Roosje Katoen X Sjaakie-Boaike
Re: Roosje Katoen X Sjaakie-Boaike
Hensic had volgens een echo 4 pups. O.k., leuk aantal... Pup 1 en 2 waren black and tan (ook leuk hoor, maar ongewenste kleur), pup 3 moest meteen inslapen vanwege een open gehemelte (heel jammer, maar onverenigbaar met een hondenleven), pup 4 was parchtig geel. Dus al met al 1 mooie pup. Alleen, Hensic hijgde nog zo! Binnen 3 uur lagen er 11 pups in de kist. Dat er nou nog eens een paar achter elkaar liggen en niet te zien zijn op een echo..., maar 7 pups missen? Dat vind ik wel wat veel. Ik laat dus nooit een echo maken en wacht af.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Tjonge jonge...wat een misser.
Zo'n echo op dag 53 bij Roosje..dat vind ik toch wel handig.
Je blijft je maar afvragen of en wat er zit. En op die dag lijkt me toch niet veel meer te missen op een echo.
Het hangt ook wel af van de deskundigheid van de aflezer.
Zei de DA niet dat een collega een nier eens aanzag voor een pup Ariënne??
Zo'n echo op dag 53 bij Roosje..dat vind ik toch wel handig.
Je blijft je maar afvragen of en wat er zit. En op die dag lijkt me toch niet veel meer te missen op een echo.
Het hangt ook wel af van de deskundigheid van de aflezer.
Zei de DA niet dat een collega een nier eens aanzag voor een pup Ariënne??
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik weet nog wel wat dingen die DA's niet weten (of niet willen weten).
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Nier met oortjes... 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ook hier loopt een labrador waar op de echo er maar 4 pups waren te zien en het zijn er 10 geworden
Maar jammer Arienne dat het voor Roosje en jou natuurlijk
deze x niets is geworden maar gelukkig krijg je een nieuwe kans 
Maar jammer Arienne dat het voor Roosje en jou natuurlijk

-
renske
Een beetje laat mijn reactie, maar met dit mooie weer ben ik minder op internet te vinden en meer buiten met de hondjes
.
Wat jammer dat er geen pups komen! Roosje is gelukkig nog vrij jong, maar de zomerperiode is altijd een mooie tijd voor een nest pups.
Progesteron bepaling is waarschijnlijk niet gebruikelijk voor Smousfokkers, maar als je twijfelt of het de juiste dag was van de dekking, dan zou je dat de volgende keer ook kunnen overwegen.
Wat jammer dat er geen pups komen! Roosje is gelukkig nog vrij jong, maar de zomerperiode is altijd een mooie tijd voor een nest pups.
Progesteron bepaling is waarschijnlijk niet gebruikelijk voor Smousfokkers, maar als je twijfelt of het de juiste dag was van de dekking, dan zou je dat de volgende keer ook kunnen overwegen.
Geniet jij maar lekker van het buiten zijn met je hondjes! :wink2:
Ja, ik weet dat dat kan Renske, maar ik ga ervan uit dat we echt te vroeg waren op dag 10.
Ik vind het ook heel jammer dat we geen lente/zomer-nestje hebben, maar ja, om nou te wachten tot volgend jaar... Het zou nou een half-oktober-nestje kunnen gaan worden: Kerstcadeautjes misschien als ze uitvliegen!
Ja, ik weet dat dat kan Renske, maar ik ga ervan uit dat we echt te vroeg waren op dag 10.
Ik vind het ook heel jammer dat we geen lente/zomer-nestje hebben, maar ja, om nou te wachten tot volgend jaar... Het zou nou een half-oktober-nestje kunnen gaan worden: Kerstcadeautjes misschien als ze uitvliegen!