Plassen in de tuin

Plaats voor algemene vragen, opmerkingen en ideeën rond opvoeding & gedrag
sammydesmous

Re: Plassen in de tuin

Bericht door sammydesmous »

Sammy plast bij ons niet in de tuin. Maar toen ze bij Charlotte ging logeren heeft ze het wel gedaan. Gelijk toen we haar brachten al.
Toen ze nog klein was hebben wij steeds voordat ze de achtertuin in mocht haar eerst buiten op de gebruikelijke plaats uitgelaten. Daarna mocht ze de tuin in. Dus duidelijk onderscheidt gemaakt. Buiten de behoeftes doen en in de tuin spelen. Gepoept heeft ze ook nog nooit gedaan in de tuin.
Als Boy steeds na het eten een plas in de tuin doet zou ik hem gelijk na het eten uitlaten. Kan hij ook niet in de verleiding komen.

Groetjes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Renate

Bericht door Renate »

Phoebe poept en plast alleen op gras of zand. Aangezien onze tuin geen van beide bevat - momenteel bestaat onze tuin uit een tuinstel, trampoline en zwembad - doet ze nooit iets in de tuin.
Bij andere mensen moet ik altijd oppassen dat ze geen grote of kleine boodschap in de tuin doet, want gras of zand is erg uitnodigend.....

rini

Bericht door rini »

Verleiding of niet het gaat maar om een plas en daar maak ik me niet druk om :fluit:
Afbeelding

Gesloten