De pups van Lisa en Dop

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
Erna

Bericht door Erna »

Bedankt Ariënne, ik heb nog aardig wat foto's geplaatst.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Erna, schattig die foto's!! En een hoop blije mensen!
Dat zal rustig zijn in huis nu....
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Ariënne schreef: Dat zal rustig zijn in huis nu....
Ja,dat wel.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Martine

Bericht door Martine »

Erna,

Ik heb genoten van jullie nest! Dank je wel dat we dit allemaal zo op de voet mochten volgen. :boeketje: (en dat we mochten komen knuffelen)
De laatste fotoreeks maakt het helemaal af! :)
Je zult wel even niet weten wat je nu met je vrije tijd moet doen, en wat zul jij een keukenrollen overhouden!
Geniet van het feit dat je nu niet meer wordt verrast door verborgen plasjes en drolletjes, en wat zullen je gordijnen blij zijn dat ze nu met rust worden gelaten.. :wink:
Jullie gaan er lekker even tussenuit, genieten van een welverdiende vakantie, en als je terugkomt hervat je je gewone leven weer. Gelukkig kun je Roef en Siem via dit forum blijven volgen; Julie en Wubke, we wachten met spanning op alle verhalen van de avonturen van Roef en Siem, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jullie ons op de hoogte zullen houden... :wink:

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Renate

Bericht door Renate »

Wat zijn de weken omgevlogen zeg. Maar wat heb ik genoten van je verslagen en samen met Dana van de vele foto's. Ik vond het ook erg leerzaam. Als het met Phoebe ooit zover komt, heb ik een mooi voorbeeld. Dank je wel :boeketje:

Ik hoop dat de leegte in huis snel went voor jullie allemaal. Het is ook niet niks.

Gelukkig voor Wubke dat ze -ondanks de smeekbede van je kleinzoons- Siem toch nog mocht meenemen naar het Limburgse land.
Ik vrees dat -als we ooit een nestje mogen fokken- Dana tranen met tuiten zal huilen als de pups naar hun nieuwe eigenaar gaan. :cry:
Sneu, maar zo gaat het nu eenmaal.

Wubke, heel veel plezier en geluk met Siem. Ik hoop hem met de wandelingen ooit in het echt te zien.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Test...
Hebben jullie dat ook , dat je bij dit onderwerp aan het eind krijgt: "er zijn geen nieuwe reacties op dit onderwerp". Terwijl er al wel een volgend paginanummer aangegeven staat...
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Ja, heb ik ook, maar nu met jouw berichtje niet meer. Nu is deze paging gevuld met jouw berichtje.

Renate

Bericht door Renate »

En de mijne :mrgreen:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja precies! Ik was al bang dat het aan mij of m'n rare laptop lag.. :scratch:
En het is alleen bij dit onderwerp, geloof ik. Er zit dus een foutje in..
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Renate schreef:En de mijne :mrgreen:
Haha! :mrgreen:
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Ariënne schreef:Test...
Hebben jullie dat ook , dat je bij dit onderwerp aan het eind krijgt: "er zijn geen nieuwe reacties op dit onderwerp". Terwijl er al wel een volgend paginanummer aangegeven staat...
Bij mij ook :(
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:hmm: Alleen bij dit onderwerp over Lisa en Dop toch??
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

Ariënne schreef:Test...
Ik wilde je net een berichtje gaan sturen, om te vragen of er misschien iets aan de hand is met het forum. Maar het gaat nu weer goed. :) gelukkig :!: Ga ik nu proberen wat foto's van Roef in mijn Album te plaatsen.

Ik heb vannacht trouwens voor het eerst boven geslapen en Roef alleen beneden in de bench. Dit ging prima. Vanmorgen om half 7 met hem gelopen :trekhond: en hij had nog niks gedaan op de krant. :wave2: . Daarna meteen weer terug gelegd in zijn bench en ik ook nog even naar mijn mandje :P

Roef had na het uitlaten net even zijn dolle uurtje. Alsof hij buiten nog niet gerend had. Hij was echt helemaal door het dollen heen :dog: :dog: :dog: bench in en uit, onder de tafel en stoelen door...boink boink :hamer: en gek en stout doen. De krant in zijn bench proberen te verscheuren, dekentje eruit trekken en als ik foei zei...heel onschuldig kijken :innocent:
En nu ligt hij in diepe rust en heb ik even de tijd om achter de pc te kruipen.

groetjes Julie

Constance

Bericht door Constance »

Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen Julie, zó herkenbaar ook ! :lol:
Geweldig dat de nacht ook zonder problemen gaat, super...
Groetjes Constance
Laatst gewijzigd door Constance op 28 jan 2008, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

Ariënne schreef::hmm: Alleen bij dit onderwerp over Lisa en Dop toch??
Dat weet ik niet :?: Maar kun jij nagaan wie er dan geprobeerd heeft om berichtjes te plaatsen. Ik denk dat het er maar een stuk of 3 zijn geweest waarbij ik die melding kreeg.

