Wandeling Herperduin
Re: Wandeling Herperduin
Fijne wandeling!

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Veel plezier allemaal!!!

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Fijne wandeling, het is mooi weer. Dat is genieten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Tijdens de wandeling was het zeker mooi weer. Ik heb lekker wat op het terras gedronken en later in het gras bij de camper gewacht.
Vanuit het westen waren we ook droog gearriveerd, maar er was kennelijk wel een flinke bui overgetrokken.
Toen iedereen terug was van de wandeling en we aan de lange tafel op het terras zaten werd het ineens donker en zijn we haastjerepje in een tentgedeelte gaan zitten. Net op tijd want er barstte een wolkbreuk los
Vanuit het westen waren we ook droog gearriveerd, maar er was kennelijk wel een flinke bui overgetrokken.
Toen iedereen terug was van de wandeling en we aan de lange tafel op het terras zaten werd het ineens donker en zijn we haastjerepje in een tentgedeelte gaan zitten. Net op tijd want er barstte een wolkbreuk los
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
De wandeling was geslaagd. Er liepen 27 mensen en 11 smousjes mee. Er waren diverse mensen van de wachtlijst en ook nog wat in het ras geïnteresseerden bij. Toen er op de parkeerplaats een auto stopte en er een smousje uitstapte herkende Sammy haar meteen. Dat kon alleen haar zusje zijn, Wilke-Wigley liep ook met haar baasjes mee. Feest der herkenning voor de beide zussen.
De laatste keer dat ze elkaar zagen was op hun Ritsdag in 2010.
We hadden het weer mee. Tijdens de wandeling was er ook nog een beetje
waardoor we de jassen uit konden doen. We hebben zo'n 1 3/4 uur gewandeld, hebben duin, water en heide gezien. Een zeer gevarieerde wandeling waarbij we ook nog hebben moet survaivelen omdat er een pad afgesloten was en we door het struikgewas onze weg moesten vinden
De smouzen hebben zich prima vermaakt en er is geen onvertogen blaf gevallen.
We maakten ook nog een primeur mee: Pebbles heeft voor het eerst in haar leven gezwommen
Nadat we net bij het restaurant waren aangekomen begon de lucht te betrekken en begon het vreselijk te :regen:en te
Gelukkig konden we overdekt zitten en konden we genieten van onze lunch die heerlijk smaakten.
volgen nog.
José Sammy & Lieveke

