Sterkte er mee
ouder worden
Re: ouder worden
Het is en blijft een moeilijke beslissing Karin en soms vraag je af waar voor je beslist voor je zelf of voor je dier, zelf wil je ze niet missen maar als ze pijn krijgen of erg achteruit hobbelen dan moet je soms practisch zijn hoe moeilijk het ook is.
Sterkte er mee
Sterkte er mee
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Tja, we hebben ongeveer 18 jaar van haar genoten. Nooit verwacht dat ze zo oud zou worden. Toen ze nog een jonge kat was, mankeerde ze altijd wel iets....
Ontstekinkje hier, in de cactus gevallen, haar groeide niet meer aan (ze had een kale buik na de sterilisatie en heel veel andere kale plekken.).
Murphy is met 5 weken bij haar moeder weggegaan, we kregen een telefoontje dat ze de kittens niet meer wilden....
We hebben haar met de bus opgehaald, toen is ze tegen me aan gekropen, met haar pootjes aan het kneden op zoek naar melk.
Ze is tegen me aan gekropen, en zo ligt ze nog steeds het liefst.
Ach, veel meegemaakt. Nog lekker even met haar knuffelen.
Sterre loopt de hele dag met de camera rond.... herinneringen vastleggen.
Ontstekinkje hier, in de cactus gevallen, haar groeide niet meer aan (ze had een kale buik na de sterilisatie en heel veel andere kale plekken.).
Murphy is met 5 weken bij haar moeder weggegaan, we kregen een telefoontje dat ze de kittens niet meer wilden....
Ze is tegen me aan gekropen, en zo ligt ze nog steeds het liefst.
Ach, veel meegemaakt. Nog lekker even met haar knuffelen.
Sterre loopt de hele dag met de camera rond.... herinneringen vastleggen.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Moeilijk Karin, maar als ze zo snel achteruit gaat is het wel de beste beslissing.
Nog een paar dagen, ook moeilijk lijkt me als je dat al van te voren weet.
Maar wel alle tijd om afscheid van haar te nemen.
Nog een paar dagen, ook moeilijk lijkt me als je dat al van te voren weet.
Maar wel alle tijd om afscheid van haar te nemen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Moeilijke beslissing Karin. Hoe triest het ook is het zal waarschijnlijk wel de juiste zijn. Geniet nog even van Murphy nu het nog kan. Heel veel sterkte voor jullie.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Sterkte Karin, de komende dagen.
Fijn dat haar een boel leed bespaard wordt...
Sterre krijgt het wel voor haar kiezen; ze heeft toch laatst ook al afscheid moeten nemen van haar lievelingspaardje? Geniet nog maar extra en laat de boel maar even lekker de boel; first things first!
Fijn dat haar een boel leed bespaard wordt...
Sterre krijgt het wel voor haar kiezen; ze heeft toch laatst ook al afscheid moeten nemen van haar lievelingspaardje? Geniet nog maar extra en laat de boel maar even lekker de boel; first things first!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Enigszins akelig dat je nu al weet dat het a.s. vrijdag even na 13.00 uur afgelopen is.
Sterkte voor jullie.
Sterkte voor jullie.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ook ik vind het een moedig besluit. Murphy is tebnslotte 18 jaar lid van je groeiende gezin. Was er al toen de kids kwamen , de meiden zijn met hem opgegroeid. Ik snap Sterre met haar kamera heel goed, ze wil nu alle momenten vasthouden. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Dat het heel snel kan gaan heb ik vorige week gezien.De rooie kater van m'n vriendin had begin van het jaar een gezwel in z'n neus,door medicatie was het weg en het ging hardstikke goed met Felix.
Vorige week maandag ving hij nog een vogeltje en dinsdag ging het zo slecht dat hij naar de kattenhemel mocht.
En zou in augustus 21 jaar geworden zijn!
Vorige week maandag ving hij nog een vogeltje en dinsdag ging het zo slecht dat hij naar de kattenhemel mocht.
En zou in augustus 21 jaar geworden zijn!

