Wat een mooie, levendige en vooral vrolijke pups; de nieuwe eigenaars boffen maar.
Ik heb heerlijk met ze gespeeld en geknuffeld!
Bobbie was mee en het was zijn eerste ervaring met pups, dus ik hield mijn hart vast. Hij verraste me geweldig toen ik zag hoe voorzichtig en lief hij met de pups omging; ze probeerden zelfs bij hem te drinken, en dat gesnuffel liet hij rustig toe.
Kennelijk voelt een hond instinctief aan dat je met pups wat voorzichtiger moet zijn dan met honden die je in het bos tegenkomt. In het bos gaat hij namelijk altijd helemaal "los".
Dan springt en rolt hij onstuimig over elke hond heen die hij tegenkomt en dat verwachtte ik ook een beetje bij zijn ontmoeting met de pups. Maar nee dus, hij was heel lief voor ze en speelde met ze op hun eigen niveau.
Bij Lisa en Bobbie kun je zien dat ze dezelfde vader hebben, ze lijken op elkaar; maar echt treffend was de gelijkenis met - haar moeder en Bobbies halfzus - Hieke.
Bobbie vond Lisa overigens heel leuk!
Ze hebben lekker met elkaar gestoeid, al wilde Bobbie best meer, want Lisa rook wel heel lekker!
Op een gegeven moment heb ik hem vastgelegd, maar toen bleek dat Lisa ook genoten had van het spelen, want ze bleef Bobbie uitdagen en opzoeken.
Ook hij heeft een leuke dag achter de rug en nodigt jullie dan ook van harte uit om een keer bij ons op het strand te komen wandelen!
Erna, bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten!
groet, Martine