Goed gegaan en gelukkig achter de rug.
Jammer dat Stien zich niet prettig voelt, hopelijk een goede nacht en morgen al weer iets beter.
Sterkte voor Stien.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanmorgen om 9 uur gebracht rond 9.30 sliep ze op schoot. Toen we om 11 uur even kwamen vragen hoe het ging mochten we haar al meenemen!
Alles is goed gegaan.
Bloem ligt uitgevloerd in haar mandje onder een fleecedekentje.
Dieuwertje is bij de mopsen...mag ze zich daar uitleven.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Fijn dat het zo snel en goed is gegaan. Nu lekker bijkomen en morgen zal Bloem zich vast al weer aardig fit voelen.
Ook al weer achter de rug..... mooi.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Ze heeft wel twee pakjes al nat geplast. Gelukkig hebben we er drie. Ze kan niet zonder, want wil likken. Ze liet het in de mand lopen. Ze is nog behoorlijk onder invloed natuurlijk.
Ik zal blij zijn als ze een bewuste plas doet.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
De pijnstillers doen hun werk, maar eten is er nog niet bij.
Nu ik weer thuis ben mag Stien zonder pakje. Die zijn nog schoon.
Plassen doet Stien gelukkig buiten.
Eigenlijk heel gemeen vind ik het...
Gisterochtend had zij nog nergens last van, zo gezond als een vis.
Nu moet ze, voor ons gemak, uitzieken.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Had nog een kuipje paté staan (van Lidl, doe ik altijd onder het gruis van de brokken..)
Met wat gruis en een beetje 'vlees' een prakje gemaakt, en jawel hoor, madame heeft lekker gesmuld. Ze heeft gewoon (nog) geen trek in haar gewone brokken.
Maar even een beetje verwennen...
Charlotte
Zo voel ik het ook Charlotte. Vanmorgen een gezond hondje weggebracht en nu zit hier een zielig hoopje in een pakje. Hopelijk zijn we het over een paar weken vergeten.
Bloem wil maar likken.
Ze heeft geen pijnstillers meegekregen. Vond de DA niet nodig.
Fijn, de dames hebben het ergste achter de rug. Het viel mij mee, hoe enorm snel het herstel ging. Zelfs bij suske, bij wie het in combinatie met een keizersnee is gedaan, was er na een week niets met te zien en te merken.
Nu maar goed opknappen, dametjes!!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ze hebben bij Stien natuurlijk ook in haar bekkie gerommeld
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
loes schreef:
Ze hebben bij Stien natuurlijk ook in haar bekkie gerommeld
Helaas niet!
Ze konden het tandje niet meer vinden...de DA en Peter.
Maar het dingetje zit er dus gewoon nog.
De assistente baalde er enorm van en ik was een béétje geïrriteerd.
Niets mee aan te doen.
Ze zal er 100 mee worden (hoop ik).
Ze heeft weer smakelijk gegeten.
Bouw het maar rustig op. Morgen krijgt ze 3 kleinere porties.
Charlotte
Fijn dat de operatie zo snel voorbij was en Bloem weer lekker mee naar huis kon. Plassen in de romper is niet fijn maar half versuft kan ze er niets aan doen. Morgen zal ze zich vast weer een stuk beter voelen. Gelukkig at ze wel haar bakje leeg. L
Jammer Charlotte dat Peter en de DA het dubbele tandje niet konden vinden. Het zal er toch niet vanzelf uitgevallen zijn.
Beterschapsknuffels voor Bloem en Stien.
José. Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)