Al aan het vlees. Dit keer geen pap zoals bij W-dreej. De 6-ling boft maar. Lekker smullen.
Filmpje is leuk. Erg ondernemend zijn ze al. Dat beloofd wat.
Morgen gaan we ze in het "echie" zien.
Groetjes
Jos'e en likjes voor de 6-ling van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik heb net de filmpjes bekeken,
Wat geweldig om de pups zo te zien. eerst buitelen met en om moeder Guusje,die het allemaalbest vindt en daarna klauteren en struinen in de tuin.
Oh , ik vind ze toch zo leuk
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Gisteravond kwamen José en Theo met Sammy op bezoek.
Sammy mocht best bij de pups, heel af en toe stuurde Guusje wat bij.
Wat een feest.
Wat ook een feest was,was het bezoek aan Pa Siem in Grubbenvorst vanochtend.
Siem vond Guusje nog erg interessant. Finny en Jules bleven bij dat alles heel erg kalm.
Vanmiddag kregen we nieuwe eigenaren uit Purmerend, ook weer gezellig.
Ze konden gelijk even mee helpen voeren.
Na de koffie met z'n allen naar het bos, ook weer helemaal nieuw voor de kleintje.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat leuk dat Siem naar zijn kinderen is wezen kijken, of ging zijn interesse alleen maar uit naar Guusje.
Sammie heeft ook al kennis gemaakt met haar half broers en zussen. Vrijdag komt Lisa haar kleinkinderen bewonderen. Pim en ik mogen met haar mee en daar zijn we heel blij mee.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zoals Charlotte al vermelde zijn we gisteravond op kraambezoek geweest en Sammy mocht haar 1/2 brusjes voor het eerst aanschouwen. En vooral likken. Ze kreeg er geen genoeg. De meeste tijd mocht ze er gewoon bij. Toen de kleintjes in de bench gingen liggen slapen en Sammy er ook bij in wilde vond mama Guusje het welletjes en gaf aan dat het zo wel genoeg was.
We hebben ieder een pupje mogen voeren. Ze hadden het zo op. De pups zijn zo leuk. Ze zijn in het echt nog leuker dan op de foto's en ze ruiken zo lekker. :hug: Mmm.
Groetjes
José en likjes voor de pups van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vind ik ook zo leuk, de pups in hun "zwembad"
Heb weer genoten van de foto's.
En wat een leuke filmpjes van Sammy en de pups. Sammy weet van gekkigheid niet hoe ze zich het beste kan aanbieden om te spelen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En Sammy luisterde nog steeds heel braaf naar mama. Vandaag de filmpjes gezien Charlotte. Ze zijn leuk. Je ruikt zelfs bijna het lekkere puppieluchtje als je ze ziet lopen. Net echt.
GRoetjes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wat leuk, die filmpjes. Die pootjes stappen zo stoer!
Ik vind de foto's van het "zwembad" in de tuin ook erg leuk. Wat een goed idee om ze zo aan water te laten wennen.
Erna schreef:Wat leuk dat Siem naar zijn kinderen is wezen kijken, of ging zijn interesse alleen maar uit naar Guusje.
Sammie heeft ook al kennis gemaakt met haar half broers en zussen. Vrijdag komt Lisa haar kleinkinderen bewonderen. Pim en ik mogen met haar mee en daar zijn we heel blij mee.
Veel plezier, ik hoop dat lekker (wandel)weer is !
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004