Ik geloof dat Beppie er een keer erg van aan de diaree was.
Jip x Brutie
Re: Jip
Zelf vind ik dat teveel van het goede. Stapper is er sowieso van aan de diaree.
De laatste keer heb ik het wel bewaard. Je zou het in de vriezer kunnen doen, misschien alvast gemengd met brood en pindakaas ofzoiets en dan in porties, zodat je het daarmee kunt vullen. Het is wel lekker smeerbaar spul als je het iets verwarmd.
Wat een geur hè, als je zelf geen vlees eet.
De laatste keer heb ik het wel bewaard. Je zou het in de vriezer kunnen doen, misschien alvast gemengd met brood en pindakaas ofzoiets en dan in porties, zodat je het daarmee kunt vullen. Het is wel lekker smeerbaar spul als je het iets verwarmd.
Wat een geur hè, als je zelf geen vlees eet.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Bedankt Anja! Ze liggen al af te koelen - die pijpjes dan.
Aha Jeanette... dan doen we het even wat voorzichtiger aan. We moeten ook op onze lijn passen trouwens!
Maar wel apart om zo met vlees/de poten van een koe bezig te zijn inderdaad.
Aha Jeanette... dan doen we het even wat voorzichtiger aan. We moeten ook op onze lijn passen trouwens!
Maar wel apart om zo met vlees/de poten van een koe bezig te zijn inderdaad.

Het was heel 'spannend', maar toch heel fijn om Roosje weer te zien. Voor Lex en Stapper ook. Al is die laatste een slettebak hoor.
Wat ook heel leuk is, dat Vera zo lief met Roosje omgaat. Echt een grote schat!!
Wat ook heel leuk is, dat Vera zo lief met Roosje omgaat. Echt een grote schat!!
In het begin moest Vera wel steeds even laten weten dat zij de baas was. Na een paar weken wennen, is het erg leuk om te zien hoe ze nu alles samen doen. En daarbij mag Roosje bijv. best Vera's lekkerste kluif opeten.
Roosje wil alles wel leren van tante Vera. Ik moet - wat dat betreft - er eigenlijk wat vaker alleen met Roosje op uit. Verder gaat ze zelf ook op ontdekkingstocht. Het gaas is al niet veilig genoeg meer... Gelukkig blijft ze het liefst bij de roedel.
Er is soms wel wat verwarring: vraag ik aan Vera 'waar is Roosje' gaat Vera meteen muisjes zoeken... Het klinkt blijkbaar net zo.
Roosje wil alles wel leren van tante Vera. Ik moet - wat dat betreft - er eigenlijk wat vaker alleen met Roosje op uit. Verder gaat ze zelf ook op ontdekkingstocht. Het gaas is al niet veilig genoeg meer... Gelukkig blijft ze het liefst bij de roedel.
Er is soms wel wat verwarring: vraag ik aan Vera 'waar is Roosje' gaat Vera meteen muisjes zoeken... Het klinkt blijkbaar net zo.

Vera zal goed geluisterd hebben, ik zei wel eens : 'hè kleine muis' tegen RoosjeAriënne schreef:Er is soms wel wat verwarring: vraag ik aan Vera 'waar is Roosje' gaat Vera meteen muisjes zoeken... Het klinkt blijkbaar net zo.
Wat fijn dat de dames nu de rang in hun roedel blijkbaar hebben bepaald.
Dan wordt het spel ook meer ontspannen denk ik.
Ik ben benieuwd wie uiteindelijk de bazin zal blijken bij het mooie stel.
Gaas om de tuin aanleggen ????
Toen we Ayla kregen hebben we geprobeerd Sam ook Ayla te laten 'zoeken', leek ons handig en goed voor de onderlinge band. Nou, hij keek alle kanten op, behalve die van Ayla.
Wij noemen Roosje ook vaak Kleintje, dus dat komt dan ook goed uit!
Ja, dat gaas... maar eens even kijken hoe we dit aan moeten pakken.
Een stroomdraadje kan (hebben we evt.), maar het is wel wat...
is natuurlijk altijd welkom, met of zonder muts en met vrouw !

Ja, dat gaas... maar eens even kijken hoe we dit aan moeten pakken.
Een stroomdraadje kan (hebben we evt.), maar het is wel wat...

Roosje is inmiddels zo'n kilo of 6 met 5 1/2 maand. En ze wil eigenlijk nog maar twee keer per dag eten. (Hoe is dat met Woezel, Maria??)
Verder zag ik dat ze een boventandje mist. Haar oren, die allebei een tijd de richtingaanwijzerstand hadden aangenomen, hangen nu zomaar allebei -sinds een dag of 10- weer goed!
Verder zag ik dat ze een boventandje mist. Haar oren, die allebei een tijd de richtingaanwijzerstand hadden aangenomen, hangen nu zomaar allebei -sinds een dag of 10- weer goed!

Ook Woezel eet niet altijd meer met smaak die derde maaltijd. Maar eigenlijk hebben ze hem nog wel even nodig. Ze zijn pas 4,5 maand, geen 5,5. Dus nog volop in de groei. Misschien doen loszittende tandjes wel wat pijn? Die derde maaltijd maak ik dus maar wat aantrekkelijker, door er wat melk of yoghurt doorheen te doen. Of een restje soep o.i.d. Wat Woezel ook erg smakelijk vindt, is een stukje gekookte vis of een stukje tartaar erdoorheen. Jaja, Woezel heeft wel smaak. Wat ik ook wel doe, is die derde maaltijd tijdens allerlei oefeningetjes opvoeren, als beloning dus. Uit mijn hand, schijnen die brokjes ineens veel lekkerder te zijn. Met een maand of 6 kunnen ze wel naar 2 maaltijden. Het baasje van Wobke verstopt haar brokjes in de tuin, schijnt een erg leuk spel te zijn.
Wat leuk dat Roosje's oortjes weer mooi hangen! Hopen maar dat ze zo blijven. Het geeft toch een heel andere uitdrukking aan een smouzenkoppie, vind je niet?
Wat leuk dat Roosje's oortjes weer mooi hangen! Hopen maar dat ze zo blijven. Het geeft toch een heel andere uitdrukking aan een smouzenkoppie, vind je niet?
- Bijlagen
-
- Woezel op het strand. Is ze niet beeldig?
- woezel 4,5 maand.jpg (81.48 KiB) 2587 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maria op 17 mei 2008, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.