nieuw hondje in de buurt
nieuw hondje in de buurt
6 maanden nu, hele dagen alleen thuis.
Er was een meisje geregeld dat hem even tussen de middag zou uitlaten.
Die heeft daar geen zin meer in.
De overbuurvrouw gaat nu uit medelijden heen.
Vandaag zijn houten bench met spijlen gesloopt en de kamer verbouwd.
Er was een meisje geregeld dat hem even tussen de middag zou uitlaten.
Die heeft daar geen zin meer in.
De overbuurvrouw gaat nu uit medelijden heen.
Vandaag zijn houten bench met spijlen gesloopt en de kamer verbouwd.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Re: nieuw hondje in de buurt
Wat erg voor dat hondje, hoop dat ze hem snel zat zijn en zullen herplaatsen. Dat hij een liefdevol huis mag treffen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Waar beginnen mensen soms aan.
Hoorde zondag ook al zoiets onvoorstelbaars. Gezin met kind(eren) gaan met jonge pup naar bungalowpark, heet onderweg, duurde een paar uur, aangekomen, pup het loodje gelegd. Maakt niet uit, hup een ander hondje. Nieuwe baby, blijkt allergisch, nieuwe hondje weer weg. Ik hoorde in eerste instantie alleen het laatste stuk omdat ik naar de baby informeerde, dus ik had meelij met het gezin tot het hele verhaal verteld werd en iedereen het er uiteraard over eens was dat het nieuwe hondje nu vast beter af is (hopen we dan maar).
Hoorde zondag ook al zoiets onvoorstelbaars. Gezin met kind(eren) gaan met jonge pup naar bungalowpark, heet onderweg, duurde een paar uur, aangekomen, pup het loodje gelegd. Maakt niet uit, hup een ander hondje. Nieuwe baby, blijkt allergisch, nieuwe hondje weer weg. Ik hoorde in eerste instantie alleen het laatste stuk omdat ik naar de baby informeerde, dus ik had meelij met het gezin tot het hele verhaal verteld werd en iedereen het er uiteraard over eens was dat het nieuwe hondje nu vast beter af is (hopen we dan maar).
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ook hier lopen weer de nodige jonge hondjes en speciaal voor Boy......3 zwarte labradors en allemaal reu
Maar ook een Barbet
van 12 weken die heel mooi kan zingen,blaffen en slopen
maar de eigenaar is nu toch maar voor halve dagen gaan werken terwijl de pup de resterende uren bij de buren terecht kan.Dus zo kan het ook.
Maar er blijven helaas altijd mensen die de verantwoordelijheden in deze niet nemen en totaal niet weten waar ze mee bezig zijn .
Maar ook een Barbet
Maar er blijven helaas altijd mensen die de verantwoordelijheden in deze niet nemen en totaal niet weten waar ze mee bezig zijn .

Het is toch weer ongelooflijk
En zo'n Barbet...moeilijk aan te komen, volgens mij behoorlijk duur...en toch niet over nagedacht in eerste instantie.
Gelukkig eigszins ten halve gekeerd....bah...
En zo'n Barbet...moeilijk aan te komen, volgens mij behoorlijk duur...en toch niet over nagedacht in eerste instantie.
Gelukkig eigszins ten halve gekeerd....bah...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Deze mensen hebben in verleden al eens een Barbet gehad maar die was vanaf het begin al veel makkelijker terwijl deze luid en duidelijk aanwezig is
maar ze hebben ook een vrijstaand huis met de nodige grond erom heen.
Maar ze is wel heel erg mooi en lekker zacht
Maar ze is wel heel erg mooi en lekker zacht

