De pups van Lisa en Dop
Erna,
Ik heb genoten van jullie nest! Dank je wel dat we dit allemaal zo op de voet mochten volgen.
(en dat we mochten komen knuffelen)
De laatste fotoreeks maakt het helemaal af!
Je zult wel even niet weten wat je nu met je vrije tijd moet doen, en wat zul jij een keukenrollen overhouden!
Geniet van het feit dat je nu niet meer wordt verrast door verborgen plasjes en drolletjes, en wat zullen je gordijnen blij zijn dat ze nu met rust worden gelaten..
Jullie gaan er lekker even tussenuit, genieten van een welverdiende vakantie, en als je terugkomt hervat je je gewone leven weer. Gelukkig kun je Roef en Siem via dit forum blijven volgen; Julie en Wubke, we wachten met spanning op alle verhalen van de avonturen van Roef en Siem, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jullie ons op de hoogte zullen houden...
groet, Martine
Ik heb genoten van jullie nest! Dank je wel dat we dit allemaal zo op de voet mochten volgen.
De laatste fotoreeks maakt het helemaal af!
Je zult wel even niet weten wat je nu met je vrije tijd moet doen, en wat zul jij een keukenrollen overhouden!
Geniet van het feit dat je nu niet meer wordt verrast door verborgen plasjes en drolletjes, en wat zullen je gordijnen blij zijn dat ze nu met rust worden gelaten..
Jullie gaan er lekker even tussenuit, genieten van een welverdiende vakantie, en als je terugkomt hervat je je gewone leven weer. Gelukkig kun je Roef en Siem via dit forum blijven volgen; Julie en Wubke, we wachten met spanning op alle verhalen van de avonturen van Roef en Siem, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jullie ons op de hoogte zullen houden...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Renate
Wat zijn de weken omgevlogen zeg. Maar wat heb ik genoten van je verslagen en samen met Dana van de vele foto's. Ik vond het ook erg leerzaam. Als het met Phoebe ooit zover komt, heb ik een mooi voorbeeld. Dank je wel
Ik hoop dat de leegte in huis snel went voor jullie allemaal. Het is ook niet niks.
Gelukkig voor Wubke dat ze -ondanks de smeekbede van je kleinzoons- Siem toch nog mocht meenemen naar het Limburgse land.
Ik vrees dat -als we ooit een nestje mogen fokken- Dana tranen met tuiten zal huilen als de pups naar hun nieuwe eigenaar gaan.
Sneu, maar zo gaat het nu eenmaal.
Wubke, heel veel plezier en geluk met Siem. Ik hoop hem met de wandelingen ooit in het echt te zien.
Ik hoop dat de leegte in huis snel went voor jullie allemaal. Het is ook niet niks.
Gelukkig voor Wubke dat ze -ondanks de smeekbede van je kleinzoons- Siem toch nog mocht meenemen naar het Limburgse land.
Ik vrees dat -als we ooit een nestje mogen fokken- Dana tranen met tuiten zal huilen als de pups naar hun nieuwe eigenaar gaan.
Sneu, maar zo gaat het nu eenmaal.
Wubke, heel veel plezier en geluk met Siem. Ik hoop hem met de wandelingen ooit in het echt te zien.
-
Renate
-
julie
Ik wilde je net een berichtje gaan sturen, om te vragen of er misschien iets aan de hand is met het forum. Maar het gaat nu weer goed.Ariënne schreef:Test...
Hebben jullie dat ook , dat je bij dit onderwerp aan het eind krijgt: "er zijn geen nieuwe reacties op dit onderwerp". Terwijl er al wel een volgend paginanummer aangegeven staat...
Ik heb vannacht trouwens voor het eerst boven geslapen en Roef alleen beneden in de bench. Dit ging prima. Vanmorgen om half 7 met hem gelopen
Roef had na het uitlaten net even zijn dolle uurtje. Alsof hij buiten nog niet gerend had. Hij was echt helemaal door het dollen heen
En nu ligt hij in diepe rust en heb ik even de tijd om achter de pc te kruipen.
groetjes Julie
Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen Julie, zó herkenbaar ook !
Geweldig dat de nacht ook zonder problemen gaat, super...
