Leuk! Ik had het album (afgesloten) laten staan dus nu is het weer openbaar.
Kom maar op met de groeifoto's ....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat leuk! Geweldig dat de dekking met Buddy toch gelukt is.
Geniet van de zwangerschap en ga voorlopig maar niet meer naar het bos met de rot herders.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ja superleuk, wij hadden het eigenlijk niet serieus verwacht.
Maar ze veranderde toch steeds meer zodat wij niet meer van een schijndracht uit konden gaan. En dan heb je ook geen trappende bewegingen in je buik!
Nu raken wij toch nog bijna in stress met de voorbereidingen, 2 a 3 weken nog.
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Geen stres , kijk of er iemand van de club in je buurt woont , misschien kun je daar op terug vallen , je weet het he stres is een slechte raadgever , komt allemaal goed Martina .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Trix schreef:Geen stres , kijk of er iemand van de club in je buurt woont , misschien kun je daar op terug vallen , je weet het he stres is een slechte raadgever , komt allemaal goed Martina .
Ja, dat ga ik zeker nog vragen Een steun in de rug is wel fijn. Gelukkig is hier veel deskundigheid binnen de club!! En ik heb met Maria en Jiske sowieso geluk als background. Ze hebben me al zoveel geholpen! En ik kan hier ook de nestkist lenen. Dezelfde waar Lotje in is geboren. Dat vind ik wel bijzonder
Wow, ben ik een dag niet op het forum en dan gebeurt er van alles!
Wat enorm leuk Martina. Alle inspanningen toch niet voor niks geweest. Vier maar liefst. Dat is echt heel gaaf. En dan ook nog dezelfde kist als waarin Lotje geboren is. Dat is dubbel leuk. Die voorbereiding kun je alvast afstrepen.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ja wij zijn er echt superblij mee. Het is zo leuk om de veranderingen te zien. En de pupjes te voelen .....
Nu nog snel in het boek van Naaktgeboren induiken, had het namelijk weer opzij gelegd voor een latere tijdstip :wink2:
Trix schreef:Geen stres , kijk of er iemand van de club in je buurt woont , misschien kun je daar op terug vallen , je weet het he stres is een slechte raadgever , komt allemaal goed Martina .
Ja, dat ga ik zeker nog vragen Een steun in de rug is wel fijn. Gelukkig is hier veel deskundigheid binnen de club!! En ik heb met Maria en Jiske sowieso geluk als background. Ze hebben me al zoveel geholpen! En ik kan hier ook de nestkist lenen. Dezelfde waar Lotje in is geboren. Dat vind ik wel bijzonder
Fijn dat hulp bij de hand is. Ik zou de uitgerekende datum ook, in gedachte, wat naar voren halen. Je weet niet 100% wat de bevruchtingsdatum is. Houdt Lotje vanaf dag 53 in ieder geval goed in de gaten.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14