Ik heb er ook moeite mee, dat er nu zo'n definitieve tijd geprikt is. Maar voor de kinderen wel prettig, ze weten dat ze nu afscheid moeten nemen, en wij ook.
Ze kruipt nu net weer in mijn nek en maar snorren.
Ze komt nog blij over, maar laat haar urine lopen, geeft veel over, is broodmager geworden, is stekeblind..... gewoon op.
Ze kruipt nu net weer in mijn nek en maar snorren.
Ze komt nog blij over, maar laat haar urine lopen, geeft veel over, is broodmager geworden, is stekeblind..... gewoon op.
groetjes, Karin
Het zijn beslissingen die je eigenlijk niet wilt nemen maar er zit vaak niets anders op.Maar wel goed dat de kinderen er naar toe kunnen leven.
Mijn jongste zoon (31, en nog in huis
) s vanmiddag op vakantie gegaan en heeft 2 dagen lang foto's van Boy lopen maken 
Mijn jongste zoon (31, en nog in huis

Altijd verdrietig, afscheid nemen van die geliefde huisgenoten. Zoveel meegemaakt samen, maar 18 jaar is een hele mooie leeftijd. Sterkte allemaal!
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Het blijft altijd weer moeilijk. Maar je weet dat je zo de juiste keuze maakt. Voor de kinderen is het ook heel raar. Hun hele leven kennen ze Murphy al. Dat is heel moeilijk.
Wij hebben ook op het laatst nog heel veel foto's gemaakt. 's Morgens naar de DA en een halve dag later in laten slapen. Ruim afscheid kunnen nemen, maar uiteindelijk daar meer vrede in kunnen vinden dan dat het plotseling gaat.
Maar het blijft verdrietig. Veel sterkte
Wij hebben ook op het laatst nog heel veel foto's gemaakt. 's Morgens naar de DA en een halve dag later in laten slapen. Ruim afscheid kunnen nemen, maar uiteindelijk daar meer vrede in kunnen vinden dan dat het plotseling gaat.
Maar het blijft verdrietig. Veel sterkte

Onze vorige kat is ook eerst nog mee naar huis gekomen om afscheid te nemen. Op donderdag besloten dat we haar in zouden laten slapen, vrijdags echt laten doen.
Murphy wordt nog even heerlijk verwend. Sterre at net droog brood, het beleg ging rechtstreeks naar Murphy.
Murphy wordt nog even heerlijk verwend. Sterre at net droog brood, het beleg ging rechtstreeks naar Murphy.
groetjes, Karin
We hebben het achter de rug....
De zonnebril is mijn favoriete accesoire vandaag. Normaal ben ik erg blij op de dag dat de vakantie begint. Nu zat er nog geen uur tussen school en de dierenarts...
Het zal wel weer wennen, maar wat is 18 jaar dan vreselijk lang, we studeerden nog toen we haar kregen, een heel ander leven.
De andere dieren hebben het nog niet in de gaten, althans, zo lijkt het. Ze merken wel dat ik van slag ben, maar Murphy lag vaak halve dagen in haar mandje op de vensterbank.
De zonnebril is mijn favoriete accesoire vandaag. Normaal ben ik erg blij op de dag dat de vakantie begint. Nu zat er nog geen uur tussen school en de dierenarts...
Het zal wel weer wennen, maar wat is 18 jaar dan vreselijk lang, we studeerden nog toen we haar kregen, een heel ander leven.
De andere dieren hebben het nog niet in de gaten, althans, zo lijkt het. Ze merken wel dat ik van slag ben, maar Murphy lag vaak halve dagen in haar mandje op de vensterbank.
groetjes, Karin
Ach Karin, wat een rotdag.
Houd elkaar maar stevig vast vandaag.
Houd elkaar maar stevig vast vandaag.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

groetjes, Karin