We hadden het weer mee. Tijdens de wandeling was er ook nog een beetje
De smouzen hebben zich prima vermaakt en er is geen onvertogen blaf gevallen.
We maakten ook nog een primeur mee: Pebbles heeft voor het eerst in haar leven gezwommen
Nadat we net bij het restaurant waren aangekomen begon de lucht te betrekken en begon het vreselijk te :regen:en te
José Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 31 aug 2014, 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
José en Theo, een dikke pluim voor deze wandeling.
Wat is het daar toch mooi op Herperduin.
Alles bij de hand, zand, water en een prachtig bloeiende hei.
Ook al heeft Guusje haar dochter Wilke-Wigley in geen tijden gezien, ze begon gelijk te piepen om bij haar dochter te komen.
Zo leuk dat haar mensen meeliepen, zij wonen daar om de hoek en mogen elke dag genieten van al dat moois daar.
Wat een mazzel met het weer hebben we gehad tijdens de wandeling.
Ik had op de heen én terugweg regen, heel veel regen.
Enfin, Guusje en ik hebben het weer fijn gehad.
Wat is het daar toch mooi op Herperduin.
Alles bij de hand, zand, water en een prachtig bloeiende hei.
Ook al heeft Guusje haar dochter Wilke-Wigley in geen tijden gezien, ze begon gelijk te piepen om bij haar dochter te komen.
Zo leuk dat haar mensen meeliepen, zij wonen daar om de hoek en mogen elke dag genieten van al dat moois daar.
Wat een mazzel met het weer hebben we gehad tijdens de wandeling.
Ik had op de heen én terugweg regen, heel veel regen.
Enfin, Guusje en ik hebben het weer fijn gehad.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ben benieuwd naar de foto's !
De foto's bij de Kriekeput van vertrek en aan tafel (niet al teveel want ik er was ineens vraag naar het boek) staan inmiddels in het album op de website (een stuk of wat) en in het archief bij nieuw.
De foto's bij de Kriekeput van vertrek en aan tafel (niet al teveel want ik er was ineens vraag naar het boek) staan inmiddels in het album op de website (een stuk of wat) en in het archief bij nieuw.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Klinkt alvast als een heerlijke wandeling. Gauw vast foto's kijken voor Stijnke weer wat bedenkt....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Inmiddels staan ook alle foto's van José er bij in het archief en weer een selectie in het webalbum.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dat ziet er heel gezellig uit!
Leuke omgeving... bos, zand, hei en water...super!!!
Leuke omgeving... bos, zand, hei en water...super!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
sammydesmous
Loes, bedankt, je bent super snel.loes schreef:Inmiddels staan ook alle foto's van José er bij in het archief en weer een selectie in het webalbum.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
-
Barbara
José en Theo bedankt voor de super leuke en mooie wandeling! Wat is het daar mooi zeg! De kids en ik hebben heerlijk genoten van alle Smousjes. Wat leuk om er zo veel te zien. Konden we er maar eentje stiekem meenemen!
leuke foto's op de site!
Ook super leuk om José, Charlotte, Gerry en Loes te ontmoeten. Jammer dat ik er na de wandeling wat snel weg moest, maar er stond nog een bezoek aan het middeleeuws evenement in Nijmegen gepland met manlief en kids en met mijn schoonouders. Helaas verliep de middag anders dan gepland. In de tijd dat ik naar huis reed, was mijn schoonvader gemeen gevallen. Hij wilde een flinke brok albast van 15 kg naar de auto brengen. De steen hadden wij voor hem meegenomen uit Volterra/Toscane. Sinds zijn pensioen is hij gaan beeldhouwen en maakt hij prachtige kunstwerken. De steen heeft een scherpe kant en deze is dus op de linkerhand van mijn schoonvader gevallen. Een flinke snee bovenop zijn hand. Mijn man is meteen met hem en mijn schoonmoeder naar de eerste hulp gegaan. Hij heeft nu 5 hechtingen in zijn hand en 1 in zijn elleboog. En ook bleek er een botje gebroken te zijn, dus ook de hand in het gips.... Ze hebben 3 uur lang in het ziekenhuis doorgebracht.. Wat en pech! Ik ben toen nog alleen met Wouter naar de stad gegaan en hebben nog van de middeleeuwen genoten. Loes, ook heb ik weer Annelies gezien met Sjakie en Chefke. Zij hadden weer met de middeleeuwse optocht meegelopen. Precies een jaar geleden dat ik hen ook gezien heb. De eerste ontmoeting met smouzen! Na die ontmoeting heb ik ons voor de wachtlijst laten inschrijven! Dus een jaar geleden!
Wat een dag....Stijnke laat het maar mooi eindigen met gezonde pups!
Ook super leuk om José, Charlotte, Gerry en Loes te ontmoeten. Jammer dat ik er na de wandeling wat snel weg moest, maar er stond nog een bezoek aan het middeleeuws evenement in Nijmegen gepland met manlief en kids en met mijn schoonouders. Helaas verliep de middag anders dan gepland. In de tijd dat ik naar huis reed, was mijn schoonvader gemeen gevallen. Hij wilde een flinke brok albast van 15 kg naar de auto brengen. De steen hadden wij voor hem meegenomen uit Volterra/Toscane. Sinds zijn pensioen is hij gaan beeldhouwen en maakt hij prachtige kunstwerken. De steen heeft een scherpe kant en deze is dus op de linkerhand van mijn schoonvader gevallen. Een flinke snee bovenop zijn hand. Mijn man is meteen met hem en mijn schoonmoeder naar de eerste hulp gegaan. Hij heeft nu 5 hechtingen in zijn hand en 1 in zijn elleboog. En ook bleek er een botje gebroken te zijn, dus ook de hand in het gips.... Ze hebben 3 uur lang in het ziekenhuis doorgebracht.. Wat en pech! Ik ben toen nog alleen met Wouter naar de stad gegaan en hebben nog van de middeleeuwen genoten. Loes, ook heb ik weer Annelies gezien met Sjakie en Chefke. Zij hadden weer met de middeleeuwse optocht meegelopen. Precies een jaar geleden dat ik hen ook gezien heb. De eerste ontmoeting met smouzen! Na die ontmoeting heb ik ons voor de wachtlijst laten inschrijven! Dus een jaar geleden!
Wat een dag....Stijnke laat het maar mooi eindigen met gezonde pups!
Barbara wat sneu voor je schoonvader, beterschap met zijn hand.
Wat een mooie omgeving Jose, leuke foto,s .
Wat een mooie omgeving Jose, leuke foto,s .
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Barbara
Dank Erna! Het was zeker schrikken! Hoop dat hij snel hersteld!
Oei, dat is niet leuk voor je schoonvader, hoop dat het allemaal weer snel geneest.
Leuk dat Annelies er weer was met haar 2 smouzenkerels.
Ja Stijnke, maak iedereen maar snel blij met gezonde mooie pups !
Leuk dat Annelies er weer was met haar 2 smouzenkerels.
Ja Stijnke, maak iedereen maar snel blij met gezonde mooie pups !
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Barbara wat erg voor je schoonvader. Ik hoop dat hij snel hersteld is. Beterschap 
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke