Mila heeft al een keer eerder een nestje gehad.
Mila was nu al bijna dekrijp en ze had nog geen lover gevonden.
Het werd weer Enkhuizen...waar eerdere dekpogingen met Kes mislukten...maar daarover een andere keer meer.
Op 14 augustus zijn wij van Urk naar Enkhuizen gezeild.Het was schitterend weer We waren rond half 4 in de haven van Enkhuizen. Effe bellen en Carina was er ook al.
Zij zat gezellig met Mila en haar neefje op een terrasje aan de haven. We herkenden elkaar meteen...hoe zou dat nou toch komen
De hondjes eerst even laten rennen op de dijk maar ik had niet het idee dat Roef meteen smoor verliefd op haar was.
Mila gromde af en toe en was niet erg geïnteresseerd.
Eenmaal op de boot leek het niet veel beter. Ze wilden niet in de kajuit blijven, dus toen maar in de kuip. Roef snuffelde wel, maar dook er niet meteen boven op.. Ik dacht..nou dat wordt dus niks maar voor we het in de gaten hadden, zaten ze in een keer vast.
Het ging allemaal zo relaxed en nu maar hopen dat er ook kleine Roefjes en Milaatjes komen.
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je iets merkt aan het teefje dat ze zwanger is?
Ik had helaas geen fototoestel bij me, maar we hebben wel met onze gsm's wat foto's gemaakt.
Doe morgen een poging die op de site te zetten.
Groetjes Julie