Een hele tijd niet online geweest ivm met een chronisch gebrek aan tijd. Maar ik wil jullie toch laten weten dat Roef weer is uitgenodigd door een vriendinnetje.
Tara een dochter van Arnold x Dede (uit kropswolde van de fam v/d meer) geboren 22 jan 2007.
Donderdag 3 juni hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet. Helaas was Tara er toen nog niet klaar voor, maar Roef was wel reuze verliefd. Hij heeft het wel geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Afgelopen maandag 7 juni weer een date gepland voor het verliefde stel en ja hoor... een geslaagde dekking.
En nu maar afwachten of Roef ook pappa wordt en Lisa oma.
Tara is een heel leuk hondje en past echt goed bij Roef. Kortom een hele leuke combi.
Als alles goed gaat dan zou er zo rond 8 augustus een nestje kunnen zijn. Dus allemaal duimen, want dat lijkt me echt super leuk.
Ik zal niet uit desinteresse, maar uit tijdgebrek niet zoveel op het forum zijn. Maaaar ik zal jullie wel op de hoogte houden als ik weer wat meer weet.
Groetjes Julie en Roef

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.