Ja, dat vinden we hier ook altijd errrrruugggg nodig.....
Maar laat je niet opjagen door alle enthousiastelingen....zorg maar dat je spullen voor je opleiding klaar zijn.
Kwil niet de schuldige zijn als je de boel niet afhebt
loes schreef:Jeanette, compliment! Ik ben zeker 4x begonnen aan een antwoord, maar wist niet hoe het te zeggen zonder te fel te zijn. Het is precies zoals je zegt. Al fokken we met zg "fokverplichting", we doen het allemaal met heel veel liefde zonder er op te willen verdienen en dan wil je dat je pups ook een fijn tehuis krijgen, terwijl ook het TFP niet vergeten mag worden.
Op deze manier gaat de zin in een pup eraf en wordt de wachtlijst alleen maar
langer schrijft ze zelf.
Het kan niet anders dan dat ook dit is uitgelegd door Peter Heerschop.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ha Mary, we denken weer hetzelfde, maar ik ben in een milde bui . Misschien wordt er bedoeld dat het wachten voor de betrokkenen langer duurt? (Van mij part tot ze een ons weegt... ) Oei, dat is niet mild
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
loes schreef:Ha Mary, we denken weer hetzelfde, maar ik ben in een milde bui . Misschien wordt er bedoeld dat het wachten voor de betrokkenen langer duurt? (Van mij part tot ze een ons weegt... ) Oei, dat is niet mild
ik zeg wel nix Maar Renate had helemaal gelijk en zeker na dat stukje in het gastenboekje .
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Jeanette voor je antwoord in het gastenboek.
Renate trek het je niet aan, je hebt goed gehandeld. Die mevr. moet bij zich zelf te raden gaan waarom ze twee keer is afgewezen.
Vond het goed dat Corrie er ook op reageerde, dat er ook mensen zijn die geen pup krijgen en het na uitleg heel goed begrijpen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanmorgen de nieuwe eigenaren voor het laatste teefje op bezoek gehad. Een leuk warm gezin, die nét de eindstreep van de wachtlijst gehaald hebben. Hun hond is 2 jaar terug overleden en ze vonden het een enorme leegte, maar hebben toch volgehouden.
Als het goed is, hebben Phoebe's kinders over een week of 5 allemaal een fijn thuis!
Wat een lieve foto's!!
We zaten net in de tuin met een kop koffie te bekijken hoe we deze al een beetje Boesterproof kunnen maken, hi,hi
En dan weer zulke lieve snuitjes zien!!!!
Leuk filmpje. Moet altijd zo lachen als er eentje heel veel moeite heeft gedaan om ergens te komen, en dan rolt hij-zij er weer af.
Is Dana er nog heel veel mee bezig, of is ze er aan gewend en gaat ze weer lekker haar eigen gangetje?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
leuk filmpje, hoor!
Het lopen gaat al goed en Phoebe gaat gewillig liggen om te voeden......
O,ja de tuin begint al Boesterproof te raken.....
Een paar grote woestijnplanten eruit (dat wilde Dick toch al en de reden werd meteen ten volle aangegrepen om eindelijk hiervan af te zijn....ze zijn nml erg hard en je kan je er lelijk aan snijden......met de kids er nooit uitgehaald, nu plotseling wel..... )
Er moet nog een plankje onder de poortdeur en we maken de tuin eerst ffe half door een gaashekje dat na een klein poosje er weer uit kan. Zo heeft hij een veilige buitenloop en ook nog een stuk gras erbij.
Ach laat ze in de waan. Ik kan me er niet druk om maken. Ben nog steeds blij dat Tieske daar niet gaat wonen.
De pups zijn vanmiddag voor het eerst buiten geweest. Het was zo lekker in het zonnetje dat we de doos buiten gezet hadden. Ze zijn duidelijk nog te jong om op ontdekkingstocht te gaan. Erg mooi om te zien hoe ze een paar stenen van het kleed af liepen en dat weer vlug omdraaiden.
Bij mijn voeten (bekende lucht? ) was het ook erg druk. Ik had 5 voetenwarmertjes vanmiddag.
Ik heb zo nog wat leuke foto's en filmpjes. Ik moet ze nog op de pc zetten en verkleinen.
Laatst gewijzigd door Renate op 13 apr 2009, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk, weer nieuwe foto's, maar plaatsen wordt wel morgen, want ik ben afgedraaid en ga er eens vroeg in.
Ik heb trouwens wel op het gastenboek geantwoord (tegen beter weten in), want ik vond inderdaad de veronderstelling dat smousbezitters een soort fokfabriek voor de vereniging zijn wel een heel gekke stelling.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004