Een kat erbij?!
Re: Kalmerende signalen
Is ook best indrukwekkend, zo'n ding. Vooral als het eerst 'opgepompt' moet worden. Dan weet je meteen hoe laat het is als je Roosje heet!
Ze is zo'n lief, gevoelig hondje! Ze komt dan vaak bij me met een 'maar ik ben toch wel lief' houding!
Maar ik heb de plantenspuit alweer opgeborgen in de schuur. Valt mee met de poesjes!
Ze is zo'n lief, gevoelig hondje! Ze komt dan vaak bij me met een 'maar ik ben toch wel lief' houding!
Maar ik heb de plantenspuit alweer opgeborgen in de schuur. Valt mee met de poesjes!

Aha, de poesjes beginnen zich te gedragenAriënne schreef:Is ook best indrukwekkend, zo'n ding. Vooral als het eerst 'opgepompt' moet worden. Dan weet je meteen hoe laat het is als je Roosje heet!
Ik heb een hele eenvoudige plantenspuit, niks oppompen eerst.
En dan die gevoelige Smousjes, hier ook zo eentje. Laatst trapte ik vol in een vieze hoop, waarna ik meteen hardgrondig zei, hé verdorie. Lisa keek meteen verschrikt om en ik zag haar denken, ik heb niets gedaan hoor.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Precies, die moet je hebben, altijd bedrijfsklaar zonder poespas.Erna schreef: Ik heb een hele eenvoudige plantenspuit, niks oppompen eerst.
.
Een hoop schoonmaakmiddelen zitten ook in zo'n spuit.
Schoonmaken dat ding en vullen met water.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ja en binnen handbereik geef je ze de volle laag. Oei, allemaal halen in je gordijnen.Mary schreef:Precies, die moet je hebben, altijd bedrijfsklaar zonder poespas.Erna schreef: Ik heb een hele eenvoudige plantenspuit, niks oppompen eerst.
.
Een hoop schoonmaakmiddelen zitten ook in zo'n spuit.
Schoonmaken dat ding en vullen met water.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Re: Een kat erbij?!
Ja goed Arienne ze had het even moeilijk vrijdag want ze hadden haar in gespoten met front line en ze was dus knap misselijk 6 x gespuugd, maar in avond knapte ze op en ging ze de boel verkennen en spelen. Zaterdag at ze wel en dronk ze en gisteren ging ze weer spugen maar later toch weer eten ik was helemaal bezorgd. Ze is zon schatje heel rustig en me hond moedert over haar als ze maar een piepje geeft of rond loopt dan is die in de buurt en geeft die af en toe een duwtje met zijn neus heel voorzichtig zo lieffffffff.
Ze heeft het wel koud ze ligt op een fleece deken tegen de verwarming bijna aan elke keer.
Alleen me andere kat moet er weinig van weten die heeft de eerst dagen met ogen op een stokje naar het klein grut zitten kijken en maar af en toe grommen maar hij word nu al wat ontspannere er onder, ik heb ze meteen de eerste nacht al met zijn drieeen in de huiskamer gelaten maar had wel even zoiets o jee als dat maar goed gaat, maar het ging goed gelukkig.
Lief dat je het vraag Arienne het is wel weer gezellig in huis hoor zon dreumes en ik heb maar weer zon planten spuit gekocht van 1 euro voor de zekerheid niet zon ding wat je op moet pompen maar zon simpel dingentje dat werkte bij me vorige kat ook die wilde elke keer op tafel springen als we zaten te eten en dat moeten we niet hebben vind ik.
Alleen me andere kat moet er weinig van weten die heeft de eerst dagen met ogen op een stokje naar het klein grut zitten kijken en maar af en toe grommen maar hij word nu al wat ontspannere er onder, ik heb ze meteen de eerste nacht al met zijn drieeen in de huiskamer gelaten maar had wel even zoiets o jee als dat maar goed gaat, maar het ging goed gelukkig.
Lief dat je het vraag Arienne het is wel weer gezellig in huis hoor zon dreumes en ik heb maar weer zon planten spuit gekocht van 1 euro voor de zekerheid niet zon ding wat je op moet pompen maar zon simpel dingentje dat werkte bij me vorige kat ook die wilde elke keer op tafel springen als we zaten te eten en dat moeten we niet hebben vind ik.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Jammer dat zij niet lekker was de eerste dagen. Wat een lieve hond hebben jullie, zij kan het poesje wel extra warmte geven. Straks kruipen ze misschien gezellig tegen elkaar aan. Net als de poesjes en honden van Ariënne.
Met jullie andere kat komt het allemaal goed, hij kijkt met recht de kat uit de boom. Ziet het misschien als een kleine indringer op dit moment.
Met jullie andere kat komt het allemaal goed, hij kijkt met recht de kat uit de boom. Ziet het misschien als een kleine indringer op dit moment.
En me hond is nog een mannetje ook ik noem hem al opa wiskie op het moment, hij was met de vorige kat ook zo lief die mocht de tweede dag al in zijn nek slapen en nog slapen ze samen. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Zelfs als de katten geen vrienden worden en de kans daarop is groot, dan negeren ze elkaar meestal gewoon.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat een schat toch!andrea21 schreef:En me hond is nog een mannetje ook ik noem hem al opa wiskie op het moment, hij was met de vorige kat ook zo lief die mocht de tweede dag al in zijn nek slapen en nog slapen ze samen.
We wachten met smart op de foto's
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Die opa Wiskie is wel ontzettend lief!!
Ik hoop dat de andere poes ook gauw gewend is aan kleine Saartje. En dat ze lekker samen de warmte op kunnen zoeken bij Wiskie.
Arm kleintje, dat ze niet lekker was...Ik hoop maar, dat het nu weer gaat.
Ik dacht slim te zijn met mijn oppomp-bloemspuit: geen lawaai op het moment van een verrassingsaanval, maar de dames zijn niet van Lotje getikt natuurlijk! Zo'n ding van 1 Euro is prima.
Ik hoop dat de andere poes ook gauw gewend is aan kleine Saartje. En dat ze lekker samen de warmte op kunnen zoeken bij Wiskie.
Arm kleintje, dat ze niet lekker was...Ik hoop maar, dat het nu weer gaat.
Ik dacht slim te zijn met mijn oppomp-bloemspuit: geen lawaai op het moment van een verrassingsaanval, maar de dames zijn niet van Lotje getikt natuurlijk! Zo'n ding van 1 Euro is prima.

