nee hoor noppes....
op deze link je ze je hoogzwangere bieke:
http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... lbum_id=21
zondag had ze krampen en zocht ze echt steun. ze was plakkerig aan haar vulva en had slijm er uit hangen. waarschijnlijk toch het indalen van de pupjes. ze zitten niet meer direct na de ribben.
Maandagmiddag had ze al geplast toen ze op andere wijze plastte, sindsdien is haar buik leger. ben nog gaan kijken in de tuin later of ze niet toevallig zo'n "caviaatje" er al uigefloept had. dus ik vermoed ook wat vruchtwater maar het zag wel goed helder. haar temp was al een halve graagd lager en ze leek wat rillerig te worden dus ook die nacht was ik er helemaal klaar voor......
maar disndag was ze weer helemaal gewoon, net als woensdag en vandaag. niets wijst op een aanstande bevalling. alleen wilde ze vanaochtend neits eten en eet ze opneiwu weer gras. dat was juist gestopt sinds die pupje zondag niet meer tegen haar maag aanduwden maar is nu inene weer begonnen. maar goed het ziet er niet naar uit zoals zondag en maandag dat ik echt denk vanacht is het zover. Ze is morgen op 63e dag maar ik zie nu geen voortekenen dus het kan nog wel een paar dagen langer gaan duren.
al hoewel Bieke er goed is in me te verrassen want die ehel loopsheid ging ook al stiekem anders met die bloedtest dus misschien doet ze dit ook lekker anders. wat me wel net opviel; ze was al kaler op de buik ana het worden, niet vreemd voor de tepeles naturulijk, maar nu ook op de shcouders en nek.
maar goed ze gaat verder goed en vind het veel te leuk de spanning er nog even in te houden.
pff ik ben blij dat ik niet als enige zo er naar uit zit te kijken.
mijn camera ging prompt ook gek doen dus nu heb ik voor de zekerheid die van mijn ouders ook maar geleend want het is wel erg als precies dan die camera de geest geeft niet waar.
greotjes maureen