Een stoorzender in de opvoeding
Re: Een stoorzender in de opvoeding
De laatste loodjes Renate.
Houd je haaks meidje....nog eventjes.
Heb je niets tegen de hooikoorts???
Houd je haaks meidje....nog eventjes.
Heb je niets tegen de hooikoorts???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ellendig Renate. We leven met je mee :hug: .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Renate
Ja ik heb tabletten en oogdruppels, maar het is zo heftig dat de medicijnen het niet 24 uur onderdrukken. Ik word elke morgen wakker met enorm dikke ogen.
Volgens de allergoloog echt een uitwerking van de stress. Toen er voor Romy nog geen plaats was op het medisch kleuter dagverblijf en ze het heel moeilijk had (en wij dus ook) heb ik ook zo'n extreme uitwerking van mijn hooikoorts gehad.
En nu heb ik het weer. De werkdruk is echt heel groot. Ik heb Dana morgenmiddag maar wéér uitbesteed
Ook de zorgen die ik om Romy had toen ze niet opknapte (in gedrag) na de griep zullen wel meespelen.
Ik krijg van de kinderen ook dagelijks commentaar op mijn vele studeren. Dat doet pijn, maar het moet nog even. Ik heb vorig jaar ook zo'n zware afronding gehad.
Volgens de allergoloog echt een uitwerking van de stress. Toen er voor Romy nog geen plaats was op het medisch kleuter dagverblijf en ze het heel moeilijk had (en wij dus ook) heb ik ook zo'n extreme uitwerking van mijn hooikoorts gehad.
En nu heb ik het weer. De werkdruk is echt heel groot. Ik heb Dana morgenmiddag maar wéér uitbesteed
Ik krijg van de kinderen ook dagelijks commentaar op mijn vele studeren. Dat doet pijn, maar het moet nog even. Ik heb vorig jaar ook zo'n zware afronding gehad.
Nog even volhouden, het eind is in zicht voor dit schooljaar! 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Renate dit kan je er eigenlijk net niet bijhebben. Nog een paar weken, het eind is gelukkig is zicht. Dan zal die hooikoorts toch ook afnemen mag ik hopen.
Staks heerlijk vakantie, dan geef je de meisjes extra aandacht. Niet met een schuldgevoel zitten hoor, is helemaal niet nodig.
Ik weet dat jij Phoebe bijna altijd los laat lopen, misschien voor je eigen gemoedsrust een poosje aan de lijn als je bang bent dat ze onder een auto zal lopen nu ze wat minder luistert. Als je straks weer tijd hebt kan je Phoebe weer jouw regels bijbrengen.
Succes en sterkte met de laatste loodjes. :hug:
Staks heerlijk vakantie, dan geef je de meisjes extra aandacht. Niet met een schuldgevoel zitten hoor, is helemaal niet nodig.
Ik weet dat jij Phoebe bijna altijd los laat lopen, misschien voor je eigen gemoedsrust een poosje aan de lijn als je bang bent dat ze onder een auto zal lopen nu ze wat minder luistert. Als je straks weer tijd hebt kan je Phoebe weer jouw regels bijbrengen.
Succes en sterkte met de laatste loodjes. :hug:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Renate denk je wel om je zelf ik weet dat het moeilijk is maar neem soms even je ontspanning voor je jezelf en sterkte met de laatste lootjes hoor en dan heerlijk weer genieten van je meiden en wat rust
Hooikoorts is erg lastig idd ik heb gisteren ook maar een spray gehaald heb me hele leven geen last van gehad maar de laatste jaren veel stress en de overgang eisen toch een tol op een gegeven moment, maar zo erg als jou heb ik het niet gelukkig.
Hooikoorts is erg lastig idd ik heb gisteren ook maar een spray gehaald heb me hele leven geen last van gehad maar de laatste jaren veel stress en de overgang eisen toch een tol op een gegeven moment, maar zo erg als jou heb ik het niet gelukkig.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bah Renate, die afronding is nu dubbel zwaar.
Ik hoop dat je het vol kunt houden.
Succes en sterkte.... :hug:

Ik hoop dat je het vol kunt houden.
Succes en sterkte.... :hug:
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het moet wel zwaar zijn voor je, want je klaagt niet gauw, Renate...
Heel veel sterkte en beterschap, hoor!
Af en toe maar eens lekker dansen in de kamer - op de muziek van Adiemus bijv. - om je batterij op te laden! (Als je dat op kunt brengen...)

Heel veel sterkte en beterschap, hoor!
Af en toe maar eens lekker dansen in de kamer - op de muziek van Adiemus bijv. - om je batterij op te laden! (Als je dat op kunt brengen...)

-
Alma
Hoi Renate,
van Boester een dikke volhoudlik en knuffel!!!
Volhouden en straks lekker genieten van de ontspanning.
Je gaat het redden!!!
Gek die hooikoorts, wij dachten ook dat het klaar was, alleen april en mei.....maar ook Inèz had vanmorgen dichte en dikke ogen en ik liep ook weer te niezen en jeuken en moest een tabletje nemen.
groetjes, Alma
van Boester een dikke volhoudlik en knuffel!!!
Volhouden en straks lekker genieten van de ontspanning.
Je gaat het redden!!!
Gek die hooikoorts, wij dachten ook dat het klaar was, alleen april en mei.....maar ook Inèz had vanmorgen dichte en dikke ogen en ik liep ook weer te niezen en jeuken en moest een tabletje nemen.
groetjes, Alma