Waaks
Ik ben toch al geen fan van kruimeldieven en al helemaal niet van zo'n figuur! Ja, dan ben je blij met een oppassend hondje! Die heeft haarfijn aangevoeld dat het niet in de haak was! Goed gedaan Kita! Je shrikt wel even Constance! Koelbloedig gehandeld! 
Toen wij 15 jaar geleden last hadden van een gluurder bij ons vakantiehuisje miste ik zo'n hond zeker! (Een paar jaar later kregen we onze Beppie.)
Toen wij 15 jaar geleden last hadden van een gluurder bij ons vakantiehuisje miste ik zo'n hond zeker! (Een paar jaar later kregen we onze Beppie.)

Poeh, wat een verhaal Constance, goed zo, tante Kita
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en hoop dat ook nooit mee te maken, ik ben niet zo'n held.
Mooie balk onderaan je bericht....ik ben geloof ik wel jaloers ben daarop, dat je zoiets moois kunt maken, wauw......
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en hoop dat ook nooit mee te maken, ik ben niet zo'n held.
Mooie balk onderaan je bericht....ik ben geloof ik wel jaloers ben daarop, dat je zoiets moois kunt maken, wauw......
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Op een verjaardag kwam een vriendin 's middags.
Toen ze 's morgens om 6.00 uur naar het toilet moest zag ze een vent
rommelen aan de achterdeur. Ze heeft hem weggejaagd.
Wel zag hij er raar uit. Een armoedig trainingspak, oude sportschoenen,
met daarover een keurige lange blauwe jas.
Die avond kwam mijn zwager. Om 5.30 uur 's morgens ging het alarm
van zijn auto. Dan blijf je natuurlijk gewoon in je bed liggen.
Zijn auto was opengebroken en zijn nieuwe blauwe lange jas was gestolen.
We kwamen niet meer bij

Toen ze 's morgens om 6.00 uur naar het toilet moest zag ze een vent
rommelen aan de achterdeur. Ze heeft hem weggejaagd.
Wel zag hij er raar uit. Een armoedig trainingspak, oude sportschoenen,
met daarover een keurige lange blauwe jas.
Die avond kwam mijn zwager. Om 5.30 uur 's morgens ging het alarm
van zijn auto. Dan blijf je natuurlijk gewoon in je bed liggen.
Zijn auto was opengebroken en zijn nieuwe blauwe lange jas was gestolen.
We kwamen niet meer bij
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Constance, wat een verhaal. Ik zou me wezeloos schrikken als ik oog in oog met zo'n vent zou staan. Wat goed dat Kita je waarschuwde. Die gasten worden steeds brutaler.
Mary het is vervelend dat dit soort dingen gebeuren, maar moest toch ook erg lachen om je verhaal.
Groetjes, Erna.
Mary het is vervelend dat dit soort dingen gebeuren, maar moest toch ook erg lachen om je verhaal.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik stond er zelf ook van te kijken hoor ! Normaal ben ik niet zo'n held maar nu ging het vanzelf. Ik denk dat je op het moment zelf intuitief wel aanvoelt wat kán en wat niet kan.
Achteraf denk je..wat als hij iets bij zich heeft gehad of zich door mij bedreigd voelde?
maar goed, dat is achteraf. Op dat moment stonden we sterk , Kita en ik
Achteraf denk je..wat als hij iets bij zich heeft gehad of zich door mij bedreigd voelde?
maar goed, dat is achteraf. Op dat moment stonden we sterk , Kita en ik