Floriade

Plaats voor algemene vragen, opmerkingen en ideeën rond opvoeding & gedrag
sammydesmous

Re: Floriade

Bericht door sammydesmous »

gerrymoerkens schreef:Leuk dat de hond wel mee mag. Anders breng ik hem naar jou Jose :lol: > ik wil in ieder geval nog een keertje gaan want wij gaan dit jaar niet op vakantie dus gaan we andere leuke dingen doen. Gerry en Pebbles.

Sorry Gerry ik had hier nog niet op gereageerd. Natuurlijk is Pebbels hier welkom.

José, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

gerrymoerkens

Bericht door gerrymoerkens »

Hoi Jose, bedankt voor het aanbod maar we zijn al naar de Floriade geweest. Ik ben alleen met mijn man geweest. De jeugd bleef liever thuis. Dus Pebbles is ook gewoon thuis gebleven. Er waren inderdaad ook mensen met honden op het terrein. Groetjes Gerry.

sammydesmous

Het is vandaag lekker weer, :zon: schijnt hier. We gaan zo naar de Floriade toe. Sammy & Lieveke gaan gezellig met ons mee. Ik heb van de week gebeld en ze waren welkom en mogen ook overal in. Ben benieuwd.

Jose, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne

yvonne

Bericht door yvonne »

Heel veel plezier, geniet er van. Zal wel lukken denk ik, met mooi weer en allebei de hondjes! :thumbsup:
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Leuk, veel plezier!
Afbeelding

gerrymoerkens

Bericht door gerrymoerkens »

Veel plezier en het is ook nog eens lekker weer. Gerry en Pebbles.

Erna

Bericht door Erna »

Leuk José, mooie dag voor de Floriade. Geniet ervan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Charlotte

Bericht door Charlotte »

:rlelie: Fijne dag José. :rlelie:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

sammydesmous

Het was gisteren een leuke dag. Wat een prachtig aangelegd park is het. Echt een aanrader. We hebben er geen spijt vsn dat we gegaan zijn. Sammy & Lieveke waren niet de enige twee honden in het park. Ze hebben zich keurig gedragen. Ze werden zelfs een paar keer herkend als smous. Een meneer vertelde dat ze ook een smoushond hadden een teefje van 12 jaar en die in haar laatste levensfase was. Een paar maanden geleden was ze erg ziek maar knapte wonderwel toch nog wat op. Ik weet helaas geen naam of woonplaats. Vind dat altijd een beetje lastig om dat te vragen. Komt soms zo nieuwsgierig over.

Erna

Bericht door Erna »

Leuk zo'n dag José. En dat jullie smousjes herkend werden. Jammer dat de hond van die mijnheer zo ziek was geweest en op haar tenen loopt.
Weet niet of het als nieuwsgierig wordt ervaren, kan ook als belangstellend gezien worden.
Heb je veel foto's gemaakt?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

sammydesmous

Nee eigenlijk hebben we maar een paar foto's gemaakt oa van orchideeën en Sammy & Lieveke tussen de stenen schaapjes. Meer niet, meestal komt die bloemenpracht toch niet over op zo'n klein fotootje.

Erna

Bericht door Erna »

sammydesmous schreef:meestal komt die bloemenpracht toch niet over op zo'n klein fotootje.
Jammer, ik vind het altijd leuk om later de foto's weer terug te zien, ik gedachten ben je daar dan weer even.
Bloemen komen juist heel mooi over op een foto.
Het belangrijkste is dat jullie genoten hebben van de dag, de bloemen zullen evengoed wel op je netvlies staan.
Laatst gewijzigd door Erna op 25 sep 2012, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mooi, Erna.
Fijn dat jullie genoten hebben, José. Op facebook zag ik foto's van grote, bijzondere beelden, bleken het opnames van de Floriade te zijn. :thumbsup:
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Jullie hebben vast nog meer gezien dan wij, José.
Fijn dat het ook voor jullie een geslaagde dag was.
Jammer dat je niet doorgevraagd hebt toen je een smouzeneigenaar tegenkwam.
Daar doe je toch niks verkeerds mee?

Weet je wat, ik zet wel even twee foto's hier neer.
Hebben jullie een beetje een idee van al het moois in villa Flora.
Laatst gewijzigd door Charlotte op 29 sep 2012, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:thumbsup: Toch bijzonder hoe ze zo'n project in korte tijd neer kunnen zetten met al het groen en bloemen.
Afbeelding

wubke

Bericht door wubke »

Ze zijn in 2005 of 2006 al begonnen met aanplanten.

Maar het blijft prachtig om te zien. Wij gaan komend weekend nog een kijkje nemen en 5 oktober op woensdag-middag is er een afsluitende activiteit waar ook kinderen van onze school aan deelnemen, dus daar ga ik ook even kijken. 7 oktober is de laatste dag. Eigenlijk jammer dat ze het niet over de herfstvakantie heen tillen....zolang het weer redelijk blijft. De herfst is ook erg mooi.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Aha, ja dat bijtijds aanplanten moet natuurlijk wel. Ik lees net dat Groningen in de race is om de organisatie van de Floriade in 2022 (!) toegewezen te krijgen. Dat wordt vanmiddag bekend gemaakt. (Almere en de regio Boskoop zijn ook kandidaat.)

Mooi dat het zo de moeite waard is, Wubke.
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Ariënne schreef:Aha, ja dat bijtijds aanplanten moet natuurlijk wel. Ik lees net dat Groningen in de race is om de organisatie van de Floriade in 2022 (!) toegewezen te krijgen. Dat wordt vanmiddag bekend gemaakt. (Almere en de regio Boskoop zijn ook kandidaat.)
Mooi dat het zo de moeite waard is, Wubke.
Ja Almere ook. Ben benieuwd. De plannen zijn hier groots. Zal voor de knip wel weer extra kosten met zich mee brengen, maar ook veel werkgelegenheid.
Slogan van Almere: IN ALMERE KAN ALLES. Klopt vaak, soms leuk, soms niet.

Erna

Bericht door Erna »

Het is Almere geworden. Vind ik eigenlijk erg leuk.
De Floriade zal dan bijna in de achtertuin van KC Pampus komen.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Potjandikkie... ;) Gefeliciteerd! :smile:
Afbeelding

Gesloten