groetjes julie
De pups van Lisa en Dop
-
julie
Wat ik nu weer heb....probeer ik af te sluiten, krijg ik 22 keer het tabblad met het berichtje dat er geen bericht is plaatst...
hebben jullie dat ook of is het een virus en elke keer als ik probeer het te sluiten...dan opent hij...wie dat is weet ik niet...hebben jullie dat ook
of zit dat probleem alleen bij mij
groetjes julie
groetjes julie
[IMG:78:32]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol096.gif[/img]wubke schreef:. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
[IMG:67:35]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol086.gif[/img]
Ik zie het helemaal voor me!
" Kom op voor jezelf" haha !

-
julie
julie schreef:Ja daar ben ik ook heel blij om. Ik laat hem dan nog wel rond een uur of 12 s' avonds uit en dan weer om half 7. Ga proberen om dat elke keer een beetje later te doen. Of s'avonds eerder. Maar dat lukt wel.Constance schreef:Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen, zó herkenbaar ook !![]()
Geweldig dat de nacht ook zonder problemen gaat, super...
Groetjes Constance
De volgende stap is nu dat hij overdag ook wat langer alleen is in de bench. Ga vanmiddag even wat boodschappen doen. En vanavond sporten. Dan is hij ook ander half uur alleen...voor die tijd lekker laten rennen en met hem spelen en dan gaat het wel goed denk ik ... hoop ik...groetjes julie
-
julie
Waar begon hij niet eens aan Wubke..heb ik een berichtje of berichtjes gemist? Hoe is het gegaan vannacht met die kleine SiemConstance schreef:[IMG:78:32]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol096.gif[/img]wubke schreef:. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
[IMG:67:35]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol086.gif[/img]
Ik zie het helemaal voor me!
" Kom op voor jezelf" haha !
Groetjes Julie
-
julie
[quote="Ariënne"]Even een blz. teruggaan Julie!
Maar RAAR dat gedoe met dat afsluiten!!! Dat heb ik -nog- niet...
Ik ga overleggen met Marc, later op de dag.
Geweldig dat het zo goed ging met Siem, Wubke! Zo leuk om te lezen
Rode oogjes van dieren gaan over het algemeen niet goed met rode ogen correctie. Want het zijn n.l. gele oogjes
Leuk hoor al die berichtjes over eerste nachtjes.
Ik ben benieuwd wat Roosje Katoen straks gaat doen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
julie
Ok dank je wel voor de tip, snapte er al niks van..dacht al...al weer die pc die het niet doet...hoe kan dat nou?..dan ga ik kijken of ik het op een andere manier kan oplossen.Jeanette schreef:Aha, ik had het al eerder, dat rare geen bericht bericht![]()
![]()
Rode oogjes van dieren gaan over het algemeen niet goed met rode ogen correctie. Want het zijn n.l. gele oogjesEr zitten 'andere' cellen in de ogen van dieren, waardoor ze anders reflecteren. Balen hè. Moet je met een ander programma wel kunnen doen, maar niet met Microsoft b.v.
Groetjes Julie
julie schreef:Ok dank je wel voor de tip, snapte er al niks van..dacht al...al weer die pc die het niet doet...hoe kan dat nou?..dan ga ik kijken of ik het op een andere manier kan oplossen.Jeanette schreef:Aha, ik had het al eerder, dat rare geen bericht bericht![]()
![]()
Rode oogjes van dieren gaan over het algemeen niet goed met rode ogen correctie. Want het zijn n.l. gele oogjesEr zitten 'andere' cellen in de ogen van dieren, waardoor ze anders reflecteren. Balen hè. Moet je met een ander programma wel kunnen doen, maar niet met Microsoft b.v.
Groetjes Julie

-
julie
Julie, ik weet niet precies of je dan een melding krijgt, maar voorlopig kun je 100 foto's in totaal plaasten. Kan ik zo meer van maken hoor. Geen idee hoeveel kb...julie schreef:Arienne als ik foto's plaats in mijn persoonlijk album, en het zou vol zitten, krijg ik dan een berichtje dat het vol is, of alleen maar een blanco tabblad? Hoeveel kb kun je in dat album zetten?Ariënne schreef:Volgende test...
Ik lees het wel.
Groetjes Julie