Groetjes Julie

Renate

Bericht door Renate »

Volgens mij ook alleen bij Lisa en Dop.

Het is vast een hint om vooral te blijven schrijven over de pups :mrgreen:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:scratch: Ik zou niet weten hoe ik dat te weten moet komen, naast deze manier van navragen... Maar ik denk dat het komt door het expiriment met het tijdelijke forum. Zal Marc vragen...
Nu eerst op pad om een ''nieuw'' huis te gaan bekijken! :autorijden: :hok:
Heeft niet veel met Lisa en Dop te maken, maar ja.. :oops:
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Renate schreef:Volgens mij ook alleen bij Lisa en Dop.

Het is vast een hint om vooral te blijven schrijven over de pups :mrgreen:
Aha dat is het! Je hebt het door! :wink:
Afbeelding

julie

Bericht door julie »

Constance schreef:Wat ontzettend leuk om je verhaaltje te lezen, zó herkenbaar ook ! :lol:
Geweldig dat de nacht ook zonder problemen gaat, super...
Groetjes Constance
Ja daar ben ik ook heel blij om. Ik laat hem dan nog wel rond een uur of 12 s' avonds uit en dan weer om half 7. Ga proberen om dat elke keer een beetje later te doen. Of s'avonds eerder. Maar dat lukt wel.
De volgende stap is nu dat hij overdag ook wat langer alleen is in de bench. Ga vanmiddag even wat boodschappen doen. En vanavond sporten. Dan is hij ook ander half uur alleen...voor die tijd lekker laten rennen en met hem spelen en dan gaat het wel goed denk ik ... hoop ik...groetjes julie

wubke

Bericht door wubke »

Siem is met vlag en wimpel geslaagd voor de eerste nacht. Ik heb de bench naast mijn bed gezet, want Jules vertikte het om in het mandje naast de bench te gaan liggen. Siem was eerst erg zielig. Niet overstuur maar echt protest-piepen. Steeds zachter, en dan weer wat harder....ik heb mijn hand door de spijltjes gestoken zodat hij merkte dat ik er toch nog was en toen is hij in slaap gevallen. Hij heeft van 12 tot kwart over 6 (dan gaat Ton zijn wekker) geslapen. Ik heb hem even buiten gelaten waar hij plaste. Ik vind 6.15 wel erg vroeg, dus ik heb hem nog even teruggezet, met hetzelfde verhaaltje. Hand door de spijltjes en toen werd hij weer rustig. Om 8 uur was hij weer wakker en toen had hij in de bench gepoept.
Eten heeft hij nog niet echt tijd voor, maar dat komt wel hoop ik.......dat is steeds goed gegaan, en ik ben iemand die denkt "als hij honger krijgt dat eet hij wel" dus ik maak me daar geen zorgen over. Drinken doet hij goed.
Naar de katten toe is hij heel rustig. Hij probeert even te snuffelen, maar als ze hem dan een mep willen verkopen is hij snel weg. Hij vindt ze eigenlijk niet interessant.
We hebben een stuk in het bos gewandeld, Jules heeft zich niet zo netjes gedragen door lekker zijn eigen plan te trekken, protest? Die moet ik dus weer even wat meer in de gaten gaan houden en alerter maken.
Siem heeft een heel stuk meegehobbeld, zo grappig ......en heel spannend...paardendrollen, zomaar voor het oprapen. Ik heb hem een heel eind gedragen, lekker onder mijn jas, waarbij hij op een gegeven moment in slaap sukkelde.
Je kunt merken dat hij met broertje en zusjes in opgegroeid. Jules had gisteren een kauwbot wat Siem ook wel wilde hebben. Toen Jules het liet liggen, pakte Siem het snel op en stopte het onder de stoel, zodat Jules er niet meer bij kon. Hij begon er niet eens aan.......maar wel even veiligstellen......
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Gesloten