Vera.

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
Jeanette

Bericht door Jeanette »

Hoi Ariënne,
Ik weet niet meer precies waar alle info stond, maar bij 'Vera' lijkt me wel wat :wink:
Hoe gaat het met de dame????
Is haar gedrag nog steeds wat stoerder ???
En met haar rij gedrag naar jou toe???
Heb je nog liefdevol maar consequent :roll: :wink: wat kunnen werken aan de baas-hond relatie???
Die hondenschool waar Loebas naar toe gaat is ook van alle markten thuis zag ik.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Hoi Jeanette,

Het gaat wel goed met het dametje hoor! Ze krijgt wat meer trek in haar brokjes. Normaal gesproken laat ze die tot 's avonds laat in haar bak liggen, maar die tijd is voorbij. Ik geef haar ook wat minder. Ze is al wat aan de zware kant.
Het gedrag gaat best, zolang we maar niet mountainbikers of trimmers tegenkomen, als ze losloopt. Dan gaat ze er al blaffend achteraan.
Hoewel dat tegenwoordig niet altijd meer verkeerd gaat. Het gaat trouwens vooral verkeerd als ik er zelf van schrik! :schrik:
Verder blaft ze nog wel tegen bezoek. Vooral als mensen lopen. Niet als ze zitten. Dàn wil ze juist aandacht!
Rijgedrag komt ook nog wel eens voor, maar dat vind ik niet goed natuurlijk.
Ik vertoon nog even wat uitstelgedrag wat cursussen betreft. Lijkt me ook wel leuk na de verhuizing op te pakken, maar het kan ook allebei natuurlijk.
Ik ben me er wel van bewust dat ik niet goed de leiding neem! Zie nog veel te veel door de vingers! :oops:
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Ariënne schreef: Het gaat trouwens vooral verkeerd als ik er zelf van schrik! :schrik:
:
Maak je dan automatisch ook geluid?
Ik kan mij echt wezenloos schrikken zonder dat iemand dat doorheeft.
Ik geef geen kik, dus de hond merkt daar volgens mij ook niks van.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:scratch: Hmm. Het kan best zijn dat er iets ontsnapt uit mijn mond! Ik zal er eens extra goed op letten, Mary!
Afbeelding

Gesloten