Kat Marie komt drijfnat binnen. Haar eerste echte zwemles gehad!
Koppie en borst nog droog, gelukkig.
De hele roedel wil helpen haar vacht te verzorgen!

Dan komt het dik in orde. Toevallig kreeg ik vanavond een foto van mijn
nichtje. Haar witte poes was rondom zwart.
nichtje. Haar witte poes was rondom zwart.
Leuk genoeg om te laten zien? De kat is natuurlijk van je nichtje...
Marie droogt razendsnel op!
Marie droogt razendsnel op!

Knap hé, dat haar koppie en borst nog droog zijn, moet ze zich toch razend snel hebben omgedraaid tijdens de val in het water.Ariënne schreef:Kat Marie komt drijfnat binnen. Haar eerste echte zwemles gehad!Koppie en borst nog droog, gelukkig.
Leuk dat haar huisgenoten-vriendjes zo bezorgd om haar zijn.
Mary dat zwarte monstertje van je nichtje willen we ook wel zien.
Zo zag ze eruit nadat buurman al een poging had gedaan om haar schoon
te krijgen.
te krijgen.
Laatst gewijzigd door Mary op 17 dec 2008, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje Mary, waar heeft die ingezeten?
Hé wat gek, nu is de foto verdwenen.
Geen idee, ze was een weekend weg. Buurman gaf haar eten.
Aha, je hebt hem verkleind.