Wandeling Lange Duinen (Soesterduinen)
Re: Wandeling Lange Duinen (Soesterduinen)
Op de site van de HSC : De Hollandse Smoushond.
Afdeling foto's en dan onder wandeling 3-2 helemaal bovenaan!
Afdeling foto's en dan onder wandeling 3-2 helemaal bovenaan!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wij hadden wat anders te doen vandaag, jammer.
Fijn dat iedereen zo genoten heeft.
Ga zo de foto's even bekijken.
Fijn dat iedereen zo genoten heeft.
Ga zo de foto's even bekijken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooi dat het zo'n succes was! En wat een geluk met het weer. 

Leuke foto's. 
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Gezellige boel 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ha, tijdens het invoegen van de foto's zag ik ineens een Stapper-lookalike .....Maar die is duidelijk enig in zijn soort 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ja, warempel, foto 18 (?) ..duidelijk een Stapper. 
Tegenwind..?? 
-
Silvie
Ha Eva,
Vandaag is dan de echte verjaardag voor Pip en haar broer en zusjes. Allemaal van harte gefeliciteerd! Ook Teuntje en ik hebben van de wandeling genoten. Nog bedankt voor de uitnodiging! We gaan zeker een keertje terug!
Heb vanmorgen al de foto's gezien. Geweldig en natuurlijk ook een paar leuke fotos van mijn Teuntje. Wat zijn de smousjes toch nog verschillend. Heel bijzonder en wat hebben we toch nog met het weer getroffen. De berichten waren niet echt positief maar vielen voor mij en voor Teuntje persoonlijk erg mee want meneer houdt niet zo van regen
Sneeuw mag er voor hem wel elke dag liggen
Nou tot een volgende wandeling maar weer.
Groet van Silvie en Teuntje
Vandaag is dan de echte verjaardag voor Pip en haar broer en zusjes. Allemaal van harte gefeliciteerd! Ook Teuntje en ik hebben van de wandeling genoten. Nog bedankt voor de uitnodiging! We gaan zeker een keertje terug!
Heb vanmorgen al de foto's gezien. Geweldig en natuurlijk ook een paar leuke fotos van mijn Teuntje. Wat zijn de smousjes toch nog verschillend. Heel bijzonder en wat hebben we toch nog met het weer getroffen. De berichten waren niet echt positief maar vielen voor mij en voor Teuntje persoonlijk erg mee want meneer houdt niet zo van regen
Nou tot een volgende wandeling maar weer.
-
Silvie
Zou ik heel leuk vinden Eva? De foto's zijn zo leuk. Ik moet echt een nieuwe camera aanschaffen en ga dat ook doen. Pip en Guusje zijn ook zo leuk met zn tweeen. Ik vind het ook leuk jullie nu in het echt ontmoet te hebben en we komen elkaar vast weer tegen bij de volgende wandeling.
Altijd fijn om te horen dat ze al vantevoren over de fokverplichting hebben nagedacht! 
Maureen
-
Jetty<3Mazzel
Hallo Iedereen,
Natuurlijk zijn wandelingen met een feestelijk tintje veel leuker, maar ik wil het anders doen.
Jullie weten allemaal dat ik gister afscheid heb moeten nemen van mijn vriendje mazzel.
Nou moet ik helaas mijn smousje gaan missen maar ik wil blijven genieten van deze leuke honden.
Daarom wil ik binnenkort een wandeling organiseren ter na gedachtenis van mazzel want wat heeft hij genoten van de wandeling van pip haar verjaardag!
(Ik weet nog geen datum eerst moet ik even bijkomen, ik moet maar een hond zien en te tranen schieten al in mijn ogen, maar ik wil ook eerst graag weten of mensen het een goed idee vinden en mee zouden willen lopen)
Ik hoor het graag,
Groetjes
Jetty
Natuurlijk zijn wandelingen met een feestelijk tintje veel leuker, maar ik wil het anders doen.
Jullie weten allemaal dat ik gister afscheid heb moeten nemen van mijn vriendje mazzel.
Nou moet ik helaas mijn smousje gaan missen maar ik wil blijven genieten van deze leuke honden.
Daarom wil ik binnenkort een wandeling organiseren ter na gedachtenis van mazzel want wat heeft hij genoten van de wandeling van pip haar verjaardag!
(Ik weet nog geen datum eerst moet ik even bijkomen, ik moet maar een hond zien en te tranen schieten al in mijn ogen, maar ik wil ook eerst graag weten of mensen het een goed idee vinden en mee zouden willen lopen)
Ik hoor het graag,
Groetjes
Jetty
Ik zou best mee willen lopen, maar kan heel vaak niet op een wandeldag.
Het hangt wat mij betreft dus een beetje van de datum af.
Ik vind het wel een mooi idee van je om een wandeling te organiseren.
Je hebt gelijk dat je nog even wil wachten, het is allemaal nog zo pijnlijk, je hebt amper aan het idee kunnen wennen dat Mazzel iets mankeerde en er nu al niet meer is.
Het hangt wat mij betreft dus een beetje van de datum af.
Ik vind het wel een mooi idee van je om een wandeling te organiseren.
Je hebt gelijk dat je nog even wil wachten, het is allemaal nog zo pijnlijk, je hebt amper aan het idee kunnen wennen dat Mazzel iets mankeerde en er nu al niet meer is.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat een mooie gedachte om een wandeling te organiseren als nagedachtenis. Als het even kan, wandelen wij graag mee.
De vroege tijden en afstanden zijn helaas hier de reden van het niet mee kunnen wandelen, maar de Soesterduinen zijn praktisch om de hoek. Dus grote kans dat het lukt.
Geef het de tijd, want dat heb je gewoon nodig. Heel veel sterkte nogmaals
De vroege tijden en afstanden zijn helaas hier de reden van het niet mee kunnen wandelen, maar de Soesterduinen zijn praktisch om de hoek. Dus grote kans dat het lukt.
Geef het de tijd, want dat heb je gewoon nodig. Heel veel sterkte nogmaals

