Zo, weer heel thuis. Wat een drukte vanmorgen, we waren al iets later vertrokken om zo de files te ontwijken , dat is aardig gelukt. Maar toch op 10 minuten na bijna drie uur over gedaan , terug weg ging sneller de gewone Twee en half uur.
Maar dat was het allemaal weer dubbel en dwars waard.
Dit keer kwamen we achterom binnen , want die twee rakkertjes liepen al in de tuin en zo leuk hoe we verwelkomt werden door Bero en Indy enja echt herkenning , zo duidelijk , geweldig. Voordat ik het wist lag ik op de grond als een kind met de puppy's te spelen . Ja die Bero luistert echt al naar zijn naam . , mooi joh.
Even was ik vergeten dat ik eigenlijk heel nodig plassen moest , maar naar een half uur dweilen over de vloer kon ik mij zelf even los rukken om snel even het toilet op te zoeken . Toen was het even tijd om met een lekker bakkie bij te komen . Bero en Indy lagen inmiddels ook heerlijk te ronken. Inmiddels kwam de zon ook in Hellum door en stelde Jet voor om naar het schildmeer te rijden en daar met kar en puppy's en Beer een stuk te gaan wandelen. Wat was dat leuk zeg , puppy's in de bench samen met Beer en hup naar het meer toe , daar aangekomen zagen we dat het nog heerlijk rustig was.
beer wilde wel even zwemmen en ja hoor hup achter de stok aan , de puppy's keken toe hoe hun stoere moeder zwemmend de stok weer naar ons toe bracht. Ze waren helemaal onder de indruk en zaten lekker op het gatje te kijken , zo leuk.
Verder nog een flink brok gewandeld en de puppy's vonden het allemaal prima , wat een uitkomst die doggy ride.
Terug gekomen gingen we aan de koffie , spraken we af om nog eenmaal te kijken op Moederdag en hebben we in overleg te horen gekregen dat we Bero 15 mei al mogen halen ipv 16 mei .

. Het was weer een heerlijke dag en erg gezellig , met een heerlijk rijk gevoel gingen wij om16.30 weer richting Noordwijkerhout en waren moe en voldaan om 19.00 uur weer thuis. Lieve Jet en Chiel weer bedankt voor jullie gastvrijheid en tot zondag .