Het lijkt wel of het nogal vettig is. Zou iemand dat over haar heen hebben gegooid?Mary schreef:Geen idee, ze was een weekend weg. Buurman gaf haar eten.
Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Nagels in der kop en krassen over haar rug.
Stevig aan het knokken geweest.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ach zielig, je nichtje mag het wel in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken.Mary schreef:Nagels in der kop en krassen over haar rug.
Ik vind haar erg op onze Saar lijken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ach het arme ding! Inderdaad maar in de gaten houden. Kan zomaar lelijk gaan ontsteken.Mary schreef:Nagels in der kop en krassen over haar rug.
Die Marie, een spannend avontuur geweest
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Onze Marie is een beetje een domme/onhandige poes,volgens mij.
Hopelijk heeft ze hier wat geleerd.
De witte poes ziet er zielig uit zo!
Wel apart als je thuiskomt en je de poes zo aantreft. (Zo'n vacht mag niet met terpentine of i.d. schoongemaakt worden, hè! Ik hoop niet dat de buurman op zo'n manier aan het doe-het-zelven geweest is.)
Hopelijk heeft ze hier wat geleerd.
De witte poes ziet er zielig uit zo!
Wel apart als je thuiskomt en je de poes zo aantreft. (Zo'n vacht mag niet met terpentine of i.d. schoongemaakt worden, hè! Ik hoop niet dat de buurman op zo'n manier aan het doe-het-zelven geweest is.)

-
Jajo
Onze Natascha heeft 2 Abessijnen. Vorige week was haar katertje weg. Ze woont buiten op het platteland, dus geen verkeer. Ofschoon deze kater al eens door een vos te pakken was genomen, die zijn darmen had doorboord en waarvan hij tenslotte was genezen, hoopte ze dit keer op een goede afloop.
Niet dus! Ze vonden hem na drie dagen zoeken in een smal kanaal, verstrikt in de fuiken van de buurman. Verdronken dus. Afschuwelijk.
Nee, dit zijn geen leuke verhalen. Nou ligt hij begraven naast het graf van mijn Meghann.
Jozé
Niet dus! Ze vonden hem na drie dagen zoeken in een smal kanaal, verstrikt in de fuiken van de buurman. Verdronken dus. Afschuwelijk.
Nee, dit zijn geen leuke verhalen. Nou ligt hij begraven naast het graf van mijn Meghann.
Jozé
Echt heel vreselijk, Jozé...
Mooi is dat hij een vrij leventje gehad heeft, maar de prijs is hoog geweest.
Verdrietig hoor....
Goed dat jullie hem hebben kunnen begraven naast Meghann. Sterkte gewenst.
Mooi is dat hij een vrij leventje gehad heeft, maar de prijs is hoog geweest.
Verdrietig hoor....
Goed dat jullie hem hebben kunnen begraven naast Meghann. Sterkte gewenst.

Zag ik hier net Roosje op het 'ijs' lopen...
Gelukkig heb ik er zicht op, maar wat is er weinig voor nodig...
Gelukkig heb ik er zicht op, maar wat is er weinig voor nodig...

-
Jajo
Daar moet ik niet aan denken!! De rillingen lopen over mijn rug. Nou zal het ijs nog wel door het trappen van de pootjes afbrokkelen als ze in een wak vallen, maar stel dat ze er onder schuiven. Stel dat je net even naar de keuken bent en het niet ziet.
Roosje is een avontuurlijk hondje. Ze schrikt van een barse stem, maar buiten wil ze graag ontdekken volgens mij. Houd haar maar goed in de gaten met zo'n vorstvijver voor de deur!
Groetjes, Jozé
Roosje is een avontuurlijk hondje. Ze schrikt van een barse stem, maar buiten wil ze graag ontdekken volgens mij. Houd haar maar goed in de gaten met zo'n vorstvijver voor de deur!
Groetjes, Jozé
Nog maar een rol gaas extra?
Wat vreselijk triest van de kat van Natascha!!
Gelukkig heeft ze hem gevonden!
Fijn dat hij nu naast Meghann rust.
Eng hoor Ariënne...dat Roosje zo ondernemend is
Gelukkig heeft ze hem gevonden!
Fijn dat hij nu naast Meghann rust.
Eng hoor Ariënne...dat Roosje zo ondernemend is
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Roosje zit nu binnen bij de warme kachel. Dat wordt voorlopig niet buitenspelen.
Misschien dat poes Marie ook op deze manier, met dat dunne ijs, nat raakte en de abessijn van Natascha het niet redde....
Toch houd ik de poesjes niet binnen...
Misschien dat poes Marie ook op deze manier, met dat dunne ijs, nat raakte en de abessijn van Natascha het niet redde....
Toch houd ik de poesjes niet binnen...

Jozé wat triest dat het zo is afgelopen met het katertje. Wens Natascha sterkte met zijn verlies. Wel fijn dat ze hem heeft gevonden en heeft kunnen begraven naast jullie Meghann.
Ariënne ik zou de vijver maar afzetten totdat Roosje weet dat ze niet op het ijs mag lopen, het is levensgevaarlijk voor haar. Je moet er toch niet aan denken dat ze er onder schiet.
Ariënne ik zou de vijver maar afzetten totdat Roosje weet dat ze niet op het ijs mag lopen, het is levensgevaarlijk voor haar. Je moet er toch niet aan denken dat ze er onder schiet.
Het is haast niet te doen, Erna...
Ze ziet altijd kans er ergens onderdoor of langs te gaan en als dat nou buiten mijn gezichtsveld valt...
Ik moet er maar bij blijven als ik ze naar buiten laat. Of anders maar een rondje extra fietsen.
Maar wie dan die kattenpoep op moet eten...
Ik moet er maar bij blijven als ik ze naar buiten laat. Of anders maar een rondje extra fietsen.
Maar wie dan die kattenpoep op moet eten...

Viespeuk 
Heb je geen voer genoeg Ariënne, moet Roosje zelf voor haar overheerlijk hapjes zorgen?Ariënne schreef: Maar wie dan die kattenpoep op moet eten...
Kan je de vijver niet afzetten met een schrikdraadje, komt Marietje ook niet meer in de verleiding.
Marie heeft hopelijk een lesje geleerd. Misschien moet ik Roosje er aangelijnd door laten zakken, door dat ijs.

Strak plan 
Jeetje Jozé wat verdrietig zeg voor dat katje zo treurig je moet er niet aandenken zon einde.
Jeetje wat gevaarlijk Arienne ik heb het in Oostenrijk een keer mee gemaakt met wiskie we waren naar de sneeuw in de zomer en daar liep een beekje door heen en dan heb je van die overhangende sneeuw randen en hij kwam daar onder terrecht en wist er niet meer onder vandaan te komen zo gauw mijn man moest hem er uit trekken heel angstig op dat moment hoor. Doe maar voorzichtig hoor met Roosje en ja dat tussen door hapje ken ik van hier ook vieze honden bah.
Jeetje wat gevaarlijk Arienne ik heb het in Oostenrijk een keer mee gemaakt met wiskie we waren naar de sneeuw in de zomer en daar liep een beekje door heen en dan heb je van die overhangende sneeuw randen en hij kwam daar onder terrecht en wist er niet meer onder vandaan te komen zo gauw mijn man moest hem er uit trekken heel angstig op dat moment hoor. Doe maar voorzichtig hoor met Roosje en ja dat tussen door hapje ken ik van hier ook vieze honden bah.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012