Niet erg, dat houd je scherp.
Missy x Sem
Re: echo - Missy
Volgende keer staat het water gewoon weer op je rug.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Goed gedaan Rini!
Gewoon een kwestie van in de houtgreep nemen?
Daar kijk ik ook een beetje tegenop, maar over een week zullen ook wij daaraan moeten geloven.
Gelukkig heb ik een heel fijn poezen-nagelschaartje...ergens...
groet, Martine
Gewoon een kwestie van in de houtgreep nemen?
Daar kijk ik ook een beetje tegenop, maar over een week zullen ook wij daaraan moeten geloven.
Gelukkig heb ik een heel fijn poezen-nagelschaartje...ergens...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Zo slaperig mogelijk (pups dan) lekker kriebelen, 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Rini ik kan het me voorstellen, vond het ook geen leuk klusje. Je bent toch bang dat je te ver knipt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Sjakie mag dan een klein smousje zijn maar weet wel wat hij niet wil . :twisted: Hij gilde dan de boel ook bij elkaar om dat je zijn poot dusdanig vast hield dat hij niet los kon.
En met bijvoeren, je moet hem echt een beetje dwingen die tepel is natuurlijk veel lekkerder!!
En met bijvoeren, je moet hem echt een beetje dwingen die tepel is natuurlijk veel lekkerder!!

Missy heeft natuurlijk ook meer dan genoeg.
Dus honger zal hij niet hebben
Ja, dat is een gepruts, die pootjes.
Dus honger zal hij niet hebben
Ja, dat is een gepruts, die pootjes.
Laatst gewijzigd door Jeanette op 23 nov 2008, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja, dat is erg lastig. Succes met eigenwijze Sjakie.rini schreef:Sjakie mag dan een klein smousje zijn maar weet wel wat hij niet wil . :twisted: Hij gilde dan de boel ook bij elkaar om dat je zijn poot dusdanig vast hield dat hij niet los kon.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Eng hè, die nageltjes knippen?
Er hoeft maar een klein puntje vanaf, maar ik was altijd bang om in het leven te knippen.
Die Sjakie heeft eigenlijk wel gelijk, heb je hem eerst met alle moeite aan die tepel gekregen, moet hij er nu weer vanaf!
Er hoeft maar een klein puntje vanaf, maar ik was altijd bang om in het leven te knippen.
Die Sjakie heeft eigenlijk wel gelijk, heb je hem eerst met alle moeite aan die tepel gekregen, moet hij er nu weer vanaf!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Maar ik wil zo graag dat hij wat harder gaat groeien.Ondanks bijvoeren groeit hij tot nu 50 -60 gram per dag en staat pas op 1445 gram !

Ik heb even de gewichten van Guusjes nest bekeken. Die waren op die leeftijd ook zo rond dit gewicht.
Charlotte
Wie weet het??
Sjakie begint zelf te lopen en wil wel zelf eten maar Missy geeft hem gewoon de kans niet.Als hij gaat lopen zet ze haar poot op Sjakie en als hij wil eten duwt ze hem weg en eet gauw dat bakje leeg.Haal ik haar weg begint ze piepen en daar reageerd Sjakie weer op.Gevolg, die gaat niet meer eten en lopen zo draaien we in een cirkeltje rond.
Sjakie begint zelf te lopen en wil wel zelf eten maar Missy geeft hem gewoon de kans niet.Als hij gaat lopen zet ze haar poot op Sjakie en als hij wil eten duwt ze hem weg en eet gauw dat bakje leeg.Haal ik haar weg begint ze piepen en daar reageerd Sjakie weer op.Gevolg, die gaat niet meer eten en lopen zo draaien we in een cirkeltje rond.

Ik zou Missy even met een lekker botje op de gang zetten. Kan Sjakie op zijn gemak eten. Die eigenwijze Smousjes ook. Succes.rini schreef:Wie weet het??
Of Sjakie eten geven als Missy door iemand uitgelaten wordt.
Kreeg net foto's van Adry. Vicky's vijftal krijgt 3x per dag bijvoer: pap, vlees of pens en geweekte puppybrokken. En tot jouw geruststelling Rini, ze wegen tussen de 1000 en 1200 gram.
Kreeg net foto's van Adry. Vicky's vijftal krijgt 3x per dag bijvoer: pap, vlees of pens en geweekte puppybrokken. En tot jouw geruststelling Rini, ze wegen tussen de 1000 en 1200 gram.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wij namen Guusjes pups vaker op schoot met voeren, en als ik alleen de klus moest klaren met die 6 vlegels, deed ik de keukendeur dicht. Konden Oma en ma er lekker eventjes niet bij.
Charlotte
Vandaag heeft Sjakie een beetje pens gehad en hij vond het lekker ging in
1x op
Hij weegt nu 1770 gram dus het komt wel goed!!
1x op
Hij weegt nu 1770 gram dus het komt wel goed!!

Dat is natuurlijk ook wel errug lekker
Sjakie de smulpaap
Sjakie de smulpaap
Re: Bobbie's kids
Nou en of, dat houd me ook bezig, het lijkt me ook een hele toestand. Zeker omdat dat ook een keizersnede was.Martine schreef:........, maar Rini zal al deze kosten op maar één pup kunnen verhalen... Daar moet ik wel veel aan denken...
-
inge
Ik ben even een paar dagen weinig aanwezig geweest, heb zo te zien
veel gemist, wat een toestanden Martine, gelukkig is het nog met een
sisser afgelopen
veel gemist, wat een toestanden Martine, gelukkig is het nog met een
sisser afgelopen
Dat zal wel 60 euro per pup zijn die stamboom aanvraag denk ik zo en je heb met 1 pupje dus minder kosten dan met 9 of ben ik nu erg blond .Martine schreef:Gisteren hebben we de pups ontwormd en de nageltjes geknipt.
Inmiddels begin ik in te zien dat de pupprijs van 250 Euro scherp gesteld is hoor!
9 x stamboomaanvraag: 540 Euro;flesje ontwormsel: 39 Euro...
Gelukkig heeft Dorien er 9, dat zal wel goed komen, maar Rini zal al deze kosten op maar één pup kunnen verhalen... Daar moet ik wel veel aan denken...
Het was dolkomisch om te zien; alle pups reageerden hetzelfde op het nieuwe smaakje en wisten niet hoe ze het hadden...
Dit leverde mooie plaatjes op die ik inmiddels aan Loes heb gezonden. (Sorry Loes, ik kon niet kiezen en alles is natuurlijk 9 x gefotografeerd...)
Ik mocht van Dorien de nageltjes knippen, het viel me enorm mee. Dorien hield ze vast en ik knipte. De pups hielden hun pootjes stil en ze zijn allemaal ongeschonden uit de strijd gekomen...
Ook zijn ze gewogen en we zijn niet ontevreden.
Morgen zal ik een overzicht van de gewichtjes en hun procentuele groei vanaf de geboorte plaatsen.
groet, Martine
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ja, natuurlijk zijn de kosten lager bij één pup, maar kosten van b.v. een keizersnede blijven natuurlijk gelijk.
Al met al kun je het helaas niet delen door het aantal pups.
Al met al kun je het helaas niet delen door het aantal pups.