Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Wij wachten met je mee! 
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Hier wordt ook met spanning alles gevolg. Het is tenslotte ook familie. Kleine neefjes en nichtjes in aantocht.
??
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Zo is het maar net Wubke !!!!!
We wachten met 'extra' spanning af
We wachten met 'extra' spanning af
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Alma
tblijft nog rustig???
Dat wordt een rustige nacht op de bank
Morgen toch nog naar je werk
De kids op school leven vast mee met Phoebe??
Morgen moet ik voor groep 4, 6 en 7 , pittig dagje
groetjes, Alma
Dat wordt een rustige nacht op de bank
Morgen toch nog naar je werk
De kids op school leven vast mee met Phoebe??
Morgen moet ik voor groep 4, 6 en 7 , pittig dagje
groetjes, Alma
-
Renate
Phoebe is nog de rust zelve. Als je het mij vraag overdrijft ze zelfs een beetje (slaapkop)
Morgen dus lekker weer een dagje stage lopen bij de jongste kleuters. Heerlijk! Phoebe gaat 's morgens naar het baasje en grote vriendin Peerke en vanaf half 12 is mijn moeder hier in huis. Mijn buurjongen komt Phoebe om half 1 en half 4 halen voor een wandelingetje.
Prima geregeld. Laat dat vrolijke spul nog maar lekker groeien.
Dit wordt pas mijn 3e stagedag. Ik heb de kinderen nog niet verteld over Phoebe. Ik hoop ze volgende week donderdag te kunnen vertellen dat er iets bijzonders is gebeurd én dat wil ik dan natuurlijk ook visueel maken (met foto's).
Morgen dus lekker weer een dagje stage lopen bij de jongste kleuters. Heerlijk! Phoebe gaat 's morgens naar het baasje en grote vriendin Peerke en vanaf half 12 is mijn moeder hier in huis. Mijn buurjongen komt Phoebe om half 1 en half 4 halen voor een wandelingetje.
Prima geregeld. Laat dat vrolijke spul nog maar lekker groeien.
Dit wordt pas mijn 3e stagedag. Ik heb de kinderen nog niet verteld over Phoebe. Ik hoop ze volgende week donderdag te kunnen vertellen dat er iets bijzonders is gebeurd én dat wil ik dan natuurlijk ook visueel maken (met foto's).
Dat zal vast erg leuk worden Renate.
Wat een mazzel voor 'jouw' kinderen dat er zoiets gebeurt bij hun juf.
Slaap lekker.
Wat een mazzel voor 'jouw' kinderen dat er zoiets gebeurt bij hun juf.
Slaap lekker.
Heerlijk Renate, de jongste kleuters. Ik was overblijfjuf bij groep 1 en 2 en natuurlijk ook wel extra bij de rest, maar mijn eigen groep vond ik het fijnst.
Phoebe moet zeker nog een dag of wat wachten, want dan is de kans op ''zorgenkindjes '' het kleinst
Phoebe moet zeker nog een dag of wat wachten, want dan is de kans op ''zorgenkindjes '' het kleinst
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
Hoi Renate,
na je kleuters vandaag.....is het met Phoebe nog o.k.?
Spannend hoor!
Tijdens groep 7 vanmiddag heb ik het er nog aan gedacht......
succes, en maar weer een rustige nacht!!
groetjes, Alma
na je kleuters vandaag.....is het met Phoebe nog o.k.?
Spannend hoor!
Tijdens groep 7 vanmiddag heb ik het er nog aan gedacht......
succes, en maar weer een rustige nacht!!
groetjes, Alma
Als je nu de eerste dag meetelt, zou de 63e dag op de 30e vallen, toch???
In dat geval zou Phoebe, als het een groot nest is, best eens vandaag,op de 59e dag, kunnen bevallen.....
In ieder geval zijn de kleintjes dan klaar om te komen, al is een dagje extra blijven zitten heel mooi natuurlijk.
Het word nu wel echt spannend denk ik zo met Phoebe 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Het wordt nou zeker spannend!
Renate, ik hoop dat je kans ziet om het te melden als het zover is.... kunnen we gericht duimen!
Sterkte alvast!
Renate, ik hoop dat je kans ziet om het te melden als het zover is.... kunnen we gericht duimen!
