De pups van Lisa en Dop

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
julie

Bericht door julie »

Wat ik nu weer heb....probeer ik af te sluiten, krijg ik 22 keer het tabblad met het berichtje dat er geen bericht is plaatst... :o hebben jullie dat ook of is het een virus en elke keer als ik probeer het te sluiten...dan opent hij...wie dat is weet ik niet...hebben jullie dat ook :?: :?: :?: of zit dat probleem alleen bij mij :?: :?: :?:
groetjes julie

Constance

Bericht door Constance »

wubke schreef:. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
[IMG:78:32]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol096.gif[/img]

[IMG:67:35]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol086.gif[/img]

Ik zie het helemaal voor me!

" Kom op voor jezelf" haha !
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

julie schreef:
Constance schreef:Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen, zó herkenbaar ook ! :lol:
Geweldig dat de nacht ook zonder problemen gaat, super...
Groetjes Constance
Ja daar ben ik ook heel blij om. Ik laat hem dan nog wel rond een uur of 12 s' avonds uit en dan weer om half 7. Ga proberen om dat elke keer een beetje later te doen. Of s'avonds eerder. Maar dat lukt wel.
De volgende stap is nu dat hij overdag ook wat langer alleen is in de bench. Ga vanmiddag even wat boodschappen doen. En vanavond sporten. Dan is hij ook ander half uur alleen...voor die tijd lekker laten rennen en met hem spelen en dan gaat het wel goed denk ik ... hoop ik...groetjes julie

julie

Bericht door julie »

Constance schreef:
wubke schreef:. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
[IMG:78:32]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol096.gif[/img]

[IMG:67:35]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol086.gif[/img]

Ik zie het helemaal voor me!

" Kom op voor jezelf" haha !
Waar begon hij niet eens aan Wubke..heb ik een berichtje of berichtjes gemist? Hoe is het gegaan vannacht met die kleine Siem :?:
Groetjes Julie

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Even een blz. teruggaan Julie!
Maar RAAR dat gedoe met dat afsluiten!!! Dat heb ik -nog- niet...
Ik ga overleggen met Marc, later op de dag.

Geweldig dat het zo goed ging met Siem, Wubke! Zo leuk om te lezen!
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

[quote="Ariënne"]Even een blz. teruggaan Julie!
Maar RAAR dat gedoe met dat afsluiten!!! Dat heb ik -nog- niet...
Ik ga overleggen met Marc, later op de dag.

Geweldig dat het zo goed ging met Siem, Wubke! Zo leuk om te lezen![/quote

Waar staan de berichtjes van Wubke..ik zie ze niet :? ...groetjes julie

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Blz. 44 onderaan...... toch?! :|
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

wubke schreef:Siem is met vlag en wimpel geslaagd voor de eerste nacht. Ik heb de bench naast mijn bed gezet, want Jules vertikte het om in het mandje naast de bench te gaan liggen. Siem was eerst erg zielig. Niet overstuur maar echt protest-piepen. Steeds zachter, en dan weer wat harder....ik heb mijn hand door de spijltjes gestoken zodat hij merkte dat ik er toch nog was en toen is hij in slaap gevallen. Hij heeft van 12 tot kwart over 6 (dan gaat Ton zijn wekker) geslapen. Ik heb hem even buiten gelaten waar hij plaste. Ik vind 6.15 wel erg vroeg, dus ik heb hem nog even teruggezet, met hetzelfde verhaaltje. Hand door de spijltjes en toen werd hij weer rustig. Om 8 uur was hij weer wakker en toen had hij in de bench gepoept.
Eten heeft hij nog niet echt tijd voor, maar dat komt wel hoop ik.......dat is steeds goed gegaan, en ik ben iemand die denkt "als hij honger krijgt dat eet hij wel" dus ik maak me daar geen zorgen over. Drinken doet hij goed.
Naar de katten toe is hij heel rustig. Hij probeert even te snuffelen, maar als ze hem dan een mep willen verkopen is hij snel weg. Hij vindt ze eigenlijk niet interessant.
We hebben een stuk in het bos gewandeld, Jules heeft zich niet zo netjes gedragen door lekker zijn eigen plan te trekken, protest? Die moet ik dus weer even wat meer in de gaten gaan houden en alerter maken.
Siem heeft een heel stuk meegehobbeld, zo grappig ......en heel spannend...paardendrollen, zomaar voor het oprapen. Ik heb hem een heel eind gedragen, lekker onder mijn jas, waarbij hij op een gegeven moment in slaap sukkelde.
Je kunt merken dat hij met broertje en zusjes in opgegroeid. Jules had gisteren een kauwbot wat Siem ook wel wilde hebben. Toen Jules het liet liggen, pakte Siem het snel op en stopte het onder de stoel, zodat Jules er niet meer bij kon. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
Ik al de hele tijd op zoek naar dit berichtje...dank je wel Arienne.. ik had wel op de vorige blz gekeken, maar kennelijk niet goed.
Wubke fijn dat het allemaal zo goed gaat. We zijn rond dezelfde tijden op voor onze "kindertjes"

