Wat zullen die meiden gebaald hebben!
Rare eetgewoontes
Vindingrijk zijn ze hé!
Jules heeft de hele avond lekker kunnen uitbuiken
En de meiden hoefden nog net niet op een houtje te bijten!
Wij hebben geen notenboom in ons kleine tuintje. Maar in de vakantie stond vlak bij ons appartement een walnotenboom. Heb daar zelf staan rapen, met Lisa erbij natuurlijk. Zij stond natuurlijk al lekker van de noten te eten. Die sufferd eet ook de bast op
Dat vond ik niet zo prettig want die zijn te scherp. Ze at ook rustig het omhulsel dat om de noot zit op. Afijn dat is haar niet zo goed bekomen, want eenmaal thuis heeft ze het weer uitgespuugd. Overal mooie plavuizen op de vloer, en één kleed. Jullie hoeven natuurlijk niet te raden waar Lisa het heeft neergelegd.
Gijs is al 16 jaar dood, maar sinds Gijs zijn jat-partijen heb ik nooit meer onbeheerd vlees op het aanrecht laten liggen.
Groetjes, Erna.
Jules heeft de hele avond lekker kunnen uitbuiken
Wij hebben geen notenboom in ons kleine tuintje. Maar in de vakantie stond vlak bij ons appartement een walnotenboom. Heb daar zelf staan rapen, met Lisa erbij natuurlijk. Zij stond natuurlijk al lekker van de noten te eten. Die sufferd eet ook de bast op
Gijs is al 16 jaar dood, maar sinds Gijs zijn jat-partijen heb ik nooit meer onbeheerd vlees op het aanrecht laten liggen.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Oei oei, walnoten basten
Die zijn beroemd en berucht
Je kunt er wol mee verven zonder beits te gebruiken. Als je er met je handen aanzit, kunnen ze al dagen geel blijven. Dus een smous met de goede kleur vanbinnen
Dat is wel heel verantwoord fokken 
Die zijn beroemd en berucht
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik ben echt een leek op dit gebied hoor, weet eigenlijk nooit of iets wel of niet te eten is. Lisa mag van mij nooit iets opeten buiten, maar dit keer had ik het te laat in de gaten.Jeanette schreef:Oei oei, walnoten basten![]()
![]()
Die zijn beroemd en beruchtJe kunt er wol mee verven zonder beits te gebruiken. Als je er met je handen aanzit, kunnen ze al dagen geel blijven. Dus een smous met de goede kleur vanbinnen
Dat is wel heel verantwoord fokken
En dat die basten je handen kleuren heb ik gemerkt, ik kreeg mijn handen niet echt schoon. Heeft een paar dagen geduurd voor ze weer een beetje toonbaar waren
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
van Hapswoude
Haha Wubke, je had beter kunnen weten! Je hebt nameloijk willens en wetens een zg. Van Hapswoudepup genomen! Of ben ik vergeten je te waarschuwen voor deze nare genen? Pien (ja, ook een van Hapswoude) was bij ons 4 weken te logeren en die pikte zelfs het vissenvoer in de vijver. Daar moest ze voor het water in, waar ze eigenlijk een heel erge hekel aan heeft.
:x
groetjes,Maria
:x
groetjes,Maria
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Ik weet ook wel beter!!!!Mij overkomt dat niet. Ik heb al 22 jaar katten in huis en ik ken Jules zijn neus, dus alles zit achter slot en grendel als ik thuis ben....maar ja....die meiden. Natuurlijk met heel andere dingen bezig dan op de hond te letten, en die heeft mooi misbruik van de situatie gemaakt.,
Het van Hapswoude-verhaal was inderdaad van te voren al bekend......
Op zich valt het wel mee............maar als je kipfiletjes onbeheerd achterlaat dan is dat zoiets als "de kat op het spek binden".
Door schade en schande wordt een mens wijs, zullen we maar zeggen......ik denk niet dat hen dat nog een keer overkomt.
Het van Hapswoude-verhaal was inderdaad van te voren al bekend......
Op zich valt het wel mee............maar als je kipfiletjes onbeheerd achterlaat dan is dat zoiets als "de kat op het spek binden".
Door schade en schande wordt een mens wijs, zullen we maar zeggen......ik denk niet dat hen dat nog een keer overkomt.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vandaag waren de kleinzoons op visite. De jongste was niet zo fit en lustte zijn speculaas niet. Hij legde het grote brok tussen de legosteentjes op de grond.
Later, bij de koffie krijgt Stapper altijd een brokje, dus ook dit keer kwam hij bij Lex om een brokje uit de bekende vuilnisbak. Maar.......kronkel kronkel, oortjes plat.....Stapper kwam Lex eerst even het brok speculaas brengen. Helemaal heel....zachtjes in zijn bek gehouden.
Geruild voor een echt hondenbrokje natuurlijk.
Wat een ventje hè.........
Later, bij de koffie krijgt Stapper altijd een brokje, dus ook dit keer kwam hij bij Lex om een brokje uit de bekende vuilnisbak. Maar.......kronkel kronkel, oortjes plat.....Stapper kwam Lex eerst even het brok speculaas brengen. Helemaal heel....zachtjes in zijn bek gehouden.
Geruild voor een echt hondenbrokje natuurlijk.
Wat een ventje hè.........
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Desi
Re: Rare eetgewoontes
Komt Roosje, 'keurig opgevoed' als ze is, me fijn een vers kattenpoepje brengen. Ze legt het netjes bij m'n voeten! Ik heb het niet meteen door, maar ze vraagt echt even mijn aandacht door me een likje
te geven. En dat liet een opvallend luchtje achter.