Guusje en O'Terry
Re: Guusje en O'Terry
Wat een lief koppie zeg en een mooi smousje hoor 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
sammydesmous
Ja wij doen ook mee aan de Clubmatch. Dat waren we al van plan. Kijken of Sammy het ook leuk vindt.
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Leuk hoor!!!
Misschien komen wij dit jaar ook kijken voor de gezelligheid.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Ja leuk
. Of ook mee doen met Stapper?
Groetjes
José en een pootje van Wieske-Sammy de smous
Groetjes
José en een pootje van Wieske-Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Stapper mag niet... is jeweetwel...
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Kijken dus...... 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Alma
wanneer is de clubmatch?
kheb het boekje niet bij de hand....
gr, Alma
gr, Alma
-
sammydesmous
Jammer van Stapper. Dan maar kijken , is ook leuk.
Groetjes
José en een likje voor Stapper van Wieske-Sammy de smous
Groetjes
José en een likje voor Stapper van Wieske-Sammy de smous
4 oktober.Alma schreef:wanneer is de clubmatch?
gr, Alma
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zondagmiddag komen W-dreej weer even terug Op de Ruiver.
We gaan eerst wandelen hier in het bos
Ik hoop dat pa Terry er ook bij kan zijn,want zijn mensen werken onregelmatig, dat is nog even afwachten dus.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Leuk hoor!
Hier zondag ook familiereunie, want Bobbie komt weer op bezoek. Hoop dat Fija nu wat toeschietelijker is voor de pa van zulk leuk kroost.
Hier zondag ook familiereunie, want Bobbie komt weer op bezoek. Hoop dat Fija nu wat toeschietelijker is voor de pa van zulk leuk kroost.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Misschien moet hij wat heel lekkers voor haar meebrengen?
Ben benieuwd hoe het gaat.
Ben benieuwd hoe het gaat.
Charlotte
Wat leuk Charlotte om de pups weer even bij jullie thuis te hebben.
Loes ook fijne zondag met Bobbie bij zijn kids.
Loes ook fijne zondag met Bobbie bij zijn kids.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Behalve pa O'Terry waren alle honden met baasjes er!
Wat een feest vanmiddag.
Wim-Sjors is een heel stuk groter dan zijn zussen. Peter heeft zich laatst toch wel wat vermeten
, het manneke is inmiddels zo'n 38 cm.
hoog en de meiskes iets van 30!
Wieske-Sammy was er het eerst en niet heel veel later was Wim-Sjors er en werd uitbundig begroet door zijn zus. Wilke-Wigley deed tien minuten later ook mee met het spel.
Finny vond die drukte wat minder en liet W-dreej af en toe merken dat ze maar beter bij haar uit de buurt konden blijven.
De wandeling naar het bos hebben we rustig aan gedaan, en minder lang gemaakt als eigenlijk de bedoeling was, want daar was het veel en veel te warm voor.
En omdat het zo warm was, hebben we na afloop binnen koffie gedronken.
Met maar drie paracols konden we niet voor genoeg schaduw zorgen.
Het was zo fijn W-dreej weer even terug op het nest te hebben; een hele gezellige afsluiting van dit nest.
Wat een feest vanmiddag.
Wim-Sjors is een heel stuk groter dan zijn zussen. Peter heeft zich laatst toch wel wat vermeten
Wieske-Sammy was er het eerst en niet heel veel later was Wim-Sjors er en werd uitbundig begroet door zijn zus. Wilke-Wigley deed tien minuten later ook mee met het spel.
Finny vond die drukte wat minder en liet W-dreej af en toe merken dat ze maar beter bij haar uit de buurt konden blijven.
De wandeling naar het bos hebben we rustig aan gedaan, en minder lang gemaakt als eigenlijk de bedoeling was, want daar was het veel en veel te warm voor.
En omdat het zo warm was, hebben we na afloop binnen koffie gedronken.
Met maar drie paracols konden we niet voor genoeg schaduw zorgen.
Het was zo fijn W-dreej weer even terug op het nest te hebben; een hele gezellige afsluiting van dit nest.
Charlotte
Heerlijk Charlotte, zo'n gezellige afsluiting.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
Hoi Charlotte,
volgens mij is dat ook super om weer eventjes de honden bij elkaar te zien.
Als ik meet is Boester nu 28 cm....maar misschien heb ik me ook vermeten.
Wat had Peter gemeten eerst??
groetjes, Alma
volgens mij is dat ook super om weer eventjes de honden bij elkaar te zien.
