Guusje en O'Terry
Re: Guusje en O'Terry
Fijn dat jullie zo meedenken. Derstijds in het dorp was het een fluitje van een cent en moest ik kinderbezoek echt afremmen, maar hier in de stad zijn de kinderen ook vaak veel minder diervriendelijk, zeker kinderen van buitenlandse afkomst. We wonen weliswaar in een wijk met weinig buitenlandse kinderen, maar het is sowieso een behoorlijk kinderarme wijk met veel grijze koppen en jongwerkenden
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Het enige lastige aan dat alles is, dat je alles moet vragen!
Voorheen kwamen kinderen gewoon op je pad.
Hangjongeren is ook te proberen
Voorheen kwamen kinderen gewoon op je pad.
Hangjongeren is ook te proberen
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
In onze wijk zijn zelfs geen hangjongeren
.
Toen we met Adahs nest op de dagcamping waren kwam er een groep van die opgeschoten knapen langs en die zagen de pups en vroegen of ze ze vast mochten houden. Niet voor te stellen hoe lief sommigen daar dan mee doen, niks stoers meer.
Toen we met Adahs nest op de dagcamping waren kwam er een groep van die opgeschoten knapen langs en die zagen de pups en vroegen of ze ze vast mochten houden. Niet voor te stellen hoe lief sommigen daar dan mee doen, niks stoers meer.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Een dagje naar Dierenpark Amersfoort, maar of je dat gaat redden met 9 pups...? 
groet, Martine
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
sammydesmous
Je zou het ook bij een speeltuin kunnen proberen. Daar zullen vast wel kinderen op de pups afkomen.
Groetjes
José
Groetjes
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Nou ik hou het bij 6, de rest gooi ik gewoon over het balkon 
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Nou, in dat geval is dierenpark Amersfoort toch een beter idee.
Kun je ze nog uitdelen als lekker hapje.
Kun je ze nog uitdelen als lekker hapje.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Is niet erg voor die leeuw hoor, hij merkt het verschil tussen een konijn en een pup toch niet.
Loes jullie wonen toch vlak bij een park, worden daar de eendjes niet gevoerd door kindertjes?
Loes jullie wonen toch vlak bij een park, worden daar de eendjes niet gevoerd door kindertjes?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jammer dat we geen camera bij ons hadden vanmiddag
.
We liepen met de spruiten in het bos, en Wieske stapte heerlijk door een modderpoel, eerst per ongeluk, maar even later liep ze er bewust op af!
Dus José, maak je borst maar nat!
Er kwamen een hele boel mensen met en zonder honden op ons pad, dus het duurde even voordat we de zandvlakte bereikt hadden.
Je merkt dat de hondjes steeds meer energie krijgen. Ze worden ook steeds rapper, en durven verder weg te gaan. Maar de terugweg lagen ze weer lekker te pitten.
We liepen met de spruiten in het bos, en Wieske stapte heerlijk door een modderpoel, eerst per ongeluk, maar even later liep ze er bewust op af!
Dus José, maak je borst maar nat!
Er kwamen een hele boel mensen met en zonder honden op ons pad, dus het duurde even voordat we de zandvlakte bereikt hadden.
Je merkt dat de hondjes steeds meer energie krijgen. Ze worden ook steeds rapper, en durven verder weg te gaan. Maar de terugweg lagen ze weer lekker te pitten.
Charlotte
-
sammydesmous
ik had het wel willen zien. Maar als Wieske - Sammy van modder houdt dan kan ze haar hart nog ophalen hier. Het pad waar we haar dagelijks gaan uitlaten zit regelmatig onder de modderpoelen en niet zo'n kleintjes ook. Als het beestje maar plezier heeft toch, bazinnetje maakt haar wel weer schoon. Blijf ik ook weer bezig.
Groetjes
José
Groetjes
José
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Dat is nou het voordeel van smouzen!!!
Ze drogen zo snel lekker schoon op..
Als je dat vergelijkt met de logeerhonden die wij wel eens hebben....poeh poeh...die nemen het halve bos mee naar binnen.
Ze drogen zo snel lekker schoon op..
Als je dat vergelijkt met de logeerhonden die wij wel eens hebben....poeh poeh...die nemen het halve bos mee naar binnen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat doen die van mij ook hoor,Jeanette schreef: die nemen het halve bos mee naar binnen.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
Ellen L
he Loes,
Mocht je nog plannen hebben om met de pups naar een dierenpark o.d. te gaan vinden Lucie en ik het HELEMAAAAAL niet erg om je te helpen met het grut!!!
In de week van 20 april heb ik 5 examens, maar daarna........
ben jij op de hoogte van dekkingen bij mij in de buurt?
Ik moet voor mijn studie eigenlijk een nest van a tot z volgen
Dit is natuurlijk bijna onmogelijk maar wie weet kan ik toch en groot deel meemaken.
:hondkat:
Mocht je nog plannen hebben om met de pups naar een dierenpark o.d. te gaan vinden Lucie en ik het HELEMAAAAAL niet erg om je te helpen met het grut!!!
In de week van 20 april heb ik 5 examens, maar daarna........
ben jij op de hoogte van dekkingen bij mij in de buurt?
