Opvoeden
Re: Opvoeden
Zo moeder, zo dochter. Fija eet ook mensenpoep en rolt er zo mogelijk ook nog lekker doorheen. Niet alleen vies, maar hier in het Kralingse Bos ook heel gevaarlijk. Toets van Fredie heeft er bijna het loodje door gelegd toen ze poep met drugs had gegeten. Het is dat Fredie als arts onmiddellijk de ernst inzag en daar naar handelde...
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Niet allen smerig, maar dus ook heel gevaarlijk. Gelukkig dat Fredie in de gaten had wat er met Toets aan de hand was.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, ik weet het nog.
Wat een schrik
Het enige wat hier kan, is dat het bol staat van de energiedrank van al die mountainbikers.
Als je darmproblemen hebt o.i.d. ...oké...maar graaf dan een gat een paar meter naast een pad ipv er vlak naast ongegeneerd de boel laten vallen.
En het blijft ook nog zo lang eetbaar..
.
Ik gooi er grond op en een paar flinke takken, zodat geen hond er meer naar kraait.
Over opvoeding...het bos ligt ook weer vol, blikjes, chipszakken enz.
Elke ochtend hebben we weer een zak vol afval.
Wat een schrik
Het enige wat hier kan, is dat het bol staat van de energiedrank van al die mountainbikers.
Als je darmproblemen hebt o.i.d. ...oké...maar graaf dan een gat een paar meter naast een pad ipv er vlak naast ongegeneerd de boel laten vallen.
En het blijft ook nog zo lang eetbaar..
Ik gooi er grond op en een paar flinke takken, zodat geen hond er meer naar kraait.
Over opvoeding...het bos ligt ook weer vol, blikjes, chipszakken enz.
Elke ochtend hebben we weer een zak vol afval.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Erg hè?
De meeste hondenliefhebbers lopen hier allemaal met een plastictas om de rotzooi rond de picknickplaatsen op te ruimen. Het werkt, maar jammer dat het moet.
De visvijver waar we altijd zo graag wandelden en waar de meiden (en alle honden behalve Phoebe zo graag zwemmen) is afgelopen jaar helemaal bedorven door de Poolse arbeiders die in de vakantiewoningen rondom het meer wonen. Zij drinken drinken, eten en bbcen op van die wegwerp dingen en opruimen ho maar... De eens zo mooie plek is een vuilnisberg geworden.
Klojo's.
De meeste hondenliefhebbers lopen hier allemaal met een plastictas om de rotzooi rond de picknickplaatsen op te ruimen. Het werkt, maar jammer dat het moet.
De visvijver waar we altijd zo graag wandelden en waar de meiden (en alle honden behalve Phoebe zo graag zwemmen) is afgelopen jaar helemaal bedorven door de Poolse arbeiders die in de vakantiewoningen rondom het meer wonen. Zij drinken drinken, eten en bbcen op van die wegwerp dingen en opruimen ho maar... De eens zo mooie plek is een vuilnisberg geworden.
Klojo's.
Kunnen de verhuurders van die vakantiewoningen daar niet op aangesproken worden Renate?
Dat is toch balen!
Aha...Poolse arbeiders, ja die zitten hier in de droogbloemen.
Rijen poolse auto's bij de grote hallen van de kwekerijen.
Ze zitten hier ook in de vakantiehuisjes.
Laatst hadden we bij ons ook, midden op het pad, zo'n weggooi geval...inclusief bijbehorende bierblikjes, colaflessen en zakken oud brood.
Tja...die had Stapper al gevonden natuurlijk.
Het is nog verwonderlijk dat ze de knusse tuin van Bosweg 12 (ons oppashuis) niet gevonden hebben...daar kunnen ze volledig hun gang gaan...de stoelen staan al klaar.
Hun tuin grenst aan het vakantiepark.
Niet alleen de arbeiders natuurlijk...maar ook die groepen jongeren met hun bierkratten naast de voordeur.
Ik moet er niet aan denken dat ze even over het hek stappen...zijn we dan mooi klaar mee.