Roef ligt nu al een hele tijd totall loss in zijn bench.. maar ik denk dat niet zo lang meer duurt. En dan weer lekker naar buiten. Ik heb het er wel druk mee en heel veel dingen blijven nu even liggen...tja... wist ik van te voren en ik vind het niet erg hoor...geniet ervan...ga nu de foto's in het album plaatsen. heb ze net allemaal geordend en in een map gedaan. Alleen het bijwerken van de rode oogjes lukt me op een of andere manier niet...maar dat komt nog wel..

Groetjes Julie
De filmpjes die ik gemaakt heb, zijn helaas veeeel te donker en dus niet bruikbaar.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Aha, ik had het al eerder, dat rare geen bericht bericht :| :mrgreen:

Rode oogjes van dieren gaan over het algemeen niet goed met rode ogen correctie. Want het zijn n.l. gele oogjes :shock: Er zitten 'andere' cellen in de ogen van dieren, waardoor ze anders reflecteren. Balen hè. Moet je met een ander programma wel kunnen doen, maar niet met Microsoft b.v.

Leuk hoor al die berichtjes over eerste nachtjes.
Ik ben benieuwd wat Roosje Katoen straks gaat doen. :P
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Mary

Bericht door Mary »

Jeanette schreef: Ik ben benieuwd wat Roosje Katoen straks gaat doen. :P
Ik denk dat ik het weet :wink:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Aha Mary...een Sint Jacobs..??

Ik heb ook wel een vermoeden van wat we kunnen verwachten :jeah:

Mary

Bericht door Mary »

Jeanette schreef:Aha Mary...een Sint Jacobs..??

:
Nee, sint jansvlinder.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mary schreef:

:
Nee, sint jansvlinder.
Prachtig! Nog nooit gezien, dacht ik.
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

Jeanette schreef:Aha, ik had het al eerder, dat rare geen bericht bericht :| :mrgreen:

Rode oogjes van dieren gaan over het algemeen niet goed met rode ogen correctie. Want het zijn n.l. gele oogjes :shock: Er zitten 'andere' cellen in de ogen van dieren, waardoor ze anders reflecteren. Balen hè. Moet je met een ander programma wel kunnen doen, maar niet met Microsoft b.v.

Ok dank je wel voor de tip, snapte er al niks van..dacht al...al weer die pc die het niet doet...hoe kan dat nou?..dan ga ik kijken of ik het op een andere manier kan oplossen.

Groetjes Julie

Ariënne

Bericht door Ariënne »

julie schreef:
Jeanette schreef:Aha, ik had het al eerder, dat rare geen bericht bericht :| :mrgreen:

Ok dank je wel voor de tip, snapte er al niks van..dacht al...al weer die pc die het niet doet...hoe kan dat nou?..dan ga ik kijken of ik het op een andere manier kan oplossen.

Groetjes Julie
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Volgende test...
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

Ariënne schreef:Volgende test...
Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?
Ik lees het wel.

Groetjes Julie

Erna

Bericht door Erna »

Mary schreef:

:
Nee, sint jansvlinder.
Ik had geen idee, maar dacht wel dat het een vlinder zou zijn, al lijkt het meer op een mooie vlieg. :oops:
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

julie schreef:
Ariënne schreef:Volgende test...
Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?
Ik lees het wel.

Groetjes Julie
Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb... :oops: Kan ik evt. navragen.
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Mary schreef:

:
Nee, sint jansvlinder.
Ah...dom dom...heel andere waardplant, zit er nota bene op !!!!!

Gesloten