Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Hahaha, wat een respect, of wat het ook mag zijn.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Wat een leuk filmpje, ik heb er van genoten. Die ene pup die zich onder 'n ander pupje verschuilt. Pas toen moederhond langs liep durfden ze iets dichterbij te komen. Poes vond het niet zo leuk, maar ging er toch niet vandoor. Een kat wil nooit zijn rug naar zijn belager keren, zal altijd achteruit lopen als dat mogelijkheid is.
Vanochtend stond er een foto van een man met zijn zoons in de krant, op een kleine foto er naast stond hun mooie rode kater. Die man had de was gedraaid (zijn vrouw was met een zusje op vakantie) en niet gezien dat de kat in de wasmachine lag te slapen. De kat heeft het niet overleefd.
Moet er al de hele dag aan denken, wat een rot dood heeft dat beestje gehad. Wat ik niet begrijp is dat die man nog met zijn hoofd in de krant durft te staan, zou me dood schamen.
Vanochtend stond er een foto van een man met zijn zoons in de krant, op een kleine foto er naast stond hun mooie rode kater. Die man had de was gedraaid (zijn vrouw was met een zusje op vakantie) en niet gezien dat de kat in de wasmachine lag te slapen. De kat heeft het niet overleefd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ach wat vreselijk.
Nee, daar zou ik geen woord over door m'n keel krijgen.
Arm ding.
Nee, daar zou ik geen woord over door m'n keel krijgen.
Arm ding.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Maar even wat grappigers. Ons streepjes-poesje Sofietje wil steeds mee wandelen met de roedel. Ik probeer haar af te leiden en af te schudden, maar ze wil mee!
Ik verkort de wandeling maar en loop soms de route weer precies hetzelfde terug, zodat ze de weg goed weet, voor het geval dat nodig is.
Ook als ik ga fietsen met de honden los naast me, die het wel normaal vinden, rent ze mee! Dan ga ik na een stukje toch maar weer terug. De wereld is veel te groot voor zo'n klein poesje!
:poes:
Ik verkort de wandeling maar en loop soms de route weer precies hetzelfde terug, zodat ze de weg goed weet, voor het geval dat nodig is.
Ook als ik ga fietsen met de honden los naast me, die het wel normaal vinden, rent ze mee! Dan ga ik na een stukje toch maar weer terug. De wereld is veel te groot voor zo'n klein poesje!

Wat ontzettend leuk Ariënne. Erg gezellig zo'n meewandelende poes.
Pieuw wilde ook wel eens mee. Maar een grote wandeling zat er dan ook niet in. Als we dan te ver gingen begon hij klagelijk te mauwen, doet Sofietje dat ook?
We hebben eens meegemaakt dat Pieuw bij het zien van vreemde mensen een boom invloog. Het jongentje van dat gezin vond het zo zielig en wilde wachten tot Pieuw er weer uit kwam. Hij snapte niet dat hij juist niet naar beneden durfde komen vanwege dat gezin
Pieuw wilde ook wel eens mee. Maar een grote wandeling zat er dan ook niet in. Als we dan te ver gingen begon hij klagelijk te mauwen, doet Sofietje dat ook?
We hebben eens meegemaakt dat Pieuw bij het zien van vreemde mensen een boom invloog. Het jongentje van dat gezin vond het zo zielig en wilde wachten tot Pieuw er weer uit kwam. Hij snapte niet dat hij juist niet naar beneden durfde komen vanwege dat gezin
Dit doet onze droppie dus ook hij komt soms achter binnen om voor mee uit tegaan met de hond, ik heb al vaker katten gehad maar dit nog nooit mee gemaakt het is echt lachen. Hij gaat onderweg ook een paar keer om de nek van Wiskie hangen raar beest.Ariënne schreef:Maar even wat grappigers. Ons streepjes-poesje Sofietje wil steeds mee wandelen met de roedel. Ik probeer haar af te leiden en af te schudden, maar ze wil mee!
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik vind het ook erg gezellig, maar ook eng. Soms wordt er hier flink gescheurd. En inderdaad wat kom je tegen... andere honden bijv...
Mauwen kan ze ook net als Pieuw! Met hele verhalen achter ons aan!
Ha, die Droppie doet het dus ook! Ze weten het gewoon, hè, en zijn er al helemaal klaar voor. Zachtjes wegsluipen heeft geen zin!
Mauwen kan ze ook net als Pieuw! Met hele verhalen achter ons aan!
Ha, die Droppie doet het dus ook! Ze weten het gewoon, hè, en zijn er al helemaal klaar voor. Zachtjes wegsluipen heeft geen zin!

