vlaggen

Plaats voor algemene vragen, opmerkingen en ideeën rond opvoeding & gedrag
Erna

Re: vlaggen

Bericht door Erna »

Jajo schreef:Erna, bij jonge honden werkt stress vaak op de darmen. Als die hond nog geen jaar was zou ik er mijn hoofd maar niet over breken, er zijn van die honden....
en vreemd genoeg zijn het vaak de kleinere honden, die dat nog overkomt.
Ik heb me er ook niet druk over gemaakt hoor, ik heb het gewoon opgeruimd en er zelf niets van gezegd. Ik moest er alleen nu weer aan denken. Het is inderdaad geen grote hond, 'n Border Terrier.

Ik heb ook wel eens gehoord dat niet iedere hond bij een nest met pupjes in de buurt duft te komen, dat heeft er dan mee te maken dat zo'n hond nooit weet of de moederhond dit wel goed vindt.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Monique

Bericht door Monique »

Als ik de honden uitlaat, lopen wij ook langs een stuk heg van een tuin waar mensen wonen die niet willen dat daar tegen geplast wordt. Het heeft even geduurd, maar ze weten het nu gewoon automatisch :lol: .

Wat ik er maar niet uit krijg, en wel steeds vervelender vind is het geblaf tegen boxers. Dat heeft Jojo van Jip geleerd :( , Jip heeft nl. een enorme hekel aan boxers (volgens mij heeft hij op de puppycursus al eens gevochten met een boxer; hij viel aan en het gevecht werd afgebroken door de trainster -ik denk dat het daar mis is gegaan :cry: ). Met z'n tweeën gaan ze enorm tekeer als we een boxer passeren (en er wonen er hier drie in de buurt..... :? ).
Heeft er iemand uitvoerbare ( :!: ) tips :?:

Mary

Bericht door Mary »

Dat lijkt mij niet af te leren wanneer ze samen worden uitgelaten.
Jojo doet alleen maar mee voor de lol. Bij hem kan dat best worden
bijgestuurd door op tijd zijn aandacht te vragen en vast te houden
wanneer je de boxer passeert. Maar dat zal vast alleen maar te doen
zijn met hem alleen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Monique

Bericht door Monique »

Ga ik uitproberen :)

Gesloten