Sterkte alvast!

-
Renate
Nee hoor, nog niets gebeurd hier in Helmond. Ik had gewoon een drukke dag. Eerst stage, dan natuurlijk eten met Martijn en mijn meiden, mijn pa had problemen met zijn pc....
Phoebe is erg rustig, slaapt veel, heeft ook nog volop eetlust, dus ik verwacht ook vannacht nog helemaal niets.
Het lijkt wel of haar buik vandaag nog meer gegroeid is, maar dat moet bijna gezichtsbedrog zijn, want zo groot kan dat verschil met gisteren toch niet zijn.
Als het zover is, laat ik het jullie weten hoor. Ik was niet van plan om dan niets van me te laten horen. Als het lukt krijgen jullie een 'live'-verslag.
Phoebe is erg rustig, slaapt veel, heeft ook nog volop eetlust, dus ik verwacht ook vannacht nog helemaal niets.
Het lijkt wel of haar buik vandaag nog meer gegroeid is, maar dat moet bijna gezichtsbedrog zijn, want zo groot kan dat verschil met gisteren toch niet zijn.
Als het zover is, laat ik het jullie weten hoor. Ik was niet van plan om dan niets van me te laten horen. Als het lukt krijgen jullie een 'live'-verslag.
Een rustige avond en nacht gewenst voor jullie allemaal Renate.
Die kleintjes blijven dus nog een nachtje in mams.
Die kleintjes blijven dus nog een nachtje in mams.
-
Alma
Een rustige nacht maar weer op de bank of matras, hi,hi,hi
Je kan ook met zn allen beneden gaan liggen, dat was bij ons ook heeeeeeeeeeeeeeel gezellig, hoor!!
Alma
Je kan ook met zn allen beneden gaan liggen, dat was bij ons ook heeeeeeeeeeeeeeel gezellig, hoor!!
Alma
Een live verslag is natuurlijk hartstikke leuk maar dan moet Phoebe het wel op de dag doen anders zouden we het nog missen
Al hoewel er ook nachtbrakers zijn
Al hoewel er ook nachtbrakers zijn

Bijna half twee, nog geen bericht van Renate.
Ik ga ook maar eens naar bed.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
Joh Erna......je zal nog wel slapen nu....
Dat overleef ik bijna niet 1.30 uur naar bed!!
Net ook de pc opgestart met het idee, Renate zal misschien een drukke nacht hebben gehad.......
Zo, ik ga lekker ontbijten boterhammetje koffie en daarna aan het werk.
groetjes iedereen, Alma
Dat overleef ik bijna niet 1.30 uur naar bed!!
Net ook de pc opgestart met het idee, Renate zal misschien een drukke nacht hebben gehad.......
Zo, ik ga lekker ontbijten boterhammetje koffie en daarna aan het werk.
groetjes iedereen, Alma
-
Renate
Phoebe heeft heerlijk geslapen. Tot 4 uur. Toen deed ze me aan Jeanette denken. Of nee (arme Jeanette) eigenlijk aan haar buurhondjes. Phoebe kwam bij me liggen en knorde/snurkte/ ademde als een volleerde mopshond. De die pups maar rommelen tegen haar longen aan...
Na een uurtje toch weer in slaap gevallen, maar ze werd wat onrustig wakker. Kruipt weg onder de tafel, heeft net overgegeven, houdt haar staart een beetje raar naar beneden (kwispelt enkel met het puntje) en laat haar eten staan.
Zou het vandaag gebeuren? Of heeft ze vanmorgen bij Martijn stiekem iets gegeten wat nu niet goed valt?
Straks maar snel de meiden naar school brengen en Romy's equitherapie van vanmiddag afbellen voor het geval dat.
Tot straks.
Na een uurtje toch weer in slaap gevallen, maar ze werd wat onrustig wakker. Kruipt weg onder de tafel, heeft net overgegeven, houdt haar staart een beetje raar naar beneden (kwispelt enkel met het puntje) en laat haar eten staan.
Zou het vandaag gebeuren? Of heeft ze vanmorgen bij Martijn stiekem iets gegeten wat nu niet goed valt?
Straks maar snel de meiden naar school brengen en Romy's equitherapie van vanmiddag afbellen voor het geval dat.
Tot straks.