Hahaha, je zou raar staan te kijken Mary! Het blijft koffiedik-kijken zonder predictor of iets van dien aard.
We wachten maar gewoon rustig af tot de DA uitsluitsel geeft.
Ik wilde eigenlijk geen echo laten maken, want daar zal wel een aardig kostenplaatje aan hangen, maar ik wil wel graag op tijd weten of ik rekening moet/mag houden met pups. Ik moet me na mijn tentamens nog verdiepen of er andere mogelijkheden zijn dan een echo laten maken. Kan een DA het niet voelen? En misschien vallen de kosten voor een echo wel mee?
Het consult is voor niks, want het is een nieuwe dierenarts, maar 35 euro valt mij wel mee, dat heb ik wel over voor wat zekerheid. Ik vind het fijn om te weten óf ik wat kan verwachten. Hoeveel maakt me dan niet uit. Laat dat maar een verrassing zijn.
Renate, ik heb € 42,10 betaald, dat is dus een beetje duurder dan hier aangegeven.
Het belangrijkste vind ik is om te weten is óf ze drachtig is, en of het er meer zijn dan 1. Bij ééntje ,... : dat weet je inmiddels wel.
Er staat ergens in de stukken van Maria geschreven, dat de teef de eerste dagen wat misselijk zou kunnen zijn.....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ja, ik wil wel graag weten of ik op pups mag/moet rekenen.
Ik heb op dinsdag en woendag altijd een oppaskindje. Die zou ik niet laten komen in de week dat Phoebe uitgeteld zou zijn. Ook zou ik mijn moeder vragen om Romy op te vangen. Zij heeft nu eenmaal structuur en regelmaat nodig en die kan ik haar niet bieden als Phoebe aan de gang is. En natuurlijk moeten ook allebei de meiden naar school en de dagopvang.
Ik heb geen idee of dat spugen een aanwijzing is hoor. Voor hetzelfde geld heeft ze iets gegeten wat niet lekker viel.
Toen ik misselijk was toen ik Dana en Romy verwachtte, moest ik niet aan eten denken. Phoebe is er echter nog als de kippen bij als Dana en Romy eten. Dáár is nog wel eens wat te halen. Dus van misselijkheid is geen sprake denk ik.
Ik wacht het maar rustig af.
Ik merk helemaal niets aan Phoebe. Ze is erg aanhankelijk, maar dat is ze wel vaker wat meer met periodes, dus dat is ook niet echt een aanwijzing op het drachtig zijn. Phoebe houdt de spanning er nog even in.
Carnavalsdinsdag is de 28e dag (24-2), maar of de DA dan open is, betwijfel ik. Ik zal volgende week even bellen, welke mogelijkheden de DA heeft.
We zijn net terug van de dierenarts. We hebben een echo laten maken. Phoebe is zeker drachtig van meerdere pups. Er was volop leven te zien, dus het 'Vrolijke' van Yeti hebben de pups wel meegekregen.
Over 2 a 3 weken mogen we (gratis) terug komen om een telling te laten maken. Nou dat laten we ons natuurlijk geen 2 keer zeggen. Dat gaan we doen.
?? ?? ?? ?? of nog meer??
Loes, ik had mijn bij me én gebruikt, dus er komen vandaag foto's naar jou toe.
Laatst gewijzigd door Renate op 24 feb 2009, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.