Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Ik heb inmiddels de hele rand ijs (aan onze woonkant) in de plas kapot gemaakt. Schaatsen wordt het toch niet...

Je blijft wel lekker bezig met je beestjes
Nooit een saai moment.
Nooit een saai moment.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
En als je alles in orde hebt verzint Roosje wel weer iets anders.Jeanette schreef:Je blijft wel lekker bezig met je beestjes![]()
Nooit een saai moment.
Wat een geluk dat jij niet hoeft te hakken Jeanette.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Geeft niks! Als het allemaal maar goed gaat en er geen ongelukken van komen!Erna schreef:En als je alles in orde hebt verzint Roosje wel weer iets anders.Jeanette schreef:Je blijft wel lekker bezig met je beestjes![]()
Nooit een saai moment.![]()
Wat een geluk dat jij niet hoeft te hakken Jeanette.
Het is ook reuze gezellig!

Het is wel komisch: zodra ik mijn jas aantrek zijn er meestal twee poesjes, die denken 'o, we moeten weer wandelen!' Ze lopen elke dag wel drie rondjes mee. Als ik ga fietsen met de honden, probeer ik ze af te schudden en desnoods sluit ik ze even op.
Andrea, hoe gaat het daar met Saar?

Dan moet je daar toch maar gewoon blijven wonen.
Niet overal kun je zo gemakkelijk de poesjes uitlaten.
Niet overal kun je zo gemakkelijk de poesjes uitlaten.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Zal voorlopig ook wel...
We wandelden pas de andere kant op. Stonden er opeens paarden in de wei. Daar durfden ze niet zomaar langs.
Als we nog eens verhuizen, zullen ze wel moeten wennen.
We wandelden pas de andere kant op. Stonden er opeens paarden in de wei. Daar durfden ze niet zomaar langs.
Als we nog eens verhuizen, zullen ze wel moeten wennen.

Dat zal zeker wennen worden, heerlijk vrij leventje hebben ze nu.
Wat leuk dat ze net als de honden al bij de deur gaan staan als jij je jas aan doet.
Wat leuk dat ze net als de honden al bij de deur gaan staan als jij je jas aan doet.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja het goed Ariennen ze zit al boven op de krabpaal ( 2 etage's hoog) en ze is heel aanhankelt en miauwt graag zit nu ook weer bij me, ik zal als ik weer nieuwe oplaadbare batterijen heb voor me fototoestel even een fotootje maken. Die grote lobbes van een drop kat heeft zelfs ontzag voor haar maar ze heeft een lief karakter dat merk je nu al. Ze ligt nachts af en toe al tegen de hond aan lekker warm.Ariënne schreef:Het is wel komisch: zodra ik mijn jas aantrek zijn er meestal twee poesjes, die denken 'o, we moeten weer wandelen!' Ze lopen elke dag wel drie rondjes mee. Als ik ga fietsen met de honden, probeer ik ze af te schudden en desnoods sluit ik ze even op.
Onze drop weet precies wanneer wij uit gegeten zijn in avond dan gaat me zoon wandelen met de hond hij staat al bij de kamer deur als we bijna ons eten op hebben te miauwen.

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ja echt wel Arienne ik zou niet meer zonder willen mijn ouders waren wat minder op dieren tenminste mijn moeder, mijn vader wel maar die kreeg het niet erg voor elkaar thuis maar op een gegeven moment hadden we een rooie poes die aan kwam lopen me moeder eerst nog een aardappel naar zijn kop gegooit maar toch op een gegeven moment in huis genomen bleek ze de hechtingen van de sterilisatie nog in haar buik te hebben en ze is bij me ouders gebleven tot ze dood was dus altijd een goed tehuis gehad.
Maar toen ik eenmaal op me zelf woonde altijd dieren gehad katten en honden, hamsters, vissen cavia's enz.
Maar toen ik eenmaal op me zelf woonde altijd dieren gehad katten en honden, hamsters, vissen cavia's enz.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ach goh, die rooie poes!
Bij ons thuis helemaal geen dieren, helaas. Ik heb allerlei pogingen gedaan.
Wel had ik een dierenbegraafplaatsje naast het huis. Je moet toch wat...
Bij ons thuis helemaal geen dieren, helaas. Ik heb allerlei pogingen gedaan.
Wel had ik een dierenbegraafplaatsje naast het huis. Je moet toch wat...

