Dan eis ik gewoon €1.500,00...Jeanette schreef:Bij de rijdende rechter kwam dit keer een eigenaar van een hondje dat per ongeluk werd gecastreerd. Hij kwam voor gebitssanering.....![]()
Dus als Bobbie je morgen vrolijk tegemoet komt rennen met frisse witte tanden......![]()
Sterilisatie/Castratie.
Re: Sterilisatie/Castratie.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik heb nog wel gehoord wat het hondje er zelf van vond.

Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Och Bobbie, morgen is hij de klos. Het zal wel een heerlijk ontspannen gevoel geven.
Geen ontsteking meer en geen macho-gedrag en last van hormonen meer.
Ik vind het heel prettig bij Jules. Als ik een andere hond tegenkom moet ik altijd Siem in de gaten houden, die wil nog weleens de bink gaan uithangen, waar andere reuen niet blij van worden. Jules snuffelt een keer en gaat dan gewoon zijn eigen gangetje.
Ook geen last meer van loopse buurhonden.
Geen ontsteking meer en geen macho-gedrag en last van hormonen meer.
Ik vind het heel prettig bij Jules. Als ik een andere hond tegenkom moet ik altijd Siem in de gaten houden, die wil nog weleens de bink gaan uithangen, waar andere reuen niet blij van worden. Jules snuffelt een keer en gaat dan gewoon zijn eigen gangetje.
Ook geen last meer van loopse buurhonden.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Succes morgen! Ik hoop dat hij niet al te zielig is erna. Mijn buurhondje had destijds een oranje romper aan, vanwege het WK voetbal. 

Jelle heeft helemaal geen romper aan gehad netzomin als onze meiden na de sterilisatie.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ach, ik heb hem toch; beter mee verlegen dan om verlegen.
Als het niet hoeft, gaat hij direct uit.
De vorige keer dat hij hem aanhad, had hij een wondje op zijn buik wat steeds groter werd door Diesels goede bedoelingen. Diesel Nightingale is er nu niet bij, dus als hij het zelf met rust laat, is er niets aan de hand...
Als het niet hoeft, gaat hij direct uit.
De vorige keer dat hij hem aanhad, had hij een wondje op zijn buik wat steeds groter werd door Diesels goede bedoelingen. Diesel Nightingale is er nu niet bij, dus als hij het zelf met rust laat, is er niets aan de hand...
-
sammydesmous
Martine succes morgen. Ik hoop dat Bobby er niet al te veel last van zal hebben.
Je moet er toch niet aan denken dat ze je hond castreren ipv het gebit te verzorgen. Wat een blunder.
José, Sammy & Lieveke

Je moet er toch niet aan denken dat ze je hond castreren ipv het gebit te verzorgen. Wat een blunder.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Hij ligt nu op de operatietafel. Om 12.00 uur mag ik bellen om te bespreken hoe laat we hem weer mogen ophalen. Het gaat vast helemaal goed komen; hij wandelde vrolijk en vol vertrouwen met de DA mee naar binnen. Ze vroegen of ik erbij wilde blijven als ze hem in slaap brachten, maar dat leek me niet zo'n goed idee.
-
Saartje
Komt wel goed Martine en anders .....zal ik Diesel effe brengen voor de nazorg???
Ja graag!!!Saartje schreef:zal ik Diesel effe brengen voor de nazorg???
Zou Bobbie al weer thuis zijn? Hoe is het gegaan Martine?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Voor Bobbie is er geen weg meer terug.
Zónder zal toch ook wel verschil maken op de weegschaal.

Zónder zal toch ook wel verschil maken op de weegschaal.
Ik heb mij behoorlijk zitten ergeren aan de eigenaren van dat hondje.Jeanette schreef: Bij de rijdende rechter kwam dit keer een eigenaar van een hondje dat per ongeluk werd gecastreerd. Hij kwam voor gebitssanering.....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik heb hem net opgehaald en de DA vertelde dat het allemaal heel voorspoedig is verlopen. Ze waren helemaal weg van hem; wat een lief hondje was dit! (trots!
)
Hij is nu balloos en heeft best wel een flinke jaap; dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze zijn leiding zouden afbinden en dat de ballen dan vanzelf zouden verschrompelen. Er komt ook nog bloed uit en hij wil er steeds aan likken. Het is onderhuids gehecht en we moeten over 10 dagen terug komen om de wond te laten checken.
Ik stroopte zijn romper (ben toch heel blij dat ik die heb
) op om hem buiten te laten plassen, maar dat is hem nog niet gelukt. Hij staat bij de boom en probeert zich krampachtig te herinneren hoe hij dit plassen ook alweer moest aanpakken. Hij wil het liefst geen stap verzetten en loopt uiteindelijk wankel strompelend met me mee. De narcose is duidelijk nog niet uit zijn lijfje. Voor vandaag heeft hij een injectie met pijnstiller gekregen en voor de komende dagen heb ik tabletjes meegekregen. Eten mag hij vanavond pas weer en drinken mag wel, maar daar taalt hij nog niet naar. Waar ik het meest tegenop zie is dat hij de komende 7 tot 10 dagen aangelijnd moet worden uitgelaten. Dat is hij in het bos totaal niet gewend. Hij ligt nu heel stilletjes in zijn mandje zijn roes uit te slapen en mag vannacht voor deze ene keer gezellig mee naar boven.
Ik zet wel wat fotootjes in mijn fotoboek.
Hij is nu balloos en heeft best wel een flinke jaap; dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze zijn leiding zouden afbinden en dat de ballen dan vanzelf zouden verschrompelen. Er komt ook nog bloed uit en hij wil er steeds aan likken. Het is onderhuids gehecht en we moeten over 10 dagen terug komen om de wond te laten checken.
Ik stroopte zijn romper (ben toch heel blij dat ik die heb
-
Saartje
achossie het manneke heb met hem te doen hoor
Ja en aan de lijn lopen zal toch even moeten voor hem
voor een keertje boven slapen?
breng hem maar mag hij altijd boven 
Ja en aan de lijn lopen zal toch even moeten voor hem
voor een keertje boven slapen?
-
Saartje
Toch wel een finke snee hoor
Wat ligt ie daar lekker zeg,fijn zn roesje uitslapen dan is ie morgen weer de oude Bobby
Toch wel een finke snee hoor
Wat ligt ie daar lekker zeg,fijn zn roesje uitslapen dan is ie morgen weer de oude Bobby
Bij Jelle zag je er in 1e instantie vrijwel niks van. Kum vroeg nog of het wel gebeurd was want zijn ballen zaten er nog. Niet dus, maar zolang het zakje niet verschrompeld was zag je er niet veel van.Martine schreef:Hij is nu balloos en heeft best wel een flinke jaap; dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat ze zijn leiding zouden afbinden en dat de ballen dan vanzelf zouden verschrompelen. Er komt ook nog bloed uit en hij wil er steeds aan likken. Het is onderhuids gehecht en we moeten over 10 dagen terug komen om de wond te laten checken.
Laatst gewijzigd door loes op 13 apr 2012, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Nou bij Bobbie is er geen sprake meer van een za(a)kje hoor; alles is mooi gladgetrokken denk ik...loes schreef: Bij Jelle zag je er in 1e instantie vrijwel niks van. Kum vroeg nog of het wel gebeurd was want zijn ballen zaten er nog. Niet dus, maar zolang het zakje niet verschrompeld was zag je er niet veel van.
Fijn Martine dat het ook weer is gebeurd en dat alles goed is gegaan. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012