Mooi idee. Uitvoering voor ons een beetje afhankelijk van de datum, wij hopen onze dame namelijk volgende week te laten dekken.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Mooie gedachte Jetty. Hij zag er ook zo "helemaal in zijn element" uit bij de wandeling van Pip's verjaardag.
Ook bij ons hangt het van de datum af, maar de duinen zijn niet zo ver dus aan de afstand zal het niet liggen.
Ook bij ons hangt het van de datum af, maar de duinen zijn niet zo ver dus aan de afstand zal het niet liggen.
Maureen
Een héél mooi idee....
In ons geval zullen we dan in gedachten meelopen, want het is me te ver weg.
In ons geval zullen we dan in gedachten meelopen, want het is me te ver weg.

-
Silvie
[quote="Jetty<3Mazzel"]Hallo Iedereen,
Ik hoor het graag,
Groetjes
Jetty[/quote
]
Ach, Jetty ik lees het net van Mazzel. Ik was ook op Pip haar verjaardagswandeling en, als ik kan, kom ik ook graag op een afscheidswandeling van Mazzel. Mazzel was al oud maar toch schrik je nog als je dit leest. De eerste tijd zal het moeilijk zijn maar ik weet zeker dat het lukt. Denk aan de mooie tijd met Mazzel en hij heeft een pracht leeftijd bereikt.
Groeten van Silvie en Teuntje geboren 11-6-2012
Ik hoor het graag,
Groetjes
Jetty[/quote
]
Ach, Jetty ik lees het net van Mazzel. Ik was ook op Pip haar verjaardagswandeling en, als ik kan, kom ik ook graag op een afscheidswandeling van Mazzel. Mazzel was al oud maar toch schrik je nog als je dit leest. De eerste tijd zal het moeilijk zijn maar ik weet zeker dat het lukt. Denk aan de mooie tijd met Mazzel en hij heeft een pracht leeftijd bereikt.
Groeten van Silvie en Teuntje geboren 11-6-2012