We hebben dit keer eens meegewandeld, wat een opkomst. Had het niet verwacht na de afmeldingen op het forum.
Had niemand verteld dat we kwamen, beetje eigenbelang want dan zouden we op het laatste moment nog kunnen besluiten niet te gaan. (bij slecht weer)
Heerlijk gewandeld, was erg gezellig. Op het terras duurde het inderdaad erg lang. Pim en ik zijn daarna een visje wezen eten bij een tentje iets verderop.
Lisa was ook wel moe, maar kwam niet echt tot rust na de wandeling omdat we onverwacht met Corrie mee naar huis zijn gegaan. Lisa gunt zichzelf dan niet de rust om lekker te gaan liggen. Maar na een "af" op een kleed lukte het uiteindelijk wel.
Corrie had voor de honden lekker een eitje gekookt voor door hun eten, vinden ze allemaal erg lekker. Ze stonden dan ook alle vijf (Ria was er ook met Frouckje en Jeltje) te dringen om Corrie haar benen.
Ik sta bij Corrie in de keuken gezellig te kletsen terwijl zij de eieren aan het pellen is.
Hé hoe kan dat nou, ben ineens een ei kwijt, zie het nergens. Corrie en ik zoeken op het aanrecht waar ze het neergelegd heeft. Nee ligt er niet. Kijk naar beneden en zie nog net het laatste restje ei MET SCHIL weggewerkt worden. Zeg tegen Corrie oooh, Hieke heeft het ei met schil en al opgegeten
Wel nee zegt ze, dat is Lisa.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.