Gek hè, bij ons ook niks.
Eens twee muisjes in een kooitje, maar daar kwamen allemaal huismuizen bij op bezoek, dus dat was al snel de deur uit.
Zelf zou ik ook niet meer zonder kunnen !!!!
Wat leuk dat het kleine ding al zo goed thuis is.
Wat een feest.
Eens twee muisjes in een kooitje, maar daar kwamen allemaal huismuizen bij op bezoek, dus dat was al snel de deur uit.
Zelf zou ik ook niet meer zonder kunnen !!!!
Wat leuk dat het kleine ding al zo goed thuis is.
Wat een feest.
Ik zou ook niet zonder dieren willen, ze horen gewoon bij je leven.
Wij hadden vroeger thuis honden en hamsters. Bij Pim is er nooit een dier in huis geweest.
Andrea wat doet die kleine het goed, gezellig hé weer zo'n jong ding in huis.
Fijn dat die rooie poes zo'n goed huis heeft gehad bij je ouders. Denk wel dat de vorige eigenaar het beestje gemist zal hebben. Voor hun vind ik dit wel zielig, je laat je poes steriliseren en vervolgens raak je hem kwijt. Kan gedesoriënteerd geweest zijn door de narcose, en daardoor zijn huis zijn kwijtgeraakt.
Andrea laat je Saartje nog chippen? Mocht zij ooit de weg kwijtraken dan heb je grote kans dat ze door een chip weer bij je terug komt.
Wij hadden vroeger thuis honden en hamsters. Bij Pim is er nooit een dier in huis geweest.
Andrea wat doet die kleine het goed, gezellig hé weer zo'n jong ding in huis.
Fijn dat die rooie poes zo'n goed huis heeft gehad bij je ouders. Denk wel dat de vorige eigenaar het beestje gemist zal hebben. Voor hun vind ik dit wel zielig, je laat je poes steriliseren en vervolgens raak je hem kwijt. Kan gedesoriënteerd geweest zijn door de narcose, en daardoor zijn huis zijn kwijtgeraakt.
Andrea laat je Saartje nog chippen? Mocht zij ooit de weg kwijtraken dan heb je grote kans dat ze door een chip weer bij je terug komt.
Van huisuit waren er katten en zelf kocht ik hamsters. Maar voorlichting over dieren was er eigenlijk niet en zo bracht ik een net gekocht hamstertje terug omdat ik dacht dat het een gezwel had (volgepropte wangzakken)
. En in de dierenwinkel zei men ook nix.
Bert komt uit een nietdierenthuis en gaf/geeft er zogenaamd niet om. Maar wie zit altijd met de honden en katten te klieren
Ik ben dol op knaagdieren, maar de huidige situatie is er niet naar, dus blijft het bij de honden en katten.
Bert komt uit een nietdierenthuis en gaf/geeft er zogenaamd niet om. Maar wie zit altijd met de honden en katten te klieren
Ik ben dol op knaagdieren, maar de huidige situatie is er niet naar, dus blijft het bij de honden en katten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ha Loes, volgepropte wangzakken!!
Mijn Bert net zo. Ja, nee niet van die wangzakken!! Ze hadden dan wel een hond, die Bert heel goed uitliet door de keukendeur open te gooien.
Mijn Bert net zo. Ja, nee niet van die wangzakken!! Ze hadden dan wel een hond, die Bert heel goed uitliet door de keukendeur open te gooien.

Kijk wat lief me fototoestel doet het weer dus hier maar even snel een foto van gemaakt, gisteren leek saartje wel tepels te willen zoeken bij wiskie
En op een gegeven moment lag ze tussen zijn voorpoten.

Groetjes, Andrea
-
Jajo
Die voelt zich veilig. Dat is overduidelijk te zien. Mooie en lieve foto hoor!
Jozé
Jozé
Wat een prachtig gezicht!!!
Erg lief, dat kleine ding bij die grote lobbes.
Erg lief, dat kleine ding bij die grote lobbes.