Ik moet voor mijn studie eigenlijk een nest van a tot z volgen
Dit is natuurlijk bijna onmogelijk maar wie weet kan ik toch en groot deel meemaken.
Wat driedubbel jammer nou, dat we niet iets dichter bij elkaar wonen, want het zou een feest geweest zijn als je Fija's nest zou kunnen volgen en helpen uiteraard! En dan als extra'tje Lucie erbij. Ik dacht niet dat er een nest in jouw buurt gepland is. De dichtsbijzijnde is in Zoelen (45 km) en dat is van Fija's zusje Dixie, die een dag of 10 eerder gedekt is. En deze 2 in Rotterdam, want TouTou is een week eerder gedekt. Wel leuk, want we wonen vrij dicht bij elkaar en hopen de nesten elkaar te kunnen laten bezoeken
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Charlotte, heb je nog leuke dingen met w-dreej gedaan vandaag? Geniet er nog even van voordat ze uitvliegen.
Groetjes en knuffels voor de smouzen groot en klein. En vooral voor Wieske een extra aai over haar bol.
José
Groetjes en knuffels voor de smouzen groot en klein. En vooral voor Wieske een extra aai over haar bol.
José
-
sammydesmous
Ja, gaat echt vlug. Nu zeker, nog maar een paar dagen. Maar als ik terug kijk vanaf het telefoontje van Charlotte dan zijn die weken ook voorbij gevlogen.
Groetjes.
José
Groetjes.
José
Wil je dat écht weten José
.
Wij zijn een uur geleden thuis gekomen van een bezoek aan mijn wandelvriendin.
Zij en haar man hebben dus 2 honden en een stel kippen met een haan.
In hun tuin hebben ze ook een vijver.
Tijdens het koffiedrinken scharrelden W-dreej lekker rond die mini-plas.
Daarna naar de kippen voor een chicken-run. Wilke ging als eens speer, daarna Wieske. Vijf minuutjes maar hoor, anders hebben Frans en Karin morgen geen eitjes
.
Daarna nog een bakkie gedaan, en opnieuw ging het spul lekker aan de gang rond de vijver. Peter maakte er een filmpje van, en tijdens dat filmen kukelde Wieske erin
, ging even kopje onder, maar begon daarna toch maar te zwemmen. Toen ze bijna bij de overkant was heeft Peter haar er snel uit gehaald.
Heel eventjes hebben we haar nat rond laten rennen, maar daarna vlug lekker afgedroogd. Toen ze weer droog was, ging ze toch weer op de rand van de vijver staan....
Foto's en filmpje heb ik naar Loes gestuurd. Misschien is dat laatste daar ook te zien.
Wij zijn een uur geleden thuis gekomen van een bezoek aan mijn wandelvriendin.
Zij en haar man hebben dus 2 honden en een stel kippen met een haan.
In hun tuin hebben ze ook een vijver.
Tijdens het koffiedrinken scharrelden W-dreej lekker rond die mini-plas.
Daarna naar de kippen voor een chicken-run. Wilke ging als eens speer, daarna Wieske. Vijf minuutjes maar hoor, anders hebben Frans en Karin morgen geen eitjes
Daarna nog een bakkie gedaan, en opnieuw ging het spul lekker aan de gang rond de vijver. Peter maakte er een filmpje van, en tijdens dat filmen kukelde Wieske erin
Heel eventjes hebben we haar nat rond laten rennen, maar daarna vlug lekker afgedroogd. Toen ze weer droog was, ging ze toch weer op de rand van de vijver staan....
Foto's en filmpje heb ik naar Loes gestuurd. Misschien is dat laatste daar ook te zien.
Charlotte
-
Ellen L
Teetje, gaat het zo snel, ze vliegen alweer uit.
16 april 7 weken staat in mijn agenda. We hadden zo graag willen gaan kijken, maar helaas het is niet gelukt. Gelukkig hebben de puppy's gezien op de vergadering en het zijn echt schatjes.
Jose, het is een moment om nooit te vergeten als je je puppy gaat ophalen. Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als wij van onze allerliefste, eigenzinnige, pracht van een smous Leike , van Guusjes vorige nest (Hoezo strotse eigenaar).

16 april 7 weken staat in mijn agenda. We hadden zo graag willen gaan kijken, maar helaas het is niet gelukt. Gelukkig hebben de puppy's gezien op de vergadering en het zijn echt schatjes.
Jose, het is een moment om nooit te vergeten als je je puppy gaat ophalen. Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als wij van onze allerliefste, eigenzinnige, pracht van een smous Leike , van Guusjes vorige nest (Hoezo strotse eigenaar).
-
sammydesmous
Leuk verhaal Charlotte, weet je zeker dat het een smous is en geen waterrat? Gisteren die modderplas was haar ook al zo goed bevallen. En nu weer de vijver. Ze kan in iedergeval zwemmen, weten we dat ook alweer. Ik zag trouwens hier bij een dierenwinkel dat er ook al puppyzwemles is. Nooit van gehoord. Maar Wieske hoeft er in iedergeval niet naar toe die kan het al.
De foto's en filmpje staan er nog niet op.
Groetjes
José
De foto's en filmpje staan er nog niet op.
Groetjes
José