Groetjes Constance
Groetjes Constance
Laatst gewijzigd door Constance op 28 jan 2008, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

-
julie
-
Renate
-
julie
Ja daar ben ik ook heel blij om. Ik laat hem dan nog wel rond een uur of 12 s' avonds uit en dan weer om half 7. Ga proberen om dat elke keer een beetje later te doen. Of s'avonds eerder. Maar dat lukt wel.Constance schreef:Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen, zó herkenbaar ook !![]()
Groetjes Constance
De volgende stap is nu dat hij overdag ook wat langer alleen is in de bench. Ga vanmiddag even wat boodschappen doen. En vanavond sporten. Dan is hij ook ander half uur alleen...voor die tijd lekker laten rennen en met hem spelen en dan gaat het wel goed denk ik ... hoop ik...groetjes julie
Siem is met vlag en wimpel geslaagd voor de eerste nacht. Ik heb de bench naast mijn bed gezet, want Jules vertikte het om in het mandje naast de bench te gaan liggen. Siem was eerst erg zielig. Niet overstuur maar echt protest-piepen. Steeds zachter, en dan weer wat harder....ik heb mijn hand door de spijltjes gestoken zodat hij merkte dat ik er toch nog was en toen is hij in slaap gevallen. Hij heeft van 12 tot kwart over 6 (dan gaat Ton zijn wekker) geslapen. Ik heb hem even buiten gelaten waar hij plaste. Ik vind 6.15 wel erg vroeg, dus ik heb hem nog even teruggezet, met hetzelfde verhaaltje. Hand door de spijltjes en toen werd hij weer rustig. Om 8 uur was hij weer wakker en toen had hij in de bench gepoept.
Eten heeft hij nog niet echt tijd voor, maar dat komt wel hoop ik.......dat is steeds goed gegaan, en ik ben iemand die denkt "als hij honger krijgt dat eet hij wel" dus ik maak me daar geen zorgen over. Drinken doet hij goed.
Naar de katten toe is hij heel rustig. Hij probeert even te snuffelen, maar als ze hem dan een mep willen verkopen is hij snel weg. Hij vindt ze eigenlijk niet interessant.
We hebben een stuk in het bos gewandeld, Jules heeft zich niet zo netjes gedragen door lekker zijn eigen plan te trekken, protest? Die moet ik dus weer even wat meer in de gaten gaan houden en alerter maken.
Siem heeft een heel stuk meegehobbeld, zo grappig ......en heel spannend...paardendrollen, zomaar voor het oprapen. Ik heb hem een heel eind gedragen, lekker onder mijn jas, waarbij hij op een gegeven moment in slaap sukkelde.
Je kunt merken dat hij met broertje en zusjes in opgegroeid. Jules had gisteren een kauwbot wat Siem ook wel wilde hebben. Toen Jules het liet liggen, pakte Siem het snel op en stopte het onder de stoel, zodat Jules er niet meer bij kon. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
Eten heeft hij nog niet echt tijd voor, maar dat komt wel hoop ik.......dat is steeds goed gegaan, en ik ben iemand die denkt "als hij honger krijgt dat eet hij wel" dus ik maak me daar geen zorgen over. Drinken doet hij goed.
Naar de katten toe is hij heel rustig. Hij probeert even te snuffelen, maar als ze hem dan een mep willen verkopen is hij snel weg. Hij vindt ze eigenlijk niet interessant.
We hebben een stuk in het bos gewandeld, Jules heeft zich niet zo netjes gedragen door lekker zijn eigen plan te trekken, protest? Die moet ik dus weer even wat meer in de gaten gaan houden en alerter maken.
Siem heeft een heel stuk meegehobbeld, zo grappig ......en heel spannend...paardendrollen, zomaar voor het oprapen. Ik heb hem een heel eind gedragen, lekker onder mijn jas, waarbij hij op een gegeven moment in slaap sukkelde.
Je kunt merken dat hij met broertje en zusjes in opgegroeid. Jules had gisteren een kauwbot wat Siem ook wel wilde hebben. Toen Jules het liet liggen, pakte Siem het snel op en stopte het onder de stoel, zodat Jules er niet meer bij kon. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007