spiegel.
spiegel.
Pim zit graag op zijn stoel voor het raam. Wanneer hij buiten iets denkt te horen
gaat hij gelijk kijken. Sinds november zijn mijn buren aan het verbouwen en nu is
het uitzicht 0 punt 0.
Hij zit dan op zijn stoel, ziet niets buiten. Ik zie zijn kop in het raam terwijl ik achter
hem zit. Ik zwaai dan naar hem. Zo leuk, dat ziet hij gelijk, zwaait gelijk met zijn
staart terug en komt me gelijk een kus geven. Het begrip spiegel is hem heel duidelijk.
gaat hij gelijk kijken. Sinds november zijn mijn buren aan het verbouwen en nu is
het uitzicht 0 punt 0.
Hij zit dan op zijn stoel, ziet niets buiten. Ik zie zijn kop in het raam terwijl ik achter
hem zit. Ik zwaai dan naar hem. Zo leuk, dat ziet hij gelijk, zwaait gelijk met zijn
staart terug en komt me gelijk een kus geven. Het begrip spiegel is hem heel duidelijk.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ja, containers, voor gescheiden afval, een bouwkeet en dagelijks staan er vier of
vijf bestelbussen van al het personeel dat aan de gang is. Het uitzicht uit de keuken
is een eco-toilet. Gelukkig zien zij en wij het einde naderen. Misschien nog 2 weken,
dan is al die bende weer weg en hebben zij een prachtig huis.
vijf bestelbussen van al het personeel dat aan de gang is. Het uitzicht uit de keuken
is een eco-toilet. Gelukkig zien zij en wij het einde naderen. Misschien nog 2 weken,
dan is al die bende weer weg en hebben zij een prachtig huis.
Re: spiegel.
Wat leuk EN slim! Onze Fija is een dom blondje, dat hebben we inmiddels wel door. En ook hier blijkt het uit, want ze reageert nog steeds heel verontwaardigd als ze zichzelf in de spiegel zietMary schreef:Pim zit graag op zijn stoel voor het raam. Wanneer hij buiten iets denkt te horen
het uitzicht 0 punt 0.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
julie
Roef vindt de spiegel ook heel interessant en staat met zijn koppie te draaien.. en kwispelt met zijn staart...zo van kijk mij eens. Of hij al door heeft dat hij zichzelf ziet, weet ik niet.
Ook als hij tv zit te kijken, lach je je dood, dan gaat hij er echt even voor zitten en dat koppie blijft dan maar heen en weer draaien en dan in een keer loopt hij weer weg.
Hoe het nou komt dat hij dan in een keer gaat zitten kijken, weet ik niet.
Groetjes Julie
Ook als hij tv zit te kijken, lach je je dood, dan gaat hij er echt even voor zitten en dat koppie blijft dan maar heen en weer draaien en dan in een keer loopt hij weer weg.
Hoe het nou komt dat hij dan in een keer gaat zitten kijken, weet ik niet.
Groetjes Julie
Guusje spiegelt zich vaker in de sfeerhaard. Even kijken of haar haren nog goed zitten zeggen wij dan...de ijdeltuit.
Finny vindt dat ze zoiets helemaal niet nodig heeft; een smous heeft een rommelig uiterlijk.
Finny vindt dat ze zoiets helemaal niet nodig heeft; een smous heeft een rommelig uiterlijk.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Renate
Phoebe is echt een suffie. Als ze zichzelf in de spiegel ziet. Begint ze haar spiegelbeeld uit te dagen. "Zullen we spelen?"
*kwispel kwispel*
Ze heeft geen idee
Onze meiden zijn ook niet van die lichten
. Dana weet pas een jaar dat ze zichzelf in de spiegel ziet en niet Romy. Romy was nog later. Die weet het nog geen half jaar.
Ik ging eens met Dana naar peuterdans kijken. Romy bleef bij Martijn. We kwamen de sportschool inlopen en keken recht in een enorme spiegelwand: "Leuk, mama, Romy is er ook!"
*kwispel kwispel*
Ze heeft geen idee
Onze meiden zijn ook niet van die lichten
Ik ging eens met Dana naar peuterdans kijken. Romy bleef bij Martijn. We kwamen de sportschool inlopen en keken recht in een enorme spiegelwand: "Leuk, mama, Romy is er ook!"
Dat lijkt me eigenlijk heel logisch.Renate schreef: Onze meiden zijn ook niet van die lichten. Dana weet pas een jaar dat ze zichzelf in de spiegel ziet en niet Romy. Romy was nog later. Die weet het nog geen half jaar.
Als je altijd je 'evenbeeld' om je heen hebt, herken je die natuurlijk ook direct!
Doet me denken aan het verhaal van een stam in ?, waar een foto van was gemaakt. Ze herkenden allemaal iedereen, behalve zichzelf
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ja, klopt. Zoiets heb ik ook gelezen in (mijn meest favoriete) boek 'De Blanke Massai' en vervolgboeken. Over een Zwitserse vrouw die jarenlang, getrouwd met een Massai-jager, bij die stam heeft gewoond. Die mensen hadden zichzelf nog nooit gezien. Dat is voor ons toch ondenkbaar.Dat lijkt me eigenlijk heel logisch.
Als je altijd je 'evenbeeld' om je heen hebt, herken je die natuurlijk ook direct!
Doet me denken aan het verhaal van een stam in ?, waar een foto van was gemaakt. Ze herkenden allemaal iedereen, behalve zichzelf
Ook op foto's herkennen de meiden zichzelf niet. Ze gokken maar wat. De leukste foto's zijn ze meestal zelf
Mijn zonen schelen 3 jaar in leeftijd.
Ik heb vroeger altijd achterop de foto's geschreven wanneer het was en wie.
Dat is maar goed ook. Als er nu een stapeltje tevoorschijn komt twijfel zelfs ik
wel eens. Zelf kunnen ze ze ook niet uit elkaar houden. Zelfs nu nog worden ze
regelmatig op straat aangesproken met de naam van hun broer.
Ik heb vroeger altijd achterop de foto's geschreven wanneer het was en wie.
Dat is maar goed ook. Als er nu een stapeltje tevoorschijn komt twijfel zelfs ik
wel eens. Zelf kunnen ze ze ook niet uit elkaar houden. Zelfs nu nog worden ze
regelmatig op straat aangesproken met de naam van hun broer.