Wat een heerlijk plaatje, samen met de kat.
Nee...het logeerbed telt dan maar niet mee....
Boester lag hier net wel achter me weer op de bank, eerst was het alleen de stoel nu ook de bank........elke keer denk ik.....waar is de alufolie
Toch eens proberen.
Ja hoor.
Tygo kan zo lekker tegen tegen ons aan liggen,vaak ligt hij al in bed voordat wij
er in liggen.
Vooral in de winter is zo,n warme kruik eeeh hond heerlijk.
Inge uit Apeldoorn.
IK kwam hier alleen omdat ik voor Sally het andere smousje van ons,een oppas hoopte te vinden,maar denk dat het al gelukt is.
Onderwerp hond in bed vond ik wel leuk,al die meningen er over.
Een hond zoals die van ons heeft maar 1 leventje en daar mag heel veel in,ook slapen in bed.
Hoi Inge.
Die van ons liggen reglmatig op bed. Bijna elke avond als ik naar boven ga rennen ze blij mee. Ze mogen meestal niet bij ons slapen.Alks de man naar bed gaat gaan de hondjes de bench in.
Heel af en toe mogen ze bij ons slapen. Dan gebeurt het weleens dat ze lekker tussen in ook onder de dekens gaan liggen.
Wij hebben gelukkig een heel breed bed...
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Die van ons liggen niet op bed, behalve tegenwoordig in de camper. Maar Jelle, die nu bij ons logeert. mag wel bij Bert op bed, want dat is hij thuis gewend
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Suske ligt overdag wel eens beneden op het bed. Dat is een tweepersoons waar maar de helft regelmatig van wordt gebruikt. De andere helft pikt Suske regelmatig in, want daarnaast staat de computer van Gerrit.
's Nachts zit ze altijd in de bench.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)