We kunnen ons heel goed voorstellen dat dit min of meer definitieve afscheid van die twee pluizebolletjes die je hebt geknuffeld en groot hebt gebracht tot ze klaar waren voor vertrek (Chapeau daarvoor!) moeilijk is.Jiske87 schreef:En Timmie is inmiddels ook in zijn nieuwe huis. Moos heeft er helemaal niets van, ik ben de enige die het zwaar heeft volgens mijIk ben wel erg blij om te weten dat ook hij bij een heel fijn gezin terecht is gekomen. Stelt toch gerust aangezien hij en ik erg op elkaar gesteld waren!
Het is hier nu heel stil, geen pups die aan mijn sok hangen en geen plasjes die ik moet opdweilen. Timmie heeft Moos haar mandje (wat er nog van over was) mee gekregen, dus zijn we na een lange wandeling gaan shoppen om ons verdriet te verwerken (ok, ok, alleen dat van mij dan), we blijven meisjes hè! Moos is een mooi nieuw mandje, een speeltje en bot rijker, ik een deel van haar spaarrekening armer![]()
Al met al heb ik ontzettend genoten van het duo. Ik ben erg blij dat ze in een nieuw warm nest terecht zijn gekomen! (En ik zie ze snel weer hoor!)
Wat een leuk idee, een Vaderdag!Jan&Willem schreef:Als ze wat ouder zijn en al 'n stukje kunnen wandelen, misschien 'n leuk idee om hier met het hele gezin naar den Bosch te komen.
Dat lijkt mij erg leuk !!Jan&Willem schreef:Als ze wat ouder zijn en al 'n stukje kunnen wandelen, misschien 'n leuk idee om hier met het hele gezin naar den Bosch te komen.
Dan zal ik Daniëlla met Mees (de oma van Timmie en Lotje) ook vragen, dat vind ze vast leuk, tenslotte hebben we nog steeds contact met haar.
En dan kunnen ze allemaal met het pontje de Dommel over naar de polder. En daarna stoppen we jullie vol met lekkers.
Leuk plan om te wandelen! (en dat lekkers is ook een uitstekend ideeAls ze wat ouder zijn en al 'n stukje kunnen wandelen, misschien 'n leuk idee om hier met het hele gezin naar den Bosch te komen.
Dan zal ik Daniëlla met Mees (de oma van Timmie en Lotje) ook vragen, dat vind ze vast leuk, tenslotte hebben we nog steeds contact met haar.
En dan kunnen ze allemaal met het pontje de Dommel over naar de polder. En daarna stoppen we jullie vol met lekkers.
Inderdaad! Zondag om 12 uur stonden we op de stoep bij Jiske om Timmie op te halen en na gastvrije ontvangst, goede uitleg en ritje van half uur waren we thuis. Verdere belevenissen in de Timmie topic...Jiske87 schreef:En Timmie is inmiddels ook in zijn nieuwe huis.
En wij zijn heel blij dat hij uit zo'n warm nest is gekomen! Wat een goede zorg van Jiske, wat een lieve moeder en zusje. We hopen jullie nog vaak te zien!Jiske87 schreef:Al met al heb ik ontzettend genoten van het duo. Ik ben erg blij dat ze in een nieuw warm nest terecht zijn gekomen! (En ik zie ze snel weer hoor!)