Ik snap het wel hoor. Ik vind ook dat je niet over één nacht ijs moet gaan, maar het is ondertussen toch wel duidelijk dat ik dat niet doe? Ik zit al een jaar vrijwillig op een hondenforum, dat zegt volgens mij wel genoeg

.
Uiteindelijk gaat het erom of de balans klopt, en dat kan ik het beste zelf beoordelen. Ik weet genoeg van honden en van mezelf om dat te kunnen. En ook al snap ik dat asiels, fokkers en stichtingen ergens regels willen stellen, voelt het niet prettig dat iemand dit voor mij beslist, met name zonder zich in mijn situatie en plannen te verdiepen. Daar blijf ik bij. Maar goed, ik ben mezelf aan het herhalen volgens mij, haha, ik laat het hier maar bij.
Ik vroeg me af hoe jullie dan tegen ouders aankijken die kinderen krijgen en dan bv enkele dagen per week blijven werken, waarbij de kinderen naar de creche gaan? Het lijkt me toch dat deze mensen niet ook tot hun AOW moeten wachten totdat ze kinderen krijgen

En financieel zijn er denk ik erg weinig mensen die het kunnen veroorloven dat één van de twee fulltime thuis zitten.