Wij hebben ook zin in deze wandeling. Noch even afwachten of we zateradag al weg gaan. En met wie. Als we zaterdag gaan, dan gaan Henk en Janka een eigen aangepaste strandwandeling doen.
Als Jan Hein en ik zondagmorgen naar Kijkduin rijden, dan blijven Henk en Janka lekker thuis.
Na de RITS van zaterdag is de kans groot dat het voor mij ook weer een aangepaste/ingekorte wandeling zal worden
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Helaas gaan we a.s. zondag niet naar Kijkduin.
Zaterdag en maandag gaan we naar Texel i.v.m. het overlijden van onze vriendin.
Uitwaaien was wel heel fijn geweest.
Maar de kleinzoons zouden zaterdag fikkie komen stoken en dat is al eens uitgesteld....dus doorschuiven naar zondag was het minste wat we konden doen.
Ze zitten al weken klaar met de lucifers.
Mooi weer gewenst
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dit is gewoon overmacht; een begrafenis kun je niet plannen...
Begrijp ik goed dat jullie zondag speciaal helemaal terugrijden om je aan de afspraak met de kleinkinderen te houden? ...en dan maandag weer die hele reis gaan ondernemen?
Wat boffen jullie kleinkinderen met zulke grootouders!
Sterkte met de begrafenis.
(ik heb hier ook 2 jongens zitten die het helemaal geweldig zouden vinden om jullie een keer te komen helpen met fikkie stoken... )
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Volgens mij wordt er zaterdag fikkie gestookt en daarna gaan Jeanette en Lex naar Texel.
Jeanette misschien zie je Corrie met Jutte op de boot. Zij zit n.l. op Texel en gaat zaterdag heen en weer vanwege de ritsdag.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zou zomaar kunnen. Maar Corrie gaat de andere kant op...dus...
We gaan inderdaad zaterdag naar Texel, heen en weer.
Zondag fikkie stoken enmaandag wer naar Texel.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeetje Jeanette, dan had Martine het toch goed begrepen.
Wat een raar weekend voor jullie. Veel reizen, hele nare dingen en met de jongens hun langverwachtte fikkie. En dan de droevige maandag nog.
Ja, Corrie gaat dan net de andere kant op.
Ik dacht dat jullie eind middag heen gingen, dan is Corrie op de terugweg. Dan zouden jullie dezelfde boot gehad kunnen hebben.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
De Kijkduinwandeling is weer achter de rug. Lekker strandwandelweer met alleen op het allerlaatst op het terras en de terugweg wat regen.
Het was lekker druk ( meer dan 30 honden) met heel veel nieuwe deelnemers, met o.a. pups uit recente nesten, zoals van Boffi, Hieke, Raya, TouTou en Fija; de laatste 3 moederhonden waren er ook. TouTou was aan het eind van haar loopsheid, wat vooral Clubmatchwinnaar en meervoudig vader Yeti wel zag zitten. Fija's zus Desi met haar maatje Janka was er ook. Omdat het strand stevig was en er vanwege de vele jonge honden toch regelmatig werd gestopt, kon iedereen de hele weg meewandelen, evenals de al oude honden.
Het was weer zeer geslaagd.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben vandaag op Kijkduin en wat goed dat er veel nieuwe mensen bijkomen om te wandelen, gezellig! Wij hadden vandaag een rustdagje na de RITS-dag ... we zijn niet zo stoer als jij Loes
Het was . Suske heeft genoten van alle andere honden, een aantal reutjes vondt haar wat te interessant.
Na de wandeling heeft ze bij Fredie thuis nog even met Toets lopen dollen, en nu is ze compleet ingestort...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ja, het is een vlot meidje (en ondanks haar vergrijzende neus heel mooi).
Suske 4 mnd (Small).jpg
H K Jelle 13-5-2004
Wat een leuke foto, Loes. Onze camera heeft kuren, dus die heb ik maar thuis gelaten. Dat dametje gaat haar gang wel, voor niets bang. Ze doet niet moeilijk!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ook wij hebben genoten van de wandeling. We waren met z'n allen. Ook Janka wilde nog rennen maar af en toe schommelde ze wel op haar achterpoten. Henk heeft ook volledig meegewandeld! Maar vandaag moet hij tol betalen. Ik ben daarom ook blij dat we gisteravond toch naar huis zijn gegaan.
Desi heeft genoten van het zwemmen in de zee. Al vond ze het water wel zout!