dog whisperer

Plaats voor algemene vragen, opmerkingen en ideeën rond opvoeding & gedrag
Mieke

Re: dog whisperer

Bericht door Mieke »

Lijkt me wel wat, dat boek.
Ik begrijp vaak niet waarom Boomy opeens tegen mensen blaft in een situatie die in mijn ogen niet anders is dan anders.
Om een boek te bestellen bij de boekhandel vragen ze altijd om een nummer. Ik weet even niet meer hoe dat nummer heet! Heb je dat voor mij?

Martine

Bericht door Martine »

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Eveline

Bericht door Eveline »

Ik heb het besteld via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/yggdrasil/
Prijs was ook 22,50.

Het beluisteren van de cd vond ik een eyeopener, meer een earopener eigenlijk! Ook Pip heeft een angstblaf, we hebben het gefilmd toen we nog aan het oefenen waren met alleen te kunnen blijven...wat klinkt dat zielig en wat herkenden we dat nu via de cd. En ze heeft een duidelijke waarschuwingsblaf en een vreugdeblaf. Van alles wat. De uitleg in het boek geeft ook goed aan dat een hond al deze vormen van blaffen moet hebben omdat het zijn taal is, het moet alleen niet in een bepaalde vorm doorschieten. Wij mensen begrijpen dit blaffen vaak niet en reageren er dan ook helaas niet altijd goed op....waardoor de hond ons gedrag/onze reactie weer niet snapt en een bepaalde vorm van blaffen juist kan verergeren. Lezen en luisteren dus!!

Gr. Eveline

yvonne

Bericht door yvonne »

Eveline, bedankt voor de tip over het boek. Ik heb 'm ook besteld. Ben zeer benieuwd.
Afbeelding

Gesloten