Barbet? Even opgezocht.
Mooie hond, leuk karakter, werker.
Kan met de stem gestuurd worden.
Ben benieuwd hoe die hond bij jullie in de buurt zich zal ontwikkelen.
Treurig Loes.
Mooie hond, leuk karakter, werker.
Kan met de stem gestuurd worden.
Ben benieuwd hoe die hond bij jullie in de buurt zich zal ontwikkelen.
Treurig Loes.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Smouzeneigenaren Stotijn hebben ook Barbets, die als therapiehonden worden opgeleid, zie : http://www.zonnehonden.nl/
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heb even gekeken, leuk Loes.
Voorlopig stuurt deze Barbet zijn baasje met zijn stem...Erna schreef:Kan met de stem gestuurd worden.
Over het hebben en houden van honden is al vaker wat gezegd.
Menig mens tilt er niet zo zwaar aan, het 'ding' moet gewoon hele dagen alleen thuis kunnen zijn....
Mijn zus heeft een Barbet.
Menig mens tilt er niet zo zwaar aan, het 'ding' moet gewoon hele dagen alleen thuis kunnen zijn....
Mijn zus heeft een Barbet.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Er loopt hier een Tibetaanse terrier van ruim 8 mnd een hartstikke lief beest maar ondanks dat Boy hem al een paar x gewaarschuwd heeft door enkel te grommen blijft hij maar tegen Boy op pissen
en net was hij het zat en had Tobi goed in z'n nekvel .Beest schrok zich rot en smeerde hem en met veel moeite kregen we hem weer te pakken
Zelf vond ik het niet leuk dat Boy dat deed maar van de eigenaar kreeg hij een koekje omdat hij Tobi ff op z'n plaats zette maar hij doet het alleen bij Boy.
Zelf vond ik het niet leuk dat Boy dat deed maar van de eigenaar kreeg hij een koekje omdat hij Tobi ff op z'n plaats zette maar hij doet het alleen bij Boy.

Je meent het!rini schreef: tegen Boy op pissen
Hoezo dominant?; dan heeft Boy nog lief gereageerd...
Hier werd alleen over elkaar heen gepiest als de een nieuwsgierig zijn neus onder de buik van de ander stak terwijl hij liep te wateren. Maar dat waren gevalletjes "eigen schuld".
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Die eigenaar ziet het dus ook als een probleem. Nu doet hij het nog alleen bij Boy, maar wie weet hoe 'sterk' hij zich nog gaat voelen en dan komt er misschien een serieuze kloppartij van.
Tibetanen zijn trouwens best sterk. Ik had er 1 als uitlaathond. Die had een bloedhekel aan een sharpei-reu en vice versa. Ik was dus altijd heel voorzichtig met om de hoek komen e.d. maar 1 van de grote kinderen lette een keer niet zo goed op en toen was het gebeurd. De sharpei-mevrouw probeerde hem nog met haar been af te weren maar kreeg door de tibetaan een paar flinke wonden
Tibetanen zijn trouwens best sterk. Ik had er 1 als uitlaathond. Die had een bloedhekel aan een sharpei-reu en vice versa. Ik was dus altijd heel voorzichtig met om de hoek komen e.d. maar 1 van de grote kinderen lette een keer niet zo goed op en toen was het gebeurd. De sharpei-mevrouw probeerde hem nog met haar been af te weren maar kreeg door de tibetaan een paar flinke wonden
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ze hebben altijd een Schapedoes gehad maar die is vorig jaar overleden en dit ras lijkt er heel veel op natuurlijk maar is kleiner.
Ze heeft 2 puppycursussen met hem gedaan maar gaat nu kijken naar een vervolg cursus.Maar is is gewoon niet streng genoeg(ik ook niet trouwens
)
Ze heeft 2 puppycursussen met hem gedaan maar gaat nu kijken naar een vervolg cursus.Maar is is gewoon niet streng genoeg(ik ook niet trouwens

Goed van Boy, hij laat zich toch zeker niet onder pissen. Getver.
Lekker dominant hondje met zijn acht maanden, kan nog een probleem worden.
Hoop dat ze hem onder controle krijgen.
Lekker dominant hondje met zijn acht maanden, kan nog een probleem worden.
Hoop dat ze hem onder controle krijgen.
Gelukkig heeft de eigenaar het wel begrepen.
Goed gedaan Boy!!
Goed gedaan Boy!!
Hier op het veld loopt een Border Terrier van 13 weken oud een hartstikke lief beest en loopt al los netjes mee.Waar Missy "opvoedkundig" bezig is
Boy krijgt er de
van.Het was al een tijd terug dat hij zo hard heeft gelopen 

Pfff wat een verhalen ik snap sommige mensen niet hoor, mijn nichtje ook is vorig jaar gescheiden heeft 2 kinderen 8 en 6 zitten dan weer bij pa en dan weer bij oma en dan weer bij tante. Moeder werkt 34 a 36 uur ze moet toch het gezin draaiend houden, daar heb ik alleen maar bewondering voor ze weet alleen niet af en toe waar de kinderen heen moeten als ze moet werken neemt ze maar mee naar haar werk, nu had ze het over een hond ze was al een ras aan het uit zoeken
ik zei al je moet eerst is kijken of het wel werkt een hond er bij ze heeft geen auto en nu had ze er over een herder ongeloofelijk hoor ben benieuwd of er ooit een hond komt.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012