pup en zindelijk maken/ piepen in de bench
Re: pup en zindelijk maken/ piepen in de bench
Maar dat is toch in het water 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ach, tuurlijk 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Pampus ligt hier voor de deur hoor. En Lisa ligt ook voor Pampus, maar dan in haar hok.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
Nou dames....ik weet wat me te doen staat, 's avonds na een bepaalde tijd geen drinken meer en geen water toevoegen aan het pampusgebeuren.....en dan is het zo gepiept......(Nee, Boester....jij niet piepen......)
Alma
Alma
Guusje dronk en pieste zó veel toen we haar pas hadden, dat ik op een gegeven ogenblik erbij ben gebleven als ze dronk, en toen ik het wel genoeg vond, de drinkbak wegpakte.
Zij kreeg na 19.00 uur al geen druppel meer.
Onze honden kunnen 's nachts vrij bewegen, maar ze drinken geen druppel.
Zij kreeg na 19.00 uur al geen druppel meer.
Onze honden kunnen 's nachts vrij bewegen, maar ze drinken geen druppel.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Alma
Hoi allemaal,
Boester gaat volgens mij een nieuwe periode in en heb even wat tips nodig......
Hij heeft nu al een paar dagen 's morgens gepiept, en dan is het 6.15 of 6.30 uur.
Nu vind ik de tijd niet zo erg maar het is nooit zijn gewoonte om dit te doen.
Is dit pubertijd met uitproberen? Of zou toch de kat voor zn bench gaan lopen met het idee het is morgen en Boester herkent dit patroon.....een soort van katwekker?
Als ik wacht, todat hij stil is, en naar beneden ga en hem laat plassen in de tuin dan doet hij wel een hele grote plas, maar gisteravond is hij zelfs nog heel laat met Dick uitgeweest dus???? Ook heeft hij geen water in zn bench gehad vannacht.
Ik moet zeggen ik baal er wel van, dit omdat ik dan ook niet zeker meer ben dat ie overdag stil is in zn bench.
Ik geef hem ook al een paar dagen niet meteen eten nadat ik beneden kom maar wacht nu tot een uur of half 9 zodat dit ook geen probleem is.
Ook heb ik hem al een paar keer een kwartier of langer in de bench gelaten voordat hij eruit mocht om te gaan plassen 's morgens.
Ach...misschien moet ik een langere adem hebben, maar ik baal ervan als de buren er last van gaan krijgen en hij harder zou gaan piepen.
groetjes, Alma
Boester gaat volgens mij een nieuwe periode in en heb even wat tips nodig......
Hij heeft nu al een paar dagen 's morgens gepiept, en dan is het 6.15 of 6.30 uur.
Nu vind ik de tijd niet zo erg maar het is nooit zijn gewoonte om dit te doen.
Is dit pubertijd met uitproberen? Of zou toch de kat voor zn bench gaan lopen met het idee het is morgen en Boester herkent dit patroon.....een soort van katwekker?
Als ik wacht, todat hij stil is, en naar beneden ga en hem laat plassen in de tuin dan doet hij wel een hele grote plas, maar gisteravond is hij zelfs nog heel laat met Dick uitgeweest dus???? Ook heeft hij geen water in zn bench gehad vannacht.
Ik moet zeggen ik baal er wel van, dit omdat ik dan ook niet zeker meer ben dat ie overdag stil is in zn bench.
Ik geef hem ook al een paar dagen niet meteen eten nadat ik beneden kom maar wacht nu tot een uur of half 9 zodat dit ook geen probleem is.
Ook heb ik hem al een paar keer een kwartier of langer in de bench gelaten voordat hij eruit mocht om te gaan plassen 's morgens.
Ach...misschien moet ik een langere adem hebben, maar ik baal ervan als de buren er last van gaan krijgen en hij harder zou gaan piepen.
groetjes, Alma
Het zou ook gewoon kunnen zijn dat hij "waaks" begint te worden en reageert op de krantenbezorger... Dat was hier namelijk toen het geval. Of je hebt gewoon een nieuwe bezorger die een ander "loopje" heeft, wat door Boester als niet eigen wordt bechouwd. Ik zou het, zeker de eerste week, gewoon helemaal negeren.
Bij mij ging Diesel 's-nachts altijd in zijn bench in de gang, en bleef Bobbie gewoon in de kamer. Aangezien hij 's-nachts gewoon doet waar hij zin in heeft, ligt hij dan als hij de kans krijgt, steeds op het verboden stuk bank. Ik begin een beetje genoeg te krijgen van het alu-folie ritueel (erop en er weer af, er weer op, enz...)
dus heb ik gisteren een tweede bench in de gang geplaatst, naast Diesel.
Ik heb het gisteren meteen uit kunnen proberen, want ik ging naar het dorpscafé, waar burendag werd gevierd met Bubbels en Ballen, georganiseerd door de dorpsraad. We waren met zo'n 25 man en bleven uiteindelijk met ons achten hangen om daar de "daghap" te eten. Al die (3) uren zaten ze in de bench en volgens mij is het goed gegaan. Ik woon 75 meter verderop en ben af en toe stiekum gaan luisteren voor de deur, maar ik hoorde geen geloei.
Afgelopen nacht hebben ze zo weer geslapen en het ging prima; om 9.45 uur ging mijn "wekker".
Succes met Boester!
groet, Martine
Bij mij ging Diesel 's-nachts altijd in zijn bench in de gang, en bleef Bobbie gewoon in de kamer. Aangezien hij 's-nachts gewoon doet waar hij zin in heeft, ligt hij dan als hij de kans krijgt, steeds op het verboden stuk bank. Ik begin een beetje genoeg te krijgen van het alu-folie ritueel (erop en er weer af, er weer op, enz...)
dus heb ik gisteren een tweede bench in de gang geplaatst, naast Diesel.