Gijs liep vroeger ook altijd de rondjes met me mee. Sarie maar een klein stukje.
Ik zou toch niet te ver met haar gaan Ariënne, als ze ergens van schrikt en weg rent kan ze haar huis misschien niet meer vinden. Heb je haar laten chippen Ariënne?
Ik zou toch niet te ver met haar gaan Ariënne, als ze ergens van schrikt en weg rent kan ze haar huis misschien niet meer vinden. Heb je haar laten chippen Ariënne?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanmorgen liep ze echt een rondje mee. Bij een groep trimmers dook ze de bosjes in. Zwarte poes Marie blijft liever aan de goede kant van het enge gaas, geloof ik.
Ik heb haar nog niet laten chippen, Erna, maar ik denk er wel over. Het is allemaal nogal duur, hè. En alles keer twee. Entingen, goede brokjes, straks de sterilisaties ...
Maar ja, als ze weg is, heb ik reuze spijt dat ik het niet gedaan heb.
Ik heb haar nog niet laten chippen, Erna, maar ik denk er wel over. Het is allemaal nogal duur, hè. En alles keer twee. Entingen, goede brokjes, straks de sterilisaties ...
Maar ja, als ze weg is, heb ik reuze spijt dat ik het niet gedaan heb.

hier 2 nieuwe foto's van saartje

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wat een schatje die kleine Saartje.
Maar het hele nest, inclusief moeders, is erg mooi
Maar het hele nest, inclusief moeders, is erg mooi
Erg leuk, om te hebben hé als je die kleintjes ziet. Mooi nestje hoor.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
-
Jajo
Lief Andrea, dat is een goede keus geweest. Ben heel benieuwd naar de foto's als ze eenmaal bij jullie is. De naam past ook helemaal bij zo'n lapjes-katje.
Jozé
Jozé
Zeg dat maar niet te hard. Kan snel geregeld worden door de damespoesjes.Ariënne schreef:Ontzettend mooi!! Ik zou er zo nog een paar bij willen!
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Ik denk wel over om haar een nestje te laten krijgen lijkt me wel eens leuk om mee te maken 
Groetjes, Andrea
Het is inderdaad erg leuk, maar het is wel handig om van te voren alvast nieuwe eigenaren te zoeken.
Wij hebben ooit eens één nest met Knudde gehad en hadden gelukkig al eigenaars die allebei twee katjes wilden. Hoera, ze kreeg er vier.
Dat vond ik ook wel mooi geweest. er zijn er al zoveel.
Wij hebben ooit eens één nest met Knudde gehad en hadden gelukkig al eigenaars die allebei twee katjes wilden. Hoera, ze kreeg er vier.
Dat vond ik ook wel mooi geweest. er zijn er al zoveel.
Roosje zat gisteravond naast mij op de bank. Poesjes achter me. Eentje wil in de gordijnen klimmen en Bert zegt: 'Hee!
Het gevolg was dat Roosje 10 minuten naast me heeft zitten bibberen!
Ondertussen onderdanig loerend naar Bert. (Bert kan best even streng zijn, maar is nou niet echt een boeman!)
Het gebeurt wel vaker dat zij zich aangesproken voelt...
Wat doe je eraan? In ieder geval maar negeren in eerste instantie, toch?
Het gebeurt wel vaker dat zij zich aangesproken voelt...
Wat doe je eraan? In ieder geval maar negeren in eerste instantie, toch?

-
Jajo
In ieder geval niet troostend toespreken of aanhalen. Gewoon negeren. Ze went er dan wel aan en merkt op den duur dat het voor haar geen gevolgen heeft. Ze gaat dan vanzelf steviger in haar schoenen staan.
Jozé
Jozé