Men had wel laatst de Hortensia''s afgeknipt. Net vóór de opendag. Het zag er zo leuk uit. Hufterigheid te over ....
Dat is toch balen!
Aha...Poolse arbeiders, ja die zitten hier in de droogbloemen.
Rijen poolse auto's bij de grote hallen van de kwekerijen.
Ze zitten hier ook in de vakantiehuisjes.
Laatst hadden we bij ons ook, midden op het pad, zo'n weggooi geval...inclusief bijbehorende bierblikjes, colaflessen en zakken oud brood.
Tja...die had Stapper al gevonden natuurlijk.
Het is nog verwonderlijk dat ze de knusse tuin van Bosweg 12 (ons oppashuis) niet gevonden hebben...daar kunnen ze volledig hun gang gaan...de stoelen staan al klaar.
Hun tuin grenst aan het vakantiepark.
Niet alleen de arbeiders natuurlijk...maar ook die groepen jongeren met hun bierkratten naast de voordeur.
Ik moet er niet aan denken dat ze even over het hek stappen...zijn we dan mooi klaar mee.
Men had wel laatst de Hortensia''s afgeknipt. Net vóór de opendag. Het zag er zo leuk uit. Hufterigheid te over ....
En het blijft ook nog zo lang eetbaar. Om die zin moest ik toch wel lachen Jeanette, het klinkt alsof het lekker is.
Jammer dat die Polen zo'n troep maken, zouden ze dat in Polen ook doen. Zal er lekker uitzien dan. Zonde van jullie mooie meertje Renate.
Als het bij huurhuisjes gebeurd moet de organisatie zorgen dat ze hun rotzooi opruimen.
Jeanette hoop dat ze nooit over het hek zullen klimmen. Lijkt me niet prettig om vlak naast zo'n park te wonen. Voor de verkoop is dat niet gunstig denk ik.
Jammer dat die Polen zo'n troep maken, zouden ze dat in Polen ook doen. Zal er lekker uitzien dan. Zonde van jullie mooie meertje Renate.
Als het bij huurhuisjes gebeurd moet de organisatie zorgen dat ze hun rotzooi opruimen.
Jeanette hoop dat ze nooit over het hek zullen klimmen. Lijkt me niet prettig om vlak naast zo'n park te wonen. Voor de verkoop is dat niet gunstig denk ik.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het is overal het zelfde liedje.
Hier weken ook Polen, en die moeten natuurlijk als ze in de rimboe werken, ergens hun behoeft doen, in de bosjes ja. PP= Polen poep
.
De jeug (maar ook volwassenen) dumpen gewoon een zak met huisvuil in het bos, in de perkjes hier in de wijk etc.
De liefde wordt bedreven in een achteromsteegje bij ouderen. Ze doen 'het' wel veilig
... 
Hier weken ook Polen, en die moeten natuurlijk als ze in de rimboe werken, ergens hun behoeft doen, in de bosjes ja. PP= Polen poep
De jeug (maar ook volwassenen) dumpen gewoon een zak met huisvuil in het bos, in de perkjes hier in de wijk etc.
De liefde wordt bedreven in een achteromsteegje bij ouderen. Ze doen 'het' wel veilig
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ja ze doen het wel veilig, wij vinden de condooms op de parkeerplaats van de hondenvereniging. En ook de lege bierflesjes. Mag je nog bij zijn dat ze die niet stuk gooien.
En de bushalte hier in de buurt is een samenscholingsplek. Daar ligt ook altijd heel wat troep.
En de bushalte hier in de buurt is een samenscholingsplek. Daar ligt ook altijd heel wat troep.
Wij zijn heel handig geworden met twee stokjes.
Hup...de zak in.
Viespeuken.
Nederwiet heb ik al weer een poosje niet gevonden...zitten die ook bij jou Charlotte?
Hup...de zak in.
Viespeuken.
Nederwiet heb ik al weer een poosje niet gevonden...zitten die ook bij jou Charlotte?