Ik heb het gisteren meteen uit kunnen proberen, want ik ging naar het dorpscafé, waar burendag werd gevierd met Bubbels en Ballen, georganiseerd door de dorpsraad. We waren met zo'n 25 man en bleven uiteindelijk met ons achten hangen om daar de "daghap" te eten. Al die (3) uren zaten ze in de bench en volgens mij is het goed gegaan. Ik woon 75 meter verderop en ben af en toe stiekum gaan luisteren voor de deur, maar ik hoorde geen geloei.
Afgelopen nacht hebben ze zo weer geslapen en het ging prima; om 9.45 uur ging mijn "wekker".
Succes met Boester!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Mooi.....goed opgelost !!!!
Fijn dat het zo goed gaat.
Fijn dat het zo goed gaat.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat leuk dat dat goed gaat zo, Martine!
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen met Boester.
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen met Boester.

-
Alma
Hoi Andrea bedankt voor je reactie.
De krant zal het niet zijn.....daar komt ie weer.......ik heb gewoon geen krant die op zondag wordt bezorgd
en zondagmorgen deed Boester het ook....
Vanmorgen ging het goed maar nu moet ik zeggen dat we dan toch om 6.20 uur beneden waren.
Ook heeft de kat vannacht in de hal geslapen, in het weekend als we wat langer willen slapen moeten we maar eens kijken.
groetjes, Alma
De krant zal het niet zijn.....daar komt ie weer.......ik heb gewoon geen krant die op zondag wordt bezorgd
Vanmorgen ging het goed maar nu moet ik zeggen dat we dan toch om 6.20 uur beneden waren.
Ook heeft de kat vannacht in de hal geslapen, in het weekend als we wat langer willen slapen moeten we maar eens kijken.
groetjes, Alma
-
Alma
het piepen gaat gewoon door en wordt zelfs wat harder.
Vanmorgen ben ik er om 6.15 uitgesprongen...
Eerst natuurlijk gewacht totdat ie stil was.....
Voor tips, graag hier melden.....
Ik baal hier enorm van.
grioetjes, Alma
Vanmorgen ben ik er om 6.15 uitgesprongen...
Eerst natuurlijk gewacht totdat ie stil was.....
Voor tips, graag hier melden.....
Ik baal hier enorm van.
grioetjes, Alma
Heb je al een keertje hartgrondig staan vloeken bij de dichte bench en daarna weer je bed ingedoken? Misschien toch een keertje proberen?...
(heeft hier destijds uitstekend gewerkt!)
groet, Martine
(heeft hier destijds uitstekend gewerkt!)
groet, Martine
Maar wel vervelend voor je Alma, ik hoop dat het snel ophoudt.
Je doet het goed hoor; niet toegeven, jij bent de baas!
Waarschijnlijk is Boester een typische eigenwijze smous...
Sterkte!
groet, Martine
Je doet het goed hoor; niet toegeven, jij bent de baas!
Waarschijnlijk is Boester een typische eigenwijze smous...
Sterkte!
groet, Martine
-
mariska1972
Ik Heb hier momenteel ook een puber zitten maar ik ga dus niet naar beneden al krijst ze mijn buren uit bed
ze begon eerst om 5.30 en nu is het inmiddels al tussen 7.30-8.00 ik geef ze ook niet gelijk eten of aandacht ik doe ze naar buiten en dat is het
ik heb wel toen ze zo vroeg kwam haar gewoon zonder iets te zeggen naar buiten gedaan haar behoefte laten doen en zonder iets te zeggen weer terug in de bench gedaan en zelf weer naar boven gegaan en zo de tijd gerekt
dit doe ik nog steeds zo eigenlijk s'morgens opstaan naar buiten en dan hun brokken en dan uitbuiken in de bench nu is het hier stil tot ongeveer 11 uur dat betekend dat ik gewoon lekker s'morgens mijn dingen kan doen zodat ik de rest van de dag tijd voor ze heb
misschien kun je het eens uitproberen en anders een lekker botje in de bench zodat hij iets te doen heeft??
gr mariska
ze begon eerst om 5.30 en nu is het inmiddels al tussen 7.30-8.00 ik geef ze ook niet gelijk eten of aandacht ik doe ze naar buiten en dat is het
ik heb wel toen ze zo vroeg kwam haar gewoon zonder iets te zeggen naar buiten gedaan haar behoefte laten doen en zonder iets te zeggen weer terug in de bench gedaan en zelf weer naar boven gegaan en zo de tijd gerekt
dit doe ik nog steeds zo eigenlijk s'morgens opstaan naar buiten en dan hun brokken en dan uitbuiken in de bench nu is het hier stil tot ongeveer 11 uur dat betekend dat ik gewoon lekker s'morgens mijn dingen kan doen zodat ik de rest van de dag tijd voor ze heb
misschien kun je het eens uitproberen en anders een lekker botje in de bench zodat hij iets te doen heeft??
gr mariska
-
Alma
Ook vanmorgen was het weer om 6.00 uur en toen heeft Dick hem naar beneden streng toegesproken, daarna niets meer gehoord.
Echt lekker slapen doe ik niet, je ligt er toch op te wachten.......
Ook laat ik hem niet meteen uit de bencht en geeft hem op verschillende tijdstippen te eten.
We zien wel hoe het in de caravan gaat, we gaan zo weg.
groetjes, Alma
Echt lekker slapen doe ik niet, je ligt er toch op te wachten.......
Ook laat ik hem niet meteen uit de bencht en geeft hem op verschillende tijdstippen te eten.
We zien wel hoe het in de caravan gaat, we gaan zo weg.
groetjes, Alma
Fijne dagen en een prettige verjaardag Alma.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.