nou net terug van vakantie, en nu lees ik van deze dekking gefeliciteerd. nu maar hopen dat we aan de beurt zijn voor een hondje en zo niet , zijn we in ieder geval weer een stap in de goede richting
succes met de begeleiding van jullie hond en geniet ervan.
Willemijn de moederhond heet Tara. Deze is gedekt door Roef. Roef is een nazaat van onze Lisa. Lisa is de oma van de pups.
Roef is van Julie, ook lid van dit forum. Maar omdat Julie met vakantie is heeft zij mij gevraagd of ik het nieuws van de geboorte van de pups op het forum wilde zetten.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor een pup, in ieder geval schuif je weer een paar plaatsen op.
Ik kreeg vandaag ook foto van Julie doorgestuurd met de vraag of ik ze wil plaatsen.
Hier komen ze.
Laatst gewijzigd door Erna op 22 aug 2010, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
We zijn weer terug, dus de foto's staan inmiddels ook op de fotosite. Mooie pups. Overigens maakt stuit- of kopligging op zichzelf niks uit, maar dan moet de pup niet letterlijk dwars liggen natuurlijk. Maar fijn dat alles toch goed is gegaan.
Hopelijk is dit 3-tal het begin van een nieuwe "geboortegolf" want er staan weer wat dekkingen in de planning. Blijft altijd afwachten wat daarvan doorgaat/lukt/resultaat geeft.....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004