Het Jack Russelteefje van de buren ligt altijd voor de deur en loopt nooit weg maar ze was loops dus dat kon ff niet.Maar haar zoon was dat vergeten liet Fleur gewoon los en had niet gezegd dat ze weg was geweest.Tot dat er 3 weken terug geconstateerd werd dat ze wel wat dikker leek.Kwam toch de aap uit de mouw en nu zijn er
Zo te zien is er een teckel de vader.
Ga dus steeds ff kijken voor mij dus toch een beetje een nestje!
Jeetje wat een schrik, acht pupjes. Het nestje is natuurlijk leuk. Ik hoop dat ze voor alle acht een goed huis zullen vinden, want zonder een wachtlijst achter je is dat toch moeilijk. Rini geniet van "jouw" pupjes zolang ze er zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fijn dat de mensen met de verrassingspups een ervaren buurvrouw hebben. Sjonge, je zal er wel van opkijken en dat ze bijna allemaal al 'weg'/besproken zijn!
Jammer, dat je zo weinig reactie krijgt op je mail, Rini.
In den beginne.... was er een smouzenfokker, die dol was op nestjes en hij had ook teckels, dus kwamen er smousteks
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
smeckels... Nee doe maar niet inderdaad. Hoewel wij vroeger echt een schat van een teckel hadden, erg slim dier. Mijn ouders hebben een winkel aan huis met zo'n ouderwetse deurbel (zo'n klingelgeval).
De hond reageerde daar tijdens openingstijden niet op, maar na 18 uur of op zondag wel, op zaterdag zelfs al na 17 uur.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)