkamer.
Aanmelden via de site van de dierenbescherming http://www.dierenbescherming.nl
Groetjes
Jose en likjes van Wieske- Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
-
sammydesmous
Martine schreef:Door-de-week of weekend voorkeur?
En al lekker snel in april of mei, of is dat wel heel spontaan...?![]()
En zijn er al data bekend? Misschien laatste weekend van september iets?
groetjes
José en likjes van Wieske-Sammy op de Ruiver
Het weekend van 24-25 september? Zaterdag 24 is de RITS, het weekend daarop op zondag Clubmatch
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik kan niet een weekend in september. 
Hier kom ik morgen op terug, OK?
Het zat niet meer in mijn systeem...
Het zat niet meer in mijn systeem...