Als ik meet is Boester nu 28 cm....maar misschien heb ik me ook vermeten.
Wat had Peter gemeten eerst??
groetjes, Alma
-
sammydesmous
Onderstaand berichtje had ik verkeerd geplaatst. Bij Wieske-Sammy de smous i.p.v. bij Guusje en O'Terry. Vandaar dat het er nu 2 x op staat.
Wij hebben ook genoten vanmiddag van de reunie en Wieske-Sammy nog veel meer. Ze ligt uitgeteld in de mand van Jari. En wil er alleen maar even uit om een plasje enzo te doen. Voor een hapje hebben we haar wakker gemaakt. Anders werd het veel te laat. Het was leuk om Wilke en Wim ook weer eens te zien. Wim is groot geworden. Bijna net zo groot al als Guusje. En Wilke is iets groter dan onze Wieske-Sammy. Ze hebben heerlijk gespeeld samen. Tijdens de wandeling was het wel even schrikken toen Wim terug liep in plaats van met ons mee. Hij rende behoorlijk hard. Roepen had geen zin. Hij liep maar door. Theo en Peter zijn er achteraan gegaan en gelukkig bleef Wim op een gegeven moment wel staan en konden ze hem weer in de goede richting laten gaan. Hij kwam keurig bij zijn bazinnetje terug. Even later waren Guusje en onze Sammy er vandoor. We zagen ze niet zo gauw. Liepen dus in de richting waarin we ze zagen verdwijnen en na flink roepen kwamen ze terug eerst Guusje en daarna Sammy er achteraan. Ik vond het toch maar eng hoor. Ook dit was weer een prachtig bos voor een smouzenwandeling. Dit is het bos waarin ze ook als pup liepen toen ze nog bij Guusje woonden. We hebben zo'n 1 1/2 uur gewandeld. Bij terugkomst was er koffie, thee, fris en cake. Nog geprobeerd foto's van het drietal te maken en ook met moeder Guusje erbij. Op het gras wilden ze niet echt stil blijven zitten. Er stonden meer armen dan smouzen op de foto. Maar op de tuinbank ging het prima. Ik zal van de week de foto's in mijn album zetten.
Charlotte deze reunie is geslaagd en is wat ons en Wieske-Sammy betreft voor herhaling vatbaar hoor. Bedankt voor deze fijne middag.
Groetjes
José en een likje voor jullie van Wieske-Sammy de smous
Wij hebben ook genoten vanmiddag van de reunie en Wieske-Sammy nog veel meer. Ze ligt uitgeteld in de mand van Jari. En wil er alleen maar even uit om een plasje enzo te doen. Voor een hapje hebben we haar wakker gemaakt. Anders werd het veel te laat. Het was leuk om Wilke en Wim ook weer eens te zien. Wim is groot geworden. Bijna net zo groot al als Guusje. En Wilke is iets groter dan onze Wieske-Sammy. Ze hebben heerlijk gespeeld samen. Tijdens de wandeling was het wel even schrikken toen Wim terug liep in plaats van met ons mee. Hij rende behoorlijk hard. Roepen had geen zin. Hij liep maar door. Theo en Peter zijn er achteraan gegaan en gelukkig bleef Wim op een gegeven moment wel staan en konden ze hem weer in de goede richting laten gaan. Hij kwam keurig bij zijn bazinnetje terug. Even later waren Guusje en onze Sammy er vandoor. We zagen ze niet zo gauw. Liepen dus in de richting waarin we ze zagen verdwijnen en na flink roepen kwamen ze terug eerst Guusje en daarna Sammy er achteraan. Ik vond het toch maar eng hoor. Ook dit was weer een prachtig bos voor een smouzenwandeling. Dit is het bos waarin ze ook als pup liepen toen ze nog bij Guusje woonden. We hebben zo'n 1 1/2 uur gewandeld. Bij terugkomst was er koffie, thee, fris en cake. Nog geprobeerd foto's van het drietal te maken en ook met moeder Guusje erbij. Op het gras wilden ze niet echt stil blijven zitten. Er stonden meer armen dan smouzen op de foto. Maar op de tuinbank ging het prima. Ik zal van de week de foto's in mijn album zetten.
Charlotte deze reunie is geslaagd en is wat ons en Wieske-Sammy betreft voor herhaling vatbaar hoor. Bedankt voor deze fijne middag.
Groetjes
José en een likje voor jullie van Wieske-Sammy de smous