Sterkte én succes vandaag. Hoe is het met haar temperatuur?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb nog geen verandering gemerkt - nog steeds rond de 38 (net eronder of erboven), maar gistermiddag heb ik niet gemeten omdat ik stage had. En 's nachts doe ik er ook niks mee.
Om 8.15 uur vanmorgen was het 37,8 en dat heb ik al vaker gemeten. Gisteravond 38.1.
Wel lekker om nu alleen thuis te zijn. Martijn werken en de meiden naar school.
Renate goeie dag vandaag, best spannend. Ik zal vandaag ook niet veel op het forum komen, zal wel weer vannacht worden.
Vanochtend Corrie aan de telefoon gehad, met Hieke is er nog niets aan de hand.
Phoebe en Hieke zet hem op.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Succes vandaag Renate en Phoebe!
Ik denk dat de pups geen 24 uur meer blijven zitten; ik weet nog goed dat Dorien net gebeld had met de mededeling dat we een rustige nacht tegemoet zouden gaan... Binnen een half uur belde Dorien weer: het was begonnen! Zet de verwarming maar vast wat hoger...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Hieke is woensdagnacht aan het spoken geweest. Heel erg onrustig, temperatuur gedaald. Het verliezen van slijmproppen. En nu, niets aan de hand momenteel.
Ik heb Corrie vanochtend om 10.00 uur gesproken. Weet niet of er inmiddels veranderingen zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Net nog wat slijm verloren en weer een tijdje liggen rillen. Ze verliest me geen moment uit het oog. Ze zat net onder aan de trap te piepen toen ik boven was.
Ze wil absoluut niet alleen blijven. Haar eten van vanmiddag is onaangeroerd gebleven. Ze poept niet meerdere keren per uitlaatronde, maar ik ben al vaak met haar naar buiten geweest vandaag en ze poept wel élke keer. Hele kleine drolletjes.
Temp was vanmiddag 38.2
De meiden mogen erbij zijn als het overdag gebeurd. Voor Romy heb ik wel mijn ouders achter de hand. Romy wil me nog al eens claimen in een spannende situatie. Als Phoebe vlot bevalt en de meiden liggen te slapen, maak ik Dana wakker als er een paar pups geboren zijn. Het lijkt me een geweldig ervaring voor haar.
Romy laat ik lekker slapen. Zij heeft de regelmaat nodig.
Inmiddels ligt Phoebe weer te slapen en de pups vieren aan haar buik te zien een (afscheids?)feestje.