Rangorde gedrag en knokken
Hoi hoi,
Zijn hand is nog behoorlijk dik en er blijft vandaag een nat verband om. Hij kan zijn vingers wel bewegen, maar het is nog wel pijnlijk.
Het ziet er wel 'rustig' uit.
Hopelijk is het donderdag beter, want dan gaat hij naar een cursus 'glas in lood maken', dat is maar 4x, dus balen als hij er één moet missen.
Er is gelijk een hele discussie ontstaan in het uitlaat groepje. 'Welke honden willen we liever niet mee hebben' ....
De buurmopsjes zijn tegen Jasper.............ik ook
Zijn hand is nog behoorlijk dik en er blijft vandaag een nat verband om. Hij kan zijn vingers wel bewegen, maar het is nog wel pijnlijk.
Het ziet er wel 'rustig' uit.
Hopelijk is het donderdag beter, want dan gaat hij naar een cursus 'glas in lood maken', dat is maar 4x, dus balen als hij er één moet missen.
Er is gelijk een hele discussie ontstaan in het uitlaat groepje. 'Welke honden willen we liever niet mee hebben' ....
De buurmopsjes zijn tegen Jasper.............ik ook
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ah... Mary, leuk....
Ja hoor, hier doen ook dames aan mee.
Van alles wat geloof ik. Lex is al één keer geweest.
Het gaat meer om een vaste hand dan veel kracht denk ik.
Er zit ook iets in Assen, maar dit is mooi dichtbij in Appelscha. Dus er zal zeker ook iets zitten meer naar het oosten. T.z.t zal ik eens even polsen.
Ja hoor, hier doen ook dames aan mee.
Van alles wat geloof ik. Lex is al één keer geweest.
Het gaat meer om een vaste hand dan veel kracht denk ik.
Er zit ook iets in Assen, maar dit is mooi dichtbij in Appelscha. Dus er zal zeker ook iets zitten meer naar het oosten. T.z.t zal ik eens even polsen.
Gelukkig is Lex' pootje aan de beterende hand.
Dinsdagavond nog even in de biotex gehad. Donderdagochtend was het gelukkig zo geslonken en te doen, dat hij toch naar z'n glas in lood kon.
Het is nu nog wat dikker, maar het zijn niet zulke worstvingertjes meer
Dinsdagavond nog even in de biotex gehad. Donderdagochtend was het gelukkig zo geslonken en te doen, dat hij toch naar z'n glas in lood kon.
Het is nu nog wat dikker, maar het zijn niet zulke worstvingertjes meer
Roosje houdt ook niet van kou! Dus is het maar goed, dat Lex weer kan hakken. Ik leg nog steeds, zuiver en alleen omdat de pups het zo lekker vinden, een warme kruik (warmwaterzak) in de nestkist. Daar gaan ze dan met zijn zessen op liggen, hoewel dat bijna niet meer past. Nodig is het niet meer, maar ach, als de pups dat nou zo